trebarnsmamma? Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Er det lov å si at man går litt lei av ammingen? Jeg vil jo selvfølgelig amme lengst mulig siden det er det beste for lillegutt, men det hadde vært en god trøst å vite at det blir sjeldnere etter hvert... Nå ammer jeg ca. 2 hver time fra 6-tiden om morgenen til han legger seg om kvelden (ca. 19.30). Fra han ble 4 mndr har jeg også måttet nattamme flere ganger, tror jeg ammer 3 nattamminger, men går helt i ørska på natta så har ikke oversikten!
trebarnsmamma? Skrevet 27. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 27. november 2006 Så her at noen andre hadde lagt inn tråd om nesten det samme :-) Da ble jo det spm her litt overflødig...
Gjest Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Jeg har en gutt som akkurat er blitt 8 mnd. Han blir ammet til frokost, lunsj og kvelds. I tillegg spiser han 1-2 ganger på natta. Jeg håper å få slutt på nattamminga snart, men har ikke orket å drive avvenning ennå. Håper å kunne fortsette å amme ihvertfall morgen og kveld fram til han blir ett år.
Chruo Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Babyen min blir 8 mnd om 2 dager. Jeg nattammer 3 ganger tenker jeg (samsover), og ellers så er jeg "drikkekilden", så jeg ammer etter de tre faste måltidene, og mellom. Ammer ganske mye egentlig
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 jeg ammer om mårran når han våkner og i 4-5 tiden.. han orker ikke noe pupp etter måltidene... men det henner han tar en sup innimellom, dersom han er bitte litt sulten eller tørst.... han er snart 9 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå