Gå til innhold

oversikt om hvordan vi ligger ann og.......

Anbefalte innlegg

hvordan det går med oss?

*jeg var til insiminering ons og tors(forrige uke)

skal teste 7.des-blodprøve.....

-har stikkinger i livmor,vondt i ryggen,trøtt,ja å litt hissig!!!!.:-)

Håper at des er min lykke mnd......

prøver å være positiv

lykke til

klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7248661-oversikt-om-hvordan-vi-ligger-ann-og/
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER jomfru79!(hvis jeg ikke har sagt det før,kan jo egentlig si det en gang til-hi-hi)

ja er kjempe spennende!

føler dette er anneledes enn de 3andre gangene.....(insiminering)

MEN det kan jo ligge i hodet bare.........

men disse murringene i livmor hadde jeg da jeg ble gravid sist,så håpe-håpe!

Kos deg masse med svangerskapet!

klem

Jeg er på stikkedag 6, skal på ul fredag 1.des...

Håper alt er i rute, da er det uttak neste uke!!! (49)

Er uggen og øm i magen, så det begynner å skje litt der nede ja:-)

Tar aku i tillegg denne gangen, så jeg er svært positiv!!!!!!!!!

Annonse

Jeg er på rugedag 11 i dag og skal teste hjemme i morgen tidlig.. Gruer meg veldig nå, og venter egentlig bare på mensen.. Har fått kviser som jeg gjør før mensen, puppene er større, men ikke vonde - og så har jeg hatt litt murring i magen for noen dager siden. Tror egentlig ikke det har gått bra, men er likevel spent på morgendagen kjenner jeg.. Dette er forferdelig spennende - til tider i meste laget! Men om det er det lille nurket vårt som venter i andre enden går det jo selvsagt fint:-)

Halla!

Jeg var til inseminering forrige torsdag og fredag. Så da blir det blodprøve 8.des.

Har masse fine bivikninger (eller regner vertfall med at det er det det er...)

Hormontrollet har virkelig satt inn for fulle krefter. Er konstant kvalm, trøtt som ei strømpe, murring i magen, fryser og har hetetokter om hverandre.

Så kan vel ikke si at jeg er så veldig på topp for tiden. Synes det er vanvittig lenge til blodprøvedagen!

Ønsker meg røntgen syn så jeg kunne se om det virkelig skjer noe der inne eller ikke.

Dette er en eneste berg og dalbane av følelse. I det ene øyeblikket er jeg veldig positiv og i det neste omtrent like negativ.

Men men.. det er en spennende tid vi gå inn i nå jenter.

Klem

er på spraydag 11, og merker egentlig veldig lite til det!Litt ømme bryster og litt svimmel, men det er vel det. Er det andre som har vært svimmel under sprayingen??

Satser på at mensen kommer innen 5.des, for da skal jeg isåfall starte med sprøytene!

Jeg er på rugedag 10 og merker lite...

Puppene er muligens litt større/fastere - men de er ikke ømme. Det "presser" litt i magen på høyre side (som om noen har satt ei klype på eggstokken?), men ellers føler jeg meg heeeeelt normal - frisk & rask!

Skal ta blodprøve på torsdag...

Annonse

Hei.

Er på rugedag 2 eller blir det 1. Er første dag 1 så blir det 2.

Altså , satt inn to egg fra frys i går på Omnia.

Mye lettere fysisk og psykisk enn ivf med uttak! Deilig å slippe alle hormonene.

Men lurer på om jeg blir ekstra trøtt av hormon-stikkpillene jeg får. ( progesteron er det vel).

Sover i allefall tungt og mye.

Har ganske ny jobb, så det passer litt dårlig der, men tiden går, og jeg blir bare eldre (41), så det gjelder å stå på.

Vi har en datter på 3,5 og føler ikke at jeg er ferdig med småttiser.

Det ville være så deilig å få en liten baby til. Fokuserer nå mest på å få disse eggene til å feste seg da. ( veeldig liten sjangs for tvillinger, kun 1-2-% )

Skal teste 13.12. Blodprøve. Ganske lenge til.

Lykke til alle prøvere, rugere, stikkere, sprayere, ventere, og nygravide !

Hei,

Spraystart 1/11, kontroll 28/11 som viste at jeg ikke var nedregulert nok, så da ble det en uke ekstra på spray med dobbel dose. Jeg har aldri reagert på hormonbehandling før (har en IVF-datter på første forsøk), men etter at jeg startet på dobbel dose er jeg veldig kvalm, har vondt i hodet og et slags trykk over øynene. Ny kontroll 5/12 og sannsynligvis sprøytestart...

*dytter*litt jeg.....

i dag fredag 1.12 føler jeg at jeg skal ha mensen......

løper rundt i huset med vaskekluten min,får vaske dilla uka før mesen helvete!men jeg VIL IKKE ha mensen,skjønner ikke at det er så vanskelig å forstå(snakker strengt til kroppen!!!!)

ja,ja er lei av å vente.......blir for mye spenning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...