Strålende Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Hei hei alle.. vi var på UL fredag 24/11. DET var litt av en opplevelse det... alt man kan se inni ett litemenneske inni ett annet...alt var fint og de kunne ikke se noe gæli, heldigvis , for hjelpe meg så nervøs jeg var før UL. Kjenner enda ikke liv så da var det snålt. er i uke 19... men det avr MYE liv inni der.. danset rundt og hadde det fint..blir visst ei lita prinsesse...
maiprins Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 ååååååååå Så koselig å høre! Ja - det er utrolig flott opplevelse Ja! Grattis med Prinsessa di!
Strålende Skrevet 27. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2006 Takk takk.. vi gleder oss veldig )
Kondis som en murstein Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Gratulerer med prinsessa ) Ja, er det ikke en herlig følelse? Bare vent, sparkene kjenner du nok snart ) Lykke til videre!!
milva76 Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Hei Strålende. Ikke sant det er fantastisk? Vi var på UL på fredag. Det er en liten jente som bor inni meg også! Rart å tenke på at hun lever sitt eget liv der inne.
♥Spirevipp♥ Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Jeg også var på UL på fredag, og vi venter en liten krabat av en gutt! Lille Theodor, så utrolig vakker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå