Gå til innhold

kløøøøøør

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er uholdbart!!! finner ingenting å smøre på heller som funker. Venter nr 3 jeg å, å de andre to svangerskapene var det ryggen og leggene. Nå er det brystene å magen det går utover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene mine klør så jeg blir gal! Smører og smører, og klør og klør. De er blitt helt skrapt opp! Og nå har jeg oppdaget strekkmerker også, innimellom alle kloremerkene. -kanskje derfor jeg klør så masse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klør her og, har gjort det i over en måned nå. I dag begynte jeg å klø på håndbaken og inne den ene hånden også, og ble litt redd. Er jo bare i uke 29, og for tidlig å føde ennå da om det plutselig skulle vise seg å være svangerskapsforgiftning eller noe med leveren. Krysse fingrene for at det ikke er det. Klør egentlig på hele kroppen, og har også fått flekker på kroppen, men har ikke kommet noen flere på noen uker nå så regner med at det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klør meg spesielt mye om natta, og våkner med lange kloremerker om morgenen.Spesielt utsatt er armene og brystene.Har kjøp meg cocobutter fra bodyshop som jeg har fått anbefalt, og jeg håper den hjelper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...