Gå til innhold

Så ulike svangerskap...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler litt det blir gutt denne gang også, MEN det er en del anderledes denne gang! Sist stemte de fleste kjerringråd med gutt og det ble gutt,denne gang stemmer det meste med jente: -ringen over magen,hjerterytme,kvalme etc. Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt 2 totalt forskjellige svangerskap.

Sist jente, og det sier de at det blir nå også.

Kvalm, trøtt, sliten, bekkenløsning, blødninger denne gangen, og ingen plager overhode sist...

Skrevet

jeg har to gutter fra før og begge de svangerskapene var klin like, denne gangen er jeg mindre kvlam, mindre sliten og har hatt bløninger tidlig i sv.sk. har også søthunger noe som jeg ikke hadde de andre gangene... De sier det blir jente nå.

Skrevet

Ganske forskjellig, eller ganske mye mer symptomer denne gang. Sist fikk jeg jente, var også litt kvalm, men nå har jeg vært veldig kvalm. Og trøtt. Kjenner at jeg er gravid hele tiden, ømme pupper, tidligere stor mage etc. Vet ikke hva jeg får denne gangen.

Skrevet

Samme som deg, første gang stemte alt med gutt, og det ble gutt, sist gang var alt så anderledes og alt stemte med jente, men det ble gutt det også. Nå er det nok en gang anderledes og jeg aner oppriktigtalt ikke hva det blir, hehe...

Skrevet

2 helt forkjellige svangerskap jeg også. Og det er gutter begge to. Førstemann kastet jeg opp i 3 mnd - hver dag, etter det var jeg i toppform frm til fødsel. Nå kastet jeg ikke opp, men hadde vondt i mage og rygg, blødninger, vann, bekkenløsning, sure oppstøt etc etc

Skrevet

Så langt (uke 22) er dette svangerskapet helt likt mitt første. Og jeg har jente fra før, venter gutt nå ;0)

Skrevet

har to gutter, de svangerskapene var helt like... veldig trøtt, men kun det. denne gang ventes jente sies det på ul, denne gang små kvalm lenge, dårlig matlyst de 16 første ukene, hodepine noen mnd, litt bekkenløsning, vann i beina, tøtt og slapp..så hvis det stemmer at dette er en jente, vil jeg si atdet har vært litt forskjell ja..

Skrevet

De tre første mnd var helt like begge ganger, spydde i tre mnd....tippet derfor gutt på denne, som jeg også har fra før. og det stemte..men nå er jeg mye mere sliten, sterke kynnere, masse vondter, føler meg dritstor og tung..men magen er såvidt begynnt å vises. Er litt bekymret hvor det her skal ende..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...