Kristin og lillemor Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Jeg har en baby på 7,5 uke. Jeg syns hun var så varm i hodet i dag, så målte temperaturen. 37,2.Kan hun ha feber selv om det ikke viser? Hun er i fin form, og virker ikke syk på noe måte..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Hvor tok du tempen da? Min sønn har hatt feber (39) uten at temp.måling på panne og øret viste noe. Eller så kan det jo være at hun rett og slett bare er litt varm. Husk å sjekke rygg med jevne mellomrom. Gi litt vann iallefall:)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 husk at småttiser har dårlig tempregulering. noen kan ha feber uten å ha nedsatt almenntilstand..og noen har nedsatt almenntilstand uten å ha feber..
Kristin og lillemor Skrevet 27. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2006 jeg målte i endetarmen. Er ikke så varm nå lenger
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 jeg måler alltid i rompa! på gutten min. er sykepleier selv og gjør det på alle pasienter også som ikek har noe i mot det. måling i endetarmen gir den mest riktige temperaturen. og har bebisen din 37,2 der og er i fin form så stemmer det nok!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå