Gå til innhold

Pynting til jul - jeg vet det har vært tema før ja!

Anbefalte innlegg

Håpløst å finne igjen alle innleggene her, så jeg starter et nytt jeg!

Har noen allerede begynt å pynte til jul, eller eventuelt når har dere tenkt til å gjøre det?

Jeg tenkte at vi kanskje skulle begynne sånn smått til helga, da er det jo 1. advent. Jeg er mer ivrig på å få jula inn litt tidlig enn å ha den langt ut i januar! Som regel pleier vi å fjerne jula like på nyåret før vi går ut i jobb igjen, da er vi lei alt som heter jul! kan liksom ikke pynte bare i noen uker heller synes jeg - derfor tenkte jeg at helgen/fredag er en fin dag:)

Fortsetter under...

Skal pynt tel advent tel hælga... da bi det lilla duka, adventstjerne og adventstake i vinduet, også stearinlysadventstake, engla og gode greier... også julegardinan og julevoksduken på kjøkkenet om æ klar ;D Glæda mæ så masse... det bi så kosli da ;D

Ja, enig, jeg synes det er koselig å pynte litt tidlig og heller ta det ned rett på nyåret..det er jo FØR jul det er koselig!!! og dessuten ha det oppe en stund når man først har drasset det frem og ordnet til! Her blir det julepynting i løpet av uka !!! innen 1. desember, så det er klart til 1. desember, da er det bare å tenne stjerner og lys!! :-)

jo...jeg ble nesten ferdig i helga.

har bare noen små ting igjen....

har termin 12 desember,så jeg følte jeg måtte gjøre det litt tidligere i år.

vanligvis så venter jeg til første søndag i advent med å pynte.

men regner også med å pakke det hele bort innen nytt år :)

Jeg vil pynte litt til helga, da er det fire dager til jeg skal på sykehuset og når jeg kommer hjem er det nok så-som-så med formen, tenker jeg.

Da blir det vel å konsentrere seg om å få amming på plass og få såret til å gro uten å gjøre for mye krumspring.

Så dersom jeg skal gjøre noe selv, må det bli til helgen.

Juletreet venter vi med da - det får bli uka før julaften eller noe sånt.

Vi begynte julebaksten nå i helgen da - pappan og jentungen har bakt både hvite kakemenn og karamellsnitter (det var jeg som satte igang, men fikk så mye kynnere at jeg måtte bivåne seansen fra sofaen istedet)

Vi tar pepperkakene også til helgen som kommer.

Annonse

Vi skal også pynte til helga, da satser jeg på at leiligheten er ferdig vaska og klar til å bli pynta :-D

Men nå når jeg sitter her i stua, og sola skinner inn og vannet renner utenfor får jeg så vårfølelse at jeg ikke skjønner hvordan det skal bli med julepynt her jeg...........

Yes, det er min plan å pynte til helga skal da også ha STOR vasken.

Juletreet tar vi alltid inn den 9 des(tidlig sier alle)men jeg elsker julen!!

Begynt å bake kakemenner, og imorgen skal jeg lage adventskaker.Det blir så koselig:)

til helga kommer kjøkken gardinen opp og adventstakene opp + litt lilla.... pleier å pynte seint men blir litt tidligere siden vi drar bort i jula... og vil ha litt jul her hjemme og at storegutt kan hjelpe til...

så håper jeg snart lille tulla kommer snart..... 5 dager igjen til termin nå....

Til helgen kommer adventslysene i vinduet og på bordet opp. I tillegg kjøper jeg vel et par julestjerner (som garantert dør lenge før julaften). Venter vel med juleduker, gardiner og sånt til midten av desember, og juletreet og nissepynt kommer ikke frem før lille julaften. Babyen skal jo liksom melde sin ankomst til fredag så jeg skal i prinsippet ha god tid til å pynte etter at hun har kommet...men så har jeg ikke ett eneste tegn på fødsel heller så hun kommer nok etter termin.

Ååh, nå ble jeg glad. Det er jo 1.i advent til helga ja... Hadde ikke tenkt på det. Tidlig ammetåke her tror jeg ;) Teller liksom bare ned til termin nå. Hehe!

Men da skal jeg også pynte til helga ja!! Gleder meg til julehus :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...