Gjest Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 For dere som kjenner meg her, så har det vært mye styr med oss.. :-p Men nå sitter jeg og er litt tankefull. Har hatt mye kynnere i snart ett døgn og tuppa er helt stille inne i magen. Var litt liv i går, men i dag har det vært helt sille. Jeg har spist, drukket iskald juice, dyttet hardt på magen i alle retninger for å vekke henne, men får ikke respons i det hele tatt. Er så flau siden vi er der oppe på sykehuset så mye fra før, og så skal vi på 3D ul i morgen og ny måling på onsdag, så føler om jeg ringer nå så plager jeg dem. Er i uke 31 + 2 i dag. Er kanskje bare vanlig at de blir så stille da?
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Det skader jo ikke å ta en telefon... jeg syns du skal ringe. Heller en telefon for mye enn en for lite!!!
Gjest Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Of.... *manne seg opp* Hater dette... det burde kommet bruksanvisning utav oss i det vi fant ut at vi var gravide. Samme med babyene.. "dette er foran og dette er bak, resten av bruksanvisningen finner du under føttene".. *hpmf* Skulle tro jeg skulle ringe inn en bombe så nervøs som jeg ble nå... hehe...
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Fullstendig enig! Bruksanvisning hadde vært VELDIG greit! Gjerne en så detaljert en som ikea sender med sine ting syns jeg. ps: skjønner deg godt ang. det å ringe, jeg hater å ringe selv, blir helt svett og greier... enda jeg egentlig ikke er sjenert i det hele tatt!
Nicki_81 Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Ville nok ringt ja. Vi har så utrolig lett for å anbefale andre å ringe hvis det er noe, men så snart det kommer til oss selv så drøyer vi det i det lengste. Men det er ikke mas om du ringer. Det er ikke bra for hverken deg eller baby om er engstelig. Ring du. Får sikkert beskjed om å komme inn til sjekk. Bedre å komme dit en gang for mye enn en gang for lite. Man vet aldri
DiddiDaddi Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Ring du!! Vet jo godt hvordan det føles det der, men du får tenke på at det er til babyen sitt beste! Forklar hvordan ting er, og la de vurdere. Det er mye bedre enn å skulle gå rundt å bekymre seg, og kanskje senere angre seg på at en ikke tok kontakt! Alt er sikkert ok, men det er mye bedre å ta kontakt en gang for mye enn en gang for lite! Lykke til )
Gjest Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Hmm... måtte visst komme opp på en reg. på sykehistorien og siste meld om at babyen ikke vokste.. of.. jaja.. må vel hoppe i tøyet og vagge meg oppover da.. Typisk om snuppa begynner å danse inni der på vei opp da.. hehe..
Gjest Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 ...på en registrering på grunn av..... trykkleifer i haugevis.. :-)
Gjest Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 Hehe... joa, men med Ikea sine bruksanvisninger har jeg alltid deler til overs jeg.. hehe.. det måtte isåfall lukes bort. :-) Of jaja.. nå har jeg ringt.. føler meg som en fjortis.. klam i henda og svett i panna.. :-p
DiddiDaddi Skrevet 27. november 2006 #10 Skrevet 27. november 2006 Lykke til! Det går nok kjempebra ) Gi oss tilbakemelding når du kommer hjem igjen da!
Gjest Skrevet 27. november 2006 #11 Skrevet 27. november 2006 Takk takk... er spent på om de kun registrerer eller tar måling i dag også.. er jo egentlig på onsdag vi skal få vite om hun skal være der litt til, eller komme ut snart.. :-) Spennende... skal avgi rapport med en gang jeg er hjemme :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå