Gå til innhold

Illeluktende tøybleie om morgenen

Anbefalte innlegg

Jenta vår på 3 mnd bruker tøybleier og vi er kjempefornøyde. Men nå som hun begynner å bli større og selvsagt tisser mer, lurer jeg på om jeg burde skifte bleien om natta når hun pupper..

Vi skifter bleie sånn kl ni om kvelden, da har hun den til sånn ni om morgenen. Det blir jo lenge. Den lukter ikke godt, veldig surt.. Ikke så rart. Men hvis jeg skifter om natten så våkner hun vel ordentlig. Det er veldig deilig at hun sovner igjen med en gang. Jeg kan jo kanskje skifte i senga!

Fortsetter under...

Hei!

Tror det er lurt ikke å skifte om natten. Da blir både du og hun ekstra våkne. Ville nok heller holdt ut med lukten :-)

Får hun tran? Da vi ga lillegutt tran luktet det helt grusomt av bleien om morgenen. Har visst med at tarmsystemet ikke er helt utviklet enda. Da vi gikk over til D-vitamindråper luktet det ikke surt lenger av tøybleiene.

Lykke til!

Hei! Morgenbleia kan være ganske stram ja....men ville heller ikke skiftet bleie på natten, da kan det lett bli en vane av det. Bruker du ullpysj eller bomullspysj? Ulltøy kan du ihvertfall lufte så forsvinner lukten ganske raskt. Hvis hun er veldig våt om natten kan du jo legge i innlegg, ev bruke en tykkere bleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...