Møøø Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #126 Skrevet 8. desember 2006 Så gøy med julebord for deg da, vinterbarn! Men ikke for deg da, idefix... Skjønner du blir sliten når din kjære jobber så mye, så du får ansvaret for alle barna alene... Når du i tillegg tenker så mye på pappa'n din da, så kan det bli litt mye ja... Bare klag til oss du, tåler det vi vettu! Og det er godt å få det ut! Hebbie da? Er det som vinterbarn sier at du er på føden? Tror nesten jeg må få mob.nr ditt, så jeg kan få beskjed når lille Fredrik har kommet... Dere kan jo få bo i lekehuset til snuppa ;o) Dårlig med gjesterom her dessverre... hvis ikke skulle dere veldig gjerne fått bo her!! Har jo sofa da, men jeg regner jo med at de små er med og, så da blir det litt vanskelig.... Da må dere vertfall vente til vå ar fått bygd på, men vi begynner ikke før neste høst.... Planer for dagen da? Gubben er hjemme i dag han da, han la seg kl 17 i går... og sov til 9 i dag... Kun avbrutt av et par tisse-pauser... `Sikkert blitt smitta av størstejenta som hadde feber tidligere i uka, han hadde feber i 40 vertfall... Stakkars... Og dere vet jo hvor syke menn blir.... ;o)
Candy girrrl Skrevet 8. desember 2006 #127 Skrevet 8. desember 2006 Heisann. Da er mamma dratt. Buhuuuu.. Dro i dag tidlig. Var litt forskjell på ha henne her og typen. Ikke vondt ment mot han, men en mor skjønner liksom litt mer. Deilig å bli kommandert i seng ) Idefix.. Nå har jeg lest minnordet ditt. Og ja, glad jeg var aleine. Snufs. Bra skrevet. Håper jeg ikke mister noen jeg er glad i på mange, mange år. Må være forferdelig! Og ja, bruk oss som klagemur. Litt dårlig tidspunkt med julebord nåe du er så sliten. Men fy skamme deg som ikke spoiser mer!! Da forstår jeg godt at melkeproduksjonen ikke tar av. Og må jo si det er utenfor min fatteevne at du kan få mensen igjen med det vekttapet og så liten matlyst. Ikke meningen å kjefte, bare litt bekymret.. Hvordan går det med neste mann ut da? Hebbie, som Mamma Mø sier så er det ganske vanlig å ha løs mage noen dager før. Er visst naturens klyster ;o) Du må jammen love oss å gi en lyd når saker og ting er på gang. Iallefall til en av trådjentene, så kan den ene stå for videre rapport ) Så en halvtime med mor holder?? Har du en mor av den overhjelpsomme sorten?? ;o) Stemmer gjerne for treff på Gjøvik jeg ;o) Blir lengst for Idefix da.. Mamma og pappa, min bror og dama + 3 barn og bestemor kommer her i jula. Det blir 13 personer det, deriblant 6 barn. Ulp!! Men mamma har sagt hun skal ta med både pinnekjøtt, ribbe og kalkun og jeg skal ikke gjøre en dritt. Vel.. men 13 personer i hus kan man ikke sitte med beina på bordet hele dagen. Lykke til på julebird da Vinterbarn. Skjønner dilemmaet ditt. De første timene bruker å gå greit. Da er man liksom litt likestilt. Så etterhvert som timene går begynner de å betrakte deg som "ikke helt med", fordi de selv ikke lenger "er helt med" ;o)) Men det blir sikkert kos. Dessuten regner jeg med du kjører.. så da kan man jo dra når man måtte ønske. Går fint med veslejenta mi. Hun er en godjente! Skal snart få lasta over noen bilder å legge ut på album. Fortsatt navløs da.. Hebbie.. Har du et sidesprang til en nisse i statene eller?Hagler jo inn presanger i ett banka kjør. Urettferdig! Orker ikke rette.. skal klappe opp en rap nå )
Candy girrrl Skrevet 8. desember 2006 #128 Skrevet 8. desember 2006 Grøss hvor mange feil jeg skrev.. ammet da!!! Poster alltid samtidig med noen jeg. Alle sammen inn i dukkehuset ja, det var en god ide he he.. Lykke til med syk mann Mamma Mø, det vet jeg alt om. Og det er IKKE spøk ) )
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #129 Skrevet 8. desember 2006 Pokker der forsvant hele innlegget mitt jo :0( Gubben er syk idag her også,jeg løper på do og Marius er så tett at jeg torde ikke sove mye i natt.Lå og passa på... Gubben er heldigvis oppegående,er nok noe virus eller rett og slett at vi er døds slitne.Svimmel,kvalm og løper på do. Det var visst ikke mensen alikavel,det stoppa opp,men på en annen måte synst jeg at det var slik en stund før den ramla løs igjen.Husker søren ikke er jo 3 år siden sist ;0) Kos at du las minne ordaTitsi,hadde en nedtur i natt da jeg satt oppe alene med Marius,men etter å ha grått en skvett føler jeg meg myyye bedre nå.Har ikke grått siden jeg fikk vite at jeg kunne ha dødd etter ks.Så burde vel slutte å bite tennene sammen og heller sippe litt av og til. Hadde vært koselig å møtes ja:0) Hadde nok skulle kommet meg til Gjøvik ja :0)) Eller en annen plass for den saks skyld.Titsi har stort hus vi overfaller henne :0)) Med sååå mange personer til jul så blir jeg svett i trøya bare av å høre om det jeg :0)) Nei,nå må jeg visst legge meg litt ned på igjen. Hebbie hvor er duuuuuu?
Møøø Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #130 Skrevet 8. desember 2006 Skal til svigers på julaften vi. Er annethvert år der og hos mamma. Men gleder meg til vi får bygd på og kan begynne å ha julekvelden hjemme ;o) Svigers bor jo bare 20 m unna, men det er jo ikke hjemme... Har ikke plass til å ha besøk her på julaften... Om et par år så ;o) Blir vel 8 voksne og 3 barn der da, blir da svigers, søstera til gubben og hennes sambo og sønn (2 år), foreldrene til svigermor (Ruth ;o) ) og oss med våre 2 jenter ;o) Blir nok koselig! Jo og så blir det vel kanskje faren til svigerfar. Gleder meg til å se utrykket på de 2 2-åringene når nissen kommer ;o) Jenta mi sier at nissen kommer med pakker og namenam ;o) Ikke rart du er svimmel og kvalm da, idefix, du som ikke spiser..... håper dere snart blir bedre da! Lille Marius ig, stakkar da, er så vondt når de små er syke... Kanskje du skulle prøve litt nesespray på han? Vi har sånn babysense vi, sånn alarm i senga. Den har vært en stor trygghet for oss. Spes da vi fikk første ;o) Litt kjedelig når en ammer om natta og glemmer å skru av alarmen bare.... ;o) Kosa masse med lille Ruth i går kveld, da vi satt her alene. Hun smiler fra øre til øre ;o) Har begynt å prate litt og. Så koselig å få litt respons og ;o) *sukk* Blir helt betatt av de små!! Håper virkelig ikke dette er siste gangen jeg har en liten baby... Nei, får vel gå opp og vekke storesøster... På tide å stå opp nå, så hun sovner att til natta... Og HVOR ER DU; HEBBIE?? (sorry at jeg skriker, men det er jo et stykke til deg herfra...)
vinterbarn ;O) Skrevet 8. desember 2006 #131 Skrevet 8. desember 2006 Begynner å bli litt bekymret for hebbie jg nå.... ingen som har melda henne da??? Idefix har jo mob nr....... bare bli borte sånn plutselig??? Men kjenner jeg henne riktig nå, så hadde hun vel slengt inn et innlegg om hun dro... første gangs har det jo ofte ikke sååå travelt, om ik de har vært opptatt med noe da ;O) Nå skal jeg hoppe i dusjen og forbrede meg til den store kvelden.. yahoooo en jeg jobber sammen kommer hit først. Vi skal sminke oss sammen (hun er også gravid...) det blir vårt voerspiel dette året.. hehe.. Jeg kommer gjerne til både bergen og gjøvik jeg... Bergen forde jeg liker den byen så utrolig godt.. og gjøvik for da kanskje jeg får ri!!! hihi.. Dere får alle ha en fortreffelig kveld... kanskje jeg skal være tøff og lukte litt på vinkorken.. hehe..
Candy girrrl Skrevet 8. desember 2006 #132 Skrevet 8. desember 2006 Ja hvor er Hebbie! Hun er jo ikke i form til de hyppige lunsjene sine lenger. Skal vi innføre meldeplikt på de fødeklare?? ) Å jeg gleder meg til vesla begynner å smile!!! Innbiller meg av og til at hun gjør det, selv om jeg vet det bare er grimaser. Ikke kjekt med syk baby Idefix. God bedring til den lille nissen din (såååå søtt bilde). Orker gemalen dra på julebord når han er syk da? Vi og har babysense. Og ja, om man var for trøtt til å trykke av knappen våkner man iallefall straks, av alarmen!! ;o) Tror dere ikke at jeg har mistet fødselshistorien min!! Var kommet halvveis. *banneogsteike,hopperoppogned* Meeen.. greide jo til slutt føde før Hebbie og Vinterbarn, så får hoste opp en fødselshistorie før de og. Har Vinterbarn reist på føden og? Hmm.. tror vi må innføre meldeplikt på disse damene våre ja..
Candy girrrl Skrevet 8. desember 2006 #133 Skrevet 8. desember 2006 Der var iallefall du! Kos deg masse i kveld!!! Du får vise de at barn er ingen hindring ;o) Rock med den kroppen du har hi hi..
Møøø Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #134 Skrevet 8. desember 2006 Kos deg i kveld ja! Gøy med eget vorspiel for de gravide da ;o) Kommer gjerne til Bergen og jeg da, en kjempefin by (når det ikke regner...) Tok videreutdanning der i 01-03, men var der bare 3 dager om gangen 3 ganger i halvåret da ;o) Fikk shoppa masse vertfall.. he he, hva annet skulle en finne på da? Alene i bergen?? ) Så kjedelig at historien din forsvant da, titsi... Har venta på den.... ) Kjipt når data'n slår seg vrang... Nå har jeg gjort ferdig julekortene og dåpsinnbydelsene ;o) Ble så fine julekort med jentene mine atte ;o) Min kjære er nesten bra i dag da, nå er han på travbanen med den ene hesten... Kan jeg spise pepperoni om jeg ammer? Tenkte å lage pizza etterpå nemlig...
Chiquita Bananas Skrevet 8. desember 2006 #135 Skrevet 8. desember 2006 Ler meg i hjel av dere ) Her er jeg.... Var på akupunktur i morges og dro innom ei venninne på veien så jeg har nettopp kommet hjem. Ble sittende - var så kjekt å treffe henne igjen. Hehehe...hun var på besøk hos meg i går da. I dag tok akupunktøren nålene på nye punkter og sa at nå kan alt skje. Merka ting skjedde der nede mens jeg hadde nålene i og mens jeg satt hos venninna mi og trøkka i trynet masse julekaker - så har jeg fått stikkinger, mensmurringer, masse kynnere og røsking i skrævet og magen er sååå i veien og vond. Og jeg er så full av vann i kroppen at det føles ut som huden revner snart. Sambo kommenterte at jeg var skikkelig hoven og pløsete i ansiktet i dag og jeg kjenner det selv. Så vi får se - kanskje noe skjer i helga ;o) Nr. mitt er 47414854..... Nå skal jeg inn til Oslo og spise Dim Sum med sambo - han klarte jo å få viljen sin enda vi egentlig ikke har råd å skeie ut. Men det er typisk at ting skjer når man minst ønsker det - så utfordrer vi skjebnen. Hendene er så hovne og vonde av vannet at det gjør vondt å skrive... Et tegn ?? Ellers får jeg lese en gang til innleggene deres og svare dere på det - men jeg måtte jo gi lyd fra meg siden dere tror jeg føder ;o) Vannet til gubben gikk i dag så han måtte på føden fordi han fikk 4 min mellom riene ;o) Jeg var så treg...
Møøø Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #136 Skrevet 8. desember 2006 Der var du ja ;o) Heretter må du huske på å ikke være for lenge borte fra bim om gangen... ;o) Du har meldeplikt nå like før fødselen ;o) Men det kan jo bli en stund til dere får dratt på restaurant igjen da, hebbie, så da er det vel greit å gjøre det nå? Og det er nok ikke lenge før lille Fredrik ser dagens lys ;o) He he, så akkurat at jeg hadde skrevet lille redrik... lille reddik kanskje? ;o) Skal sende deg en melding jeg ;o) He he, snuppa står her splitter naken og hevder hun skal bade... Noe hun har bestemt sjøl... Får vel gå og fylle i badekaret da...
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #137 Skrevet 8. desember 2006 Der var Hebbie ja ;0) Men nå ble jeg jo bare ennå mere spent jo.Om hebbie har mob.nr ditt mamma mø,vil jeg gjerne ha det om jeg får lov og hun kan gi deg mitt :0) Da har jeg dere alle !!! Men det er ikke sikkert hun rekker det før hun drar på føden ;0) Ble suuuper spent jeg nå! Det ble ikke julebord,det ble avlyst alt for mange syke,kjedelig da.Men greit for meg.Gubben har komt seg på beina og pynta verandaen,jeg har lagt sammen ett tonn tøy,merkelig hvor mye vask det blir av en baby som gulper på alt og alle.Alltid utenfor smekke og gulpekluter,han timer bra den karen der :0) Søren at historia di forsvant da,jeg er kjempe spent på å få høre den.Ikke alle som er så heldige at gubben skriver den.Slapp unna der gitt.Han har eget nick også han her nå.Hehe bare for å plage en viss person her inne.Gjett hvem :0)) I går var det mi snuppe,som stod naken og brølte bade !! Klippa litt av tustene hennes,håret hennes er helt vilt.Tynt og pistrete.3,5 år og har ikke hår som rekker langt den snuppa der.Sånn er det å slekte på faren.Håret kommer i 3 års alderen.Sukk. Kan du få msn melding nå hebbie? Sendte jeg melding til deg vinterbarn? Bilde av gjengen her... Ha en fin kveld videre.Cola på boks er mirakel medisin :0) Pluss loff med graddost,Hvor pokker ligger de to prikkene som skulle vært over a da???Mangler så mange taster..Sorry.
Møøø Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #138 Skrevet 8. desember 2006 Hebbie kan bare sende mitt nr videre. Jeg vil gjerne ha dere andres nr og, hvis det er greit for dere... Hebbie kunne jo bare sende meg deres nr og så kan jeg sende mld til dere ;o) Jeg vil og ha bilde av gjengen din, idefix..... ) Cola på boks ja... nam!! Tipper kanskje Hebbie kommer på føden i løpet av helga jeg... Blir spennende!! Nå er hun vel i Oslo og spiser dim sum (eller hva det heter)... Klesvask ja... har visst et lass som må legges sammen jeg og... Gleder meg til å få tørketrommel da, så kan jeg vaske litt mer enn 2 maskiner på en dag... Så jeg slipper å bruke en hel uke på å tømme møkkklædunken (eller skittentøyskurven for de som ikke kan snertingdølsk) ;o) Nå som en ikke kan tørke klær ute bruker jo klærne over et døgn på å tørke inne... Uff, pappa var her i stad... Har dessverre ikke sånn forhold til pappa'n min som du hadde til din, idefix... Min er litt hard på flaska innimellom og vi har ikke så mye å prate om i grunn... Når han da i tillegg kommer uanmeldt blir det litt rart liksom... Han er jo en kjempekar og er kjempeflink! (han laga jo lekehus til snuppene mine!) Men etter den tid har han nå fått mye bedre råd og derfor drikker han oftere... Ja, ja ha en fortsatt fin fredagskveld da jenter! Nå er det visst ei som vil ha litt kos her ;o)
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #139 Skrevet 8. desember 2006 Mamma mø,ikke for å sverte pappa,men sånn hadde vi det også,til eldstemann ble født og søstra mi fant alle flaskene han hadde gjemt rundt på gården.La i brev i hver flaske at hun skulle begynne å drikke like mye hun også,da var hun 14 år.Da tok pappa seg sammen.Det var desverre bare siste åra vi hadde ett fint forhold.Det er en av grunnene til at det gjør ekstra vondt at pappa er død.Når en endelig hadde det så fint.mamma og pappa hadde det godt så var det boms i bakken.Håper pappaen din sjerper seg.Forstår desverre altfor godt hvordan du har det.Er ikke sikker på om jeg har sagt det til noen her....Vonde minner jeg ikke VIL tenke på. Tørketrommel er ett must nå,men jeg har hatt det siden første barn,klarer meg ikke uten om.Men trommler bare sengetøy,håndklær og slitte klær.Nytt tøy blir så raskt stygt og krymper, putter du det i trommelen. Helt utrolig ,men nå er bim radaren på igjen.Gulpa rett ned i bhen min i stad.koselig :0)
Chiquita Bananas Skrevet 8. desember 2006 #140 Skrevet 8. desember 2006 Oj - dette ble for mye å svare på.... For prøve å huske noe da... Titsi - jeg synes bare mora mi er masete og plagsom til tider hehehehe...derfor holder en halvtime med henne. Blir kanskje anderledes denne gangen når hun forhåpentligvis er opptatt med å dulle med en baby. Men hun har det med å legge seg oppi ting og si sin mening - som jeg driter i til tider. Idefix - så kjipt at dere er syke igjen...håper dere alle blir friske !! Nei jeg får ikke motta mms på mobilen min dessverre. Mamma mø - ikke gøy med slikt med pappaer. Men du har lov å si at det ikke sømmer seg å være beruset når det er barn i huset. Er ditt hus ! Vinterbarn - hei.....husker ikke mer ;o) Faren min ringte da vi var på vei til Oslo og fortalte at han og kona skal ta seg en tur til østlandet 2. juledag og besøke meg og broren min og dattera hennes. Hehehe.....og mora mi er på besøk hos meg hele jula. Men det går nok bra. Han tenkte å sove over hos oss - og jeg sa at mora mi skal overnatte. Men jeg tror at jeg skal klare å fikse seng til dem hos oss - hehehe....går vel greit det - trappa ned til kjelleren skiller rommene. Så da burde det gå ;o) Ble helt overrasket fordi broren min sa for ikke så lenge siden da vi diskuterte 60 årsdagen til faren min - at jeg ikke måtte bli skuffet om faren vår ikke engasjerte seg og kom på besøk når Fredrik kom. Fordi det hadde han ikke gjort på noen av hans barn og aldri ringer og hører hvordan det går med ham. Men faren min ringer meg av og til bare for å bli oppdatert. Jammen så ringte han ikke i dag og gjør akkurat det han liksom ikke skulle gjøre ;o) Sikkert litt anderledes når dattera skal ha barn enn svigerdattera skal ha barn. Menn sitter ikke akkurat og skravler om slikt.
Chiquita Bananas Skrevet 8. desember 2006 #141 Skrevet 8. desember 2006 hehehe..nå gadd jeg å gå inn på nettsida og oppdatere abonnementet mitt - så nå kan jeg motta mms bilder. Fornøyd mine damer ;o) ??
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #142 Skrevet 8. desember 2006 Så koselig at pappaen din kommer på besøk da hebbie :0) ja,det er nok forskjell på svigerdattra og dattra ja ;0) Tør ikke sende meldinga til deg i kveld, det ble for sent. Banshee har endelig fått jenta si,visste at de skulle ta vannet i 10 tiden i dag tidlig så har venta lenge på meldinga om at nå var hun ferdig.Godt det er over iallefall. Marius gulpa over hele seg og vuggen nettopp,full skift av alt.Har aldri hatt gulpe baby før så det er litt nytt.Ikke noe gøy...Blæh. Nei,må vel snart finne senga fordi om Marius nå er lyyyyyys våken og har null planer om å sove,det har han gjort i hele dag.Pyton! Håper han snart snur døgnet tilbake.Eller vi klarer å snu han. 9 desember idag, har så mye jeg skulla fått gjort før det blir julekvelden. God natt iallefall :0) Håper jente kvelden din ble flott Titsi og julebordet ble gøy Vinterbarn ;0)
Møøø Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #143 Skrevet 9. desember 2006 God morgen jenter! Så kos med både mamma og pappa på besøk da ;o) Men blir sikkert litt rart å ha begge der samtidig... Sånn er det her i bursdager og sånn når både mamma og pappa er her samtidig... Går jo greit da, men de prater ikke akkurat mye sammen for å si det sånn.... Vi har virkelig prøvd å snu pappa, han har tom vært på en sånn institusjon i 3 mnd... Men ikke noe hjelper... Når han i sommer fikk bedre råd var det vertfall håpløst... Han er jo verdens snilleste da, ikke voldelig eller noe sånn, men er jo ikke akkurat koselig å dra dit på besøk og så er han full... Så jeg har besøkt han uten å ringe på forhånd en gang for mye for å si det sånn... Ikke sånn at han drikker hver dag, men i perioder. Og nå som det går mot jul.... Gulpe-gutt du har da, idefix... Ruth gulper litt, men ikke så veldig mye heldigvis ) Blir litt klesvask ja... Ikke tenkt å putte klær i tørketrommelen jeg heller (bortsett fra heste-klær o.l da), men det hjelper mye å få tørka håndklær og sengetøy... Får besøk i kveld da, av søstera til gubben m/fam og et vennepar til med ei på 1,5 år. Vi skal planlegge sydentur ) Bra, hebbie! Skal sende deg bildet på nytt jeg ;o) Åssen går det da? Fått noe mere "vondter"? Nei, nå kommer visst mamma her, skal trekke om spisestue-stolene mine ;o)
vinterbarn ;O) Skrevet 9. desember 2006 #144 Skrevet 9. desember 2006 Hei jenter... skravle jenter ;O) Så spennende med hebbie.. lagra nr ditt nå, så det kommer nok en meld i løpet av dagen.. maaaaaaaaaase melding, som sikkert ingen andre gjør om dagen ;O) hehe... Julebordet i går var knall artig, samme skjedde sist med den gjengen også.. grua meg så ille for å være edru på fest.. også var jeg en av de som hadde det artigst.. eneste som var litt nedtur var at jeg elsker og danse... og det kunne jeg ikke.. pga bekkenet.. selv ikke en slow en turte jeg. Samtidig som jeg syns det kanskje så litt teit ut, Par dans med den magen... hehe.. Men spiste pinnekjøtt da..nam nam.. og var i seng kl 02.00.. så stod opp nå. Følte meg jo nesten fyllesjuk når jeg våknet 7!! hehe.. Jeg fikk meld av deg igår idefix... svarte også jeg.. gjorde jeg ikke?? Var så fint da... men måtte lete litt etter marius.. og det første jeg så var bamsen ;O) hehe... Mamma mø:: blitt enige om reisemål da??? ble det mexico??
Chiquita Bananas Skrevet 9. desember 2006 #145 Skrevet 9. desember 2006 God morgen.... Idefix - du får gratulere Banshee med babyen ) Hun gikk vel en stund over tida gjorde hun ikke ? Nå skal vi ut og kjøpe barnemadrass ) Har fått mer vondter, men er usikker på hva det er egentlig. Fikk kynnere nederst i magen, menssmerter og tak i ryggen i natt så jeg begynte å pakke mer på bagen min. Itilfelle jeg måtte dra i natt... Men ingenting skjedde fordi jeg sovna ) Kjennes ut som noe sitter fast mellom beina mine og i dag ble jeg skikkelig uggen i magen og måtte på do. Men våkna med masse med menssmerter....Noe er vel på gang ??? Tenk så kult å få før tida kanskje ??!!! Kos deg i kveld Mamma mø - blir kjempegøy å planlegge sydentur da... Er alltid gøy å reise....Håper vi får reist både til Italia og USA uten problemer. Må bare være kjapp med å ta et bilde og få pass til Fredrik - og at både jeg og han er ok til å dra.
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #146 Skrevet 9. desember 2006 Misunner dere som kan dra både hit og dit.Er litt stramt økonomisk ennå så det blir ikke tur på oss i år.Buhu hadde lyst til syden jeg da :0) Tror ikke jeg fikk svar vinterbarn,men nå er jeg passe trøtt etter ca 3 timer søvn i natt så det kan være hjernen som spiller meg ett puss nå. Boka som gubben leita etter i går finner vi ikke igjen,helt håpløst. Skal hilse fra deg jeg hebbie :0) Hun hadde termin 24 nov,så var passe drittlei ja.Håper du føder før tiden. Skal en tur på "buda" (butikken) og kjøpe bursdags kort.
Candy girrrl Skrevet 9. desember 2006 #147 Skrevet 9. desember 2006 Hei jenter! Fortsatt ingen fødsel?? Tror ikke det er så lenge igjen. Fordelen med å være førstegangs (for min del iaf) er at du slipper å gå med maserier i lang tid. Håper fødselen din starter om morningen etter en god natt søvn, så føder du Fredrik på ettermiddagen ;o) Pjaktisk!!! Nå er 3-åringen i selskap. Pappaen er å henter henne nå. Så kommer det "se på babyen" besøk klokken seks. Ble litt stressa i går når jeg skulle på jentekveld. Skulle være der åtte. Så kom det to besøk klokken syv jeg ikke visste om. + typen skulle ha kompisbesøk når jeg var borte. Kjempesøt baby hun lille Ruth! Håper vesla mi blir like flink å sove som henne. Ser foreløbig bra ut. Men man skal visst ikke rope hurra før etter tre uker. Mange babyer har en tendens til å åpne nattklubb nettopp da ) Venter i spenning.. Kjekt du kosa deg i går Vinterbarn. Virker nå som det er litt liv og sprell i deg selv om du er edru. Og det er jo bra! Håper banshee? får en fin barselstid da.. Unner henne det. Så unner jeg deg Idefix en god natt søvn. Nå skal jeg prøve å vekke vesla. Sovet i tre timer.. Er jeg heldig får jeg det til. Kanskje jeg skal kalle henne Murmela, oppkalt etter murmel ;o)
Chiquita Bananas Skrevet 9. desember 2006 #148 Skrevet 9. desember 2006 Ingenting har skjedd nei...men i natt fikk jeg litt hetta og da. Plutselig gikk det opp for meg hva jeg må gjennom.....det verste er at jeg er så redd jeg ikke merker en rie og tror det er noe helt annet. Til nå har jeg bare fått svake kynnere nederst på magen mens jeg har fått tak i ryggen - er redd jeg finner det ut så sent at jeg har rier.... Fikk ikke kjøpt barnemadrass - var fortsatt utsolgt. Og gubben fant noen til 600 og 800 kr og det synes jeg var nødvendig. Han ble jo litt sur fordi jeg alltid sier nei når han kommer med forslag. Men han skal alltid velge dyre versjoner...når man faktisk kan ha noe billigere. Er så trøtt at jeg tror jeg må ta en liten lur før jeg begynner på å rydde gjesterommet.
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #149 Skrevet 9. desember 2006 Syden tur i år??? Ja da skal jeg jaggu kjappe meg gitt...:0) Er ikke mye våken,skal spise hjemmelaget pizza med familien her,men mest lyst å lege meg rett ned å sove.3 timer har kanskje Marius sovet ett par ganger ellers er det ca 1 time eller 2 på natta.Kjempe slitsomt,forstår hva søvn terror er nå ja.Snork.Jeg ser jo ut som ett spøkelse gitt.Dritt bleik og blå under øynene..Hehe hello sexy her er jeg!!! Hebbie ,det kommer til å gå kjempe bra ! Helt sikker på at du kommer til å forstå når du har rier.Uansett håper iallefall du slipper gå over tiden,det er så kjedelig.Ikke sant Titsi ! Synst ikke de madrassene vaer så dyre jeg hebbie,men her er veldig dårlig utvalg da,dyrt,dyrere,dyrest.... Kjedelig at du måtte stresse slik da Titsi,bra du hadde det fint på jule bord :0) Mamma mø:0) Hei hei,husker ikke hva du skreiv nå...Alzenheimeren har slått til for fult nå... Åh ja.Kjedelig med den pappaen din.Forstår godt at du nekter han å være i nærheten av ungene når han drikker.Her også var det perioder ikke hele tiden.Men jula var ikke spesielt hyggelig da jeg var liten.Orker ikke si mer:det ordna seg jo til slutt da.Var og satte roser på graven idag.var jo ett halvt år siden i går,men rakk det ikke da. Nei,nå er det pizza tid.Snakkes.
vinterbarn ;O) Skrevet 9. desember 2006 #150 Skrevet 9. desember 2006 Det pappa problemet der tror jeg er veldig utbrett... ihvertfall ser jeg det på denne tråden.. jeg melder meg også inn i den klubben. Desverre!!! Idag har jeg vært på bondegård med jentene (ja.. vi må besøke de vi se )De syns det var veldig stas da.. med hesteshow, hundeshow og nyfødte kalver... Er landbrukshøyskolen her som åpner en dag før jul. Veldig populært fant jeg ut idag... og vi hadde jo været på vår side også.. må være første dagen på 1mnd med sol!!! Satt å leste igjennom svangersk. bøkene mine fra tidligere.. ser det som går igjen på slutten er dårlig med nattesøvn og masse kynnere og masse tissing... så da får jeg bare vente på det ;O) For foreløpig sover jeg jo faktisk ganske så bra, har litt kynnere på kvelden, og tisser lite.. så høres ut som Hebbie er nærmere en fødsel enn meg ;O) Lucky you!! Mannen min sier han skal snike inn ting i maten min.. kanel og lakser olje.. han vil nemlig ha baby til jul ;O) hehe... Men jeg prøver å fortelle han at hun kommer ikke ut før hun er klar.. det skjønner han ikke.. men som jeg sa da.. hvorfor går folk over da??? om de kunne fått de ut før???? Mere utolmodig enn meg han nå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå