SassyMom Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 ....med tanke på at min ett år gamle sønn skal få søsken om ikke så lenge håper vi! Shiiiiit ass dette er skummelt! Utrolig usikker på om jeg skal prøve for en til nå eller drøye til sommeren....det er så mange men om atte hvis her ) Uansett, så har jeg latt vær å ta minipilla i dag og titter litt skjevt på pillebrettet hver gang jeg går forbi det på kjøkkenbenken. aiaiai Flere der ute som har begynt å tenke på nestemann eller?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Hehe, velkommen i klubben. Se mitt innlegg " når få nr. 2" lenger ned på siden.... Tok ut spiralen forrige uke. jeg gruer meg til å gå gravid..
SassyMom Skrevet 27. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2006 åja hehe jeg svarte nettopp på din ) Førstemann? hihi
mamman&andrea Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 "Godt" å se at det er flere som tenker og tenker... Jeg har en datter som blir to år i januar og har veldig lyst på en til. Mannen min er klar som bare det. Men har skikkelig panikk for å bli gravid igjen, da min datter har en annen pappa. Tenker og tenker..."glemmer" å ta pilla en dag, men må ta den igjen neste dag.. Vanskelig dette her
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Ja, førstemann;-) Jeg holder litt igjen nå i julebord sesongen, hehe. Vil få med meg alle julebordene før jeg går inn i alkoholsølibat, hehe.
futte (tm) Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Slutta med pillen for et par måneder siden og nå sitter spiren gitt (håper den holder seg). Minstemann er 14 måneder og jeg synes dette er kjempeskummelt! Var ikke på langt nær så skummelt forrige gang jeg var gravid. Lurer titt og ofte på om dette i det hele tatt var en god ide. Men som samboer sier: "Hvis vi alikavel skal ha flere, er det like greit å bli ferdig med det."
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Som jeg (og samboer;-) skulle sagt det selv! Jeg tror man tenker litt nøyere igjennom det andre gangen, første gangen hopper man liksom bare ut i det. Pluss at man vet jo nå hvordan det meste er, graviditet, fødsel og barseltiden.
SassyMom Skrevet 28. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2006 Det er så sant- tankene kverner rundt! Vi skal jo flytte til en annen landsdel til sommeren, og jeg må da få ny jobb. Hadde liksom vært greit å ha ploppa ut nr 2 til sommeren og så heller søkt jobber i barseltiden. Men samtidig hadde det vært digg å nyte "friheten" fra amming som jeg nå har og få være mer sosial og alt sånt...ikke at det er så viktig da men...nei jeg har uansett ikke tatt pilla i dag heller så ;o) Her skal det nok lages barn ja! uæææh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå