Gå til innhold

Da skal jeg av sted og ordne håret før babyen og julen kommer!

Anbefalte innlegg

Skal bli godt å se litt ok ut på håret før babyen og ikke minst julen kommer. Må gjøre det nå før det skjer saker og ting..

Godt å unne seg selv litt kos.. for det er jo ikke for mye behag for tiden med en kropp som er stor, stiv og støl.

Fortsetter under...

Har hadd plana i månedsvis å kom mæ tel frisørn... men klar ikke å kom mæ a gåre... så æ bi vel å gå med en stor floke i bakhaue heile jula ;D Det floka sæ førr ingenteng nu... så det sku verkeli hadd en go klepp...

Kunne trengt en hårforandring jeg også, men venter litt til. er ikke helt sikker på hva jeg skulle gjort med håret heller. Snart skal jeg ta meg en dusj og fikse meg litt, jeg ser helt for j.... ut i dag. Man føler seg jo bedre med en gang man har stashet seg litt.

Å det er så godt !

Var og fikk farget etterveksten forrige uke og føler meg som et menneske igjen.

Men det var en pine å sitte to timer stille i stolen !

Masse kynnere og vonde spark hele tiden..

På torsdag skal jeg farge vipper og bryn, så kan babyen bare komme -. da slipper jeg å tenke på utseende iallefall.

Annonse

Kjempedeilig å unne seg litt når en går sånn. Har fått vært hos frisøren, tannlegen og fotpleieren mens jeg har vært sykemeldt nå. Blir nok ikke så god tid till det det neste halvåret... Vi må passe på å ta godt vare på oss selv......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...