Gå til innhold

Julesang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har forslag til en fin julesang for barn? Vi skal ha ny månedens sang i barnehagen, og jeg har lyst på en anna enn de vanlige "på låven sitter nissen" og "et barn er født i betlehem"-sangene... Men så står det helt stille..Noen som har et godt forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"tenn lys" har vi brukt i vår bhg. Snømannen Kalle, "sneen dalte lett og fin og strøk blidt mot ruten min"...hsker ikke hva den egentlig heter men den er jo også fin da.

Kommer ikke på flere i farten... :)

Skrevet

Det er en veldig fin sang som oslo gospel kor har. En stjerne skinner i natt. Mulig at den er litt vanskelig, men det er iallefall den ultimate julesangen for meg, det blir ikke jul før jeg har hørt den sangen ;)

Skrevet

hei hå- nå er det jul igjen.. :) vet ikke om sangen heter det, men den er ikke så vanskelig i teksten, så er det litt fart i den...

Skrevet

Rudolf er rød på nesen.

Så går vi rundt om en enebærbusk

Musevisa

Du grønne glitrende tre god dag

Deilig er den himmel blå

Skrevet

Åja, den der "vi tenner våre lykter" , den er nydelig! Supert"! Takker for gode forslag alle sammen, ble riktig i julestemning nå! Ikke mer som skulle til!

Skrevet

Tusen takk for mange gode forslag! Kjempeflott! Nå skal det visst bli julestemning i barnehagen vår også!:)

Skrevet

Førset jeg tenkte på var tenn lys - den er utrolig nydelig.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...