Gå til innhold

er det fullmåne eller noe ????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Moren min sier at hun reagerer når det er fullmåne, og det har hun alltid gjort. Kroppen hennes blir så rar sier hun. Det har visst noe å gjøre med vann å gjøre?!.. .... Hun har visst født alle barna under fullmåne, og er heeelt sikker på at jeg kommer til å føde natt til 6.des.

Men mora mi er gæ'æærn og da, hehe, jeg tror ikke så mye på sånnt egentlig, selv om jeg fødte sønnenmin da det var fullmåne. Da tror jeg sjansene er større for at jeg føder ved neste fullmåne i januar!

mamma oxo nevnte det at mange føder rundt full måne hun gjorde det med oss tre ungene.. så da er det bare og håpe,, ha 4 veninder som har spådd at han kommer rundt 5-6 desember.. og hu ene veninda mi er helt sikker på den 6 for da har hu bursdag hehe..

Dette har de testet på Ahus!

De ville sjekke om det ble født flere ved fullmåne, eller var det flere gutter ved fullmåne?

Uansett, like innenfor døren inn til føden, på veggen til venstre henger det en korktavle med tegnestifter på. Der kan man se hvor mange jenter og gutter som er født hver dag : )

Tror det var sånn at det ikke var noen sammenheng mellom fullmåne og fødsler.

Annonse

Vi får føde på samme dag, angelica, 5/6 des., så får lille pjokken dere s og jenta vår vokse opp og bli kjærester og lykkelige alle sinde dager.

Hadde det ikkevært gøy om x antall des unger kom på samme dag..har jo vært noen på samme dag allerede men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...