Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Hei! Når sluttet du å amme babyen din? Når h*n får tenner? Jeg vil igrunn slutte å amme når småen får tenner,vil jo ikke ha vooondt! Men hvis d går bra å amme når han har tenner så vil jeg amme til han er 10-11 mnd... småen er nå 4 mnd og har begynt å klø litt så d er vel ikke så lenge til tennene kommer..=) gruer meg litt må jeg si...d er jo dritvondt når han bare biter med gommen...=/ trenger råd... d er jo ikke bare og bare å slutte å amme heller... noen tips til hvordan jeg går frem..? Hva er erfaringene dine?=)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Ei venninne "kløp" babyen sin i kinnet når barnet tygget til. Kløp ikke hard da. Da ble det raskt slutt på den bitinga:)
Mamma´n til A og F Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Ingen grunn til å slutte å amme pga tenner. Minsten min fikk første tann da hun var 3 mnd. Nå er hun 7 mnd og tann 7 og 8 er på vei. Har bitt med en gang. Førte henne da inn mot kroppen, til hun slapp taket og "pakka sammen". Etter det har har alt gått så fint at atte:)
Firegullsmamma Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 JEg ammet elstejenta i over 2 år. Tenner var ikke et problem. Hun skjønte fort at det ikke ble mer pupp viss hun beit meg.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Jeg å grudde meg til tassen fikk tenner.. det kan ta lang til før de popper opp.. han klødde masse og jeg så noe hvitt under huden.. men gikk 3mndr før tenna poppa opp.. Men det går bra amme forde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå