Gjest Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Hei hei ! Hvordan går det med dere ? Føler det er en evighet siden vi satt og jamret oss på slutten av svangerskapet.... Nå er snuppa snart 7 uker og det har vel mer eller mindre begynt å bli litt rutine på hverdagen. Har litt lite melk, og må gi litt tillegg på dagtid, men det går ellers veldig bra med oss. Har selv begynt å komme tilbake til normalen, trener litt igjen og triller turer. Etter min egen fødsel prøvde jeg å følge litt med dere andre på BIM, men en liten opdattering på dere hadde vært kjempefint! Jeg fødte Sara 11.oktober. Mange klemmer
mamsi73 Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 hei, jeg fikk en gutt 20 oktober og syns det går ganske så fint. strever litt med å sove på dagen mens han er kjempeflink om natta. legger seg rundt 22 tida og sover da til ca 02, ammer og steller han. sover deretter til 5 - 6 tida, ammer og steller han. sover videre til rundt 08. han er veldig glad i puppen så han er allerede ganske stor.var stor da han ble født også. skal på 6 ukers kontroll i morgen å bli veid, spennende. har begynt pludre og "snakke" når han ligger på skinnet sitt i sofaen. syns det har gått over all forventning men får heldigvis god hjelp fra pappan. var sliten etter svangerskap og fødsel men syns formen begynner å rette seg.
Gjest Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Hei igjen =0) Så bra da. Ser ut som vi har samme rutinen på natten, kan variere litt, men som oftest er det akkurat slik som du beskriver. Mi kan også være lenge oppe på dagtid, faktsik opptil 7 timer i strekk og enda virker hun ikke spesielt trøtt..Men jeg engster meg ikke så mye for det, så lenge hun virker rimelig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå