Gå til innhold

Noen som trener på Sports Club?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp. Jeg går på Madla og trener og der har de MRL på mandagskvelden hvertfall, for der var jeg igår. Ca 20 min aerobic til oppvarming og 40 min styrketrening :-) Veldig bra time synes jeg.... I kveld er det Step/styrke, som også er veldig bra. Ca 40 min step og 20 min generell styrketrening etterpå i salen. I tillegg så har de Aerobic/MRL timer som er samme som step/styrke egentlig bare på gulvet i stedet for step, og litt mer styrketrening på mage-rumpe-lår. Bodypump på onsdag og fredag kveld med Helene. Kjempekjekke timer!! Og på torsdagen er det Step og den er også veldig kjekk. I tillegg så har de step/mrl lørdag formiddag og aerobic/styrke på søndags ettermiddag. Altså en hel masse å velge mellom :-) Jeg liker best å trene etter at snuppa er lagt, så de fleste av disse timene er etter leggetid for barna :-) Jeg aner ikke hvor du har tenkt til å trene, men du kan jo sjekke ut hjemmesiden til Sportsclub http://www.sports-club.no/. Der finner du treningstider og timebeskrivelser for de forskjellige sentrene...

Hei Mikitussa

Jeg skal gå på Tennisland.Jeg var inne på nettsiden deres men så ikke noe program eller timebeskrivelse. Tenkte jeg skulle gå en tur bort og høre med de:) Skal prøve body pump og en MRL time tror jeg:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...