Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Del Skrevet 27. november 2006 tenker å kalle lille gutt reino kanskje, eller det er iallefall et av navnene på lista vår... hva syns dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 27. november 2006 #2 Del Skrevet 27. november 2006 Sorry.. Men utrolig lite fint, passer best på en hund! liker d ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riga19 & hippiesnulla 14.10.06 Skrevet 27. november 2006 #3 Del Skrevet 27. november 2006 Har dårlige assosiasjoner til det navnet, for han jeg kjenner som heter det har plaga dyr!:-( Men jeg må innrømme at første gang jeg hørte det navnet, så trodde jeg ikke det var et menneskenavn, - trudde det var et slags oppvaskmiddel! Men det positive er jo at det ikke er så mange som heter det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #4 Del Skrevet 12. desember 2006 UGLY Reidar Robert Ruben Roberto Rikard Roger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå