MintCondition Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Så flink da, artig når de lærer seg noe nytt
Prinsemammaen Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Så gøy når de lærer seg noe nytt!! :-) Gutten min har også reist seg i en måned nå, men han sliter litt med beina når han skal gå... Blir det litt knall og fall hos dere? Det gjør det i hvert fall her... Går nesten ikke en dag uten at han deiser i gulvet....
Gjest Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 å ja da. skallet i en stol i går og veltet når hun stod ved bordet i dag. så det blir nok litt hyling framover
MintCondition Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Guro falt og slo seg mye i begynnelsen da hun lærte seg å reise seg opp (7 mnd), og faller endel enda. men nå slår hun seg mindre, har lært seg å hente seg fint inn igjen Bedre balanse og alt det. Men blir noen blåmerker iblant ja!
Gjest Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 hun får lettere tak i katta nå som hun reiser seg over alt å
MintCondition Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Heheh, samme her! Stakkars pus..han søker tilflukt på soverommet vårt nå, så lukker vi bare døra etter ham
Prinsemammaen Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 He.. he.. Gutten min krabber ganske fort nå. Vi er for tiden hos foreldrene mine som har katt. Stakkars pus... Blir jo livredd hver gang lillegutt krabber mot han i full fart med stort glis rundt munnen... :-)
Gjest Skrevet 27. november 2006 #10 Skrevet 27. november 2006 katta ligger i en stol,elise reiser seg for å ta han men rekker ikke bort til han. da får katta høre det. hun kjefter og smeller så katta gjemmer seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå