Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Min samboer mener å ha sett det blir gutt og jeg kunne ikke se noe som tydet på det (vi ville ikke vite...) Tissen til gutten er vel nok så liten i uke 18 så det skal vel litt til for å se???
høygravid Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 ja det skal litt til for å se men kan jo være navlesnoren...blir jo spennende da :-) er veldig nyskjerrig selv jeg, vet ikke hva vi får. Lykke til!
Bellen Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Vi ba om å få vite det på ordinær UL, og så det ikke før JM viste oss det (men da så vi det ganske tydelig). Vi var på 3D UL i uke 28 og da kunne vi se selv at det var en gutt uten at JM trengte å forklare noe videre:)
mamma til Armand & Even Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 vi har sett tissen til gutten vår i uke 15. (:
cathrine&jonas:) Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 min samboer så det var gutt på den ordinære ul i uke 18.. han sa det til å med til jormora at oi se der er tissen!! så man kan vel se det selv... vi har fått det bekrefta to ganger da..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Når jordmor tror hun har sett pungen da? Men sier at navlestrengen ligger jo også der.. så hun var ikke helt sikker. Hvorda ser pungen evt ut i uke 20?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 det lurer jeg også på, var på ul i uke 19, jm var så usikker at hun egentlig ikke hadde trengt å si noe, noen som har fått beskjed om hvilket kjønn det er på ul, men føler at det er det motsatte???
Paprikka Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 Vi opplevde også at JM var usikker. Hun mente at det var gutt, men ville ikke garantere noe som helst. I det siste fikk jeg mange kommentarer om at jeg har en "jente"-mage. Vi skal på en UL i løpet av denne uke, og da er jeg i uke 33, for å se på størrelse på barnet. Etter at legen er ferdig med den vanlige undersøkelsen, og hvis alt er som det skal være, kommer jeg til å spørre èn gang til ang. kjønn. Gjett om jeg er spent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå