Gå til innhold

Sussa 85!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei snuppa ;)

Hvordan går det med deg??? Er så spent med hva som skjer med de syklusene dine.. Hva sa legen for noe da, blir du sendt videre til spesialist???

Håper alt er bra med deg! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt her, jeg:-))

Skrevet

Heia:) noen som ropte var d noen som visket;) hihi... kooooslig ja! Så her er jeg...

D går da bra med meg...sluttet endelig å blø ihvertfall...

Legen kunne ikke si noe som helst hun.. fjern lege..men men..håper jeg får svar på prøvene mine i mårra eller onsdagen:D Jeg er ikke gravid ihvertfall..men nå kan jeg i d minste få hjelp! Håper jeg da...

Håper jeg blir henvist til innvendig ul! D hadde vært flott!

Åssen er d med dere a?

klem

Skrevet

Er her ennå jeg... Kommer nok til å bli her en stund også... Har kjøpt donger til sambo... Angrer, men finnes grenser for hvor lenge jeg kan vente uten sex...Han kan hvertfall stole på meg som faktisk respekterer han da... Skulle ønske han kunne gjøre det samme mot meg...=o/

Har EL til helgen men tviler på at det blir noen spire på meg da ja...

Så bra at du har sluttet å blø da=o)

Håper du blir henvist til innvendig UL da, så får du vite hva som skjer da... Fått svar på blodprøvene???

Klem

Skrevet

Trist at du har så sterkt ønske om ett barn til og han ikke... men jeg ville rådet deg til å ikke fokusere så mye på det..prøv å la det ligge.. D var d jeg var på vei til å gjøre da sambo plutselig ombestemte seg....men nå holder jeg på å gi opp selv så.. d får bli som d blir....jeg får inntrykk av at du plager deg selv vennen.... Håper på spire hver mnd på tross av lite sex og sex med kondom.. hadde ikke klart å holde på slik som deg jeg nei....men supert at du holder opp håpet:) Jg mener dette godt bare....blir jo selvpining å være her inne..og håpe slik hele tiden.. :) men vi vil jo gjerne ha deg her da!

Nei ikke fått svar på prøvene mine enda nei..i mårra eller onsdagen som sagt.. håper jeg... håper i grunn at jeg ikke hører noe..for da er d ikke noe galt... innvendig ul får vi vente å se om jeg får!

klem

Skrevet

Ja, jeg forstår jo... Men lysten er såååå sterk..Og det vet du=o)

Men håper han snart ombestemmer seg, nå som jeg viser at jeg bryr meg om hva han synes, så får la det ligge litt så får vi se...

Ja, håper selvfølgelig at de ikke er noe galt da...=o)

klem

Skrevet

hehe..ja veit!

Jaja..lykke til da!

klem

Skrevet

Hei!

Enda godt du har sluttet med blødningene da. Håper virkelig at du får orden på sakene altså.

Men nå er det kvelden her i kveld.. Skal på jobb i morgen, så på UL ;)

Skrevet

:D åssen gikk d a????

klem

Skrevet

Det gikk supert ;) Se tråden min på tri 2 ;) I morgen går jeg inn i min 14 uke ;) Herregud så fort det har gått ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...