Gå til innhold

Skravletråden......... (ny 27.11) ;o)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAAAAAA jeg fikk innlegg nr 200 hundre :0) Neste mann lager ny tråd ikke sant?

Skrevet

Blir så eitrande forbanna! Der forsvant innlegget mitt, igjen!

Noe kluss med dataen. Bruker jo ett minutt bare for å komme inn på tråden. Så derfor velger jeg å skrive ett innlegg til på denne.

Gratulerer med 200 Idefix ;o)

Det kaller jeg å fremskynde fødselen til Vinterbarn he he..

Vært på shopping i kveld, helt aleine. Og guuu hvor sliten jeg er. Fant ikke halvparten av det jeg skulle ha og bare masse stressa folk og sure butikkfolk.

Skikkelig sånn skretsj-husmor du Idefix. Lager alt fra bunnen av du. Her er det Ikea-deig og limehus. Har kjøpt delene til hus da. Tenkte å bygge det i morgen. Meeeen, ho mor har spist opp pynten he he. Så er pent nødt til å kjøpe mer pynt ;o)

Noen som har hørt noe mer fra den nybakte. Gleder meg til å se bilde. Sikkert nydelig. Sånne "blandingsbarn" blir alltid så deilige. T.o.m hvis foreldra er stygge he he..

Mamma Mø har alene hjemme kveld og Vinterbarn koser seg gløgg i hel ?ha ha ha.. (hvem var barnslig sa du Idefix?)

Er så sliten altså.. Og total ammetåke. Måtte le litt av meg selv på senteret. Hjemme blir jo pupp og bh VELDIG naturlig. Sto i kassa kø og kjente melka kom. Så da var det jo bare å trekke i bh`en og sjekke om innlegga var på plass. Plutselig sto alle å glodde på meg, ikke så rart kanskje he he.. Hadde vært LITT mer naturlig om jeg hadde hatt med meg en baby i vogn he he..

Skrevet

Da kan jeg omsider opplyse at vår lille prinsesse har fått et navn.. Faktisk ikke noen av de på listen jeg skrev her.

Det ble et uvanlig navn, såpass uvanlig at jeg er litt usikker på om jeg vil skrive det her på Bim. Blir lett å spore meg opp he he.. Har en del bekjente som bimmer, uten at jeg aner hvem de er her inne da.. Er jeg sær nå eller?

Dere skal få navnet på sms elle msn selvfølgelig :o)

Skrevet

God morgen jenter!!

Burde vel laget ny tråd nå... men får ta det senere i dag. Skal øyeblikkelig kjøre eldstejenta i barnehagen. Må vekke Ruth først....

Gleder meg til å få høre navnet!! Venter på sms! (vi er jo aldri samtidig på msn :o( ...) Ikke sær når du ikke vil bli gjenkjent her inne! Da jeg gikk med eldstejenta ble jeg avslørt av en kollega her inne tidlig i svangerskapet.... Hun var gravid selv... Så jeg var mer anonym første tida her inne nå ja... Er ikke så anonym nå da...

Noen som har hatt kontakt med den nybakte mamma'n?

Ha en fin dag jenter! Her har det snødd i natt :o) Hurra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...