Gå til innhold

Skravletråden......... (ny 27.11) ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mangler ihvertfall ikke på tåteflasker i huset !! Bra jeg ikke kjøpte inn en eneste. Åpnet pakka fra USA og der var det 7 Avent flasker med ekstra tupper til, 3 Playtex flasker med bøy i enden og har allerede fått 6 stk flasker fra før av. Så nå er det 16 flasker... Og jeg som hadde tenkt å amme...Fikk noen kule steriliserte fryseposer til morsmelken som man kan skrive på og en veldig grei beholder til våtservietter og brystpumpa som jeg bestilte.

Har allerede fått masse dilldall fra henne tidligere.

Er farlig å nevne noe til henne - da får jeg en svææær ladning ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig å ha en snill svigerinne i usa da.. greit å få tilsendt litt.. men 16 flasker burde holde ja.. ihverfall om du skal amme som du sier ;O) hehe..

Jeg har faktisk kjøpt 4 denne gangen, har aldri hatt eller brukt det før vi!

Store planer om flaske tilvenning siden jeg fyller 30 i april.. hihi.. kjenner jeg meg rett blir det nok ikke noe selskap.. for da har jeg ikke lyst til å sende bort bittelille ;O)

Idag har jeg ikke gjort noen ting... ikke orka og lage middag til jentene engang.. skikkelig bra husmor idag.. Lada batteriene til i morgen, da skal jeg stå på litt igjen.. tror jeg ;O) hehe..

Idefix.. de sarah bernard kakene dine.. ville du legge ut oppskriften på de... må nesten prøve de iår, for elsker sånne kaker ;O) nam nam...

Herregud den ungen presser ned i tissen nå... kjennes ut som jeg har hode imellom bena jo... ser kanskje sånn ut når jeg går også?? håper ikke det :o) Ved enkelte bevegelser av henne stikker det som kniver ned i skrittet.. skikkelig behagelig igrunn...

Skrevet

Sara Bernhard kaker

bunn. Trykk kakene flate med to fingrer slik at det blir ett søkk i midten.

260 gr malne mandler

230 gr melis

4 eggehviter

Stek på 180-200 grader.

Krem

120 gr sukker

1 dl vann kok det opp til sukkerlake.

4 lett piska eggeplommer,ha sukkerlaken opp i plommene litt etter litt mens du pisker det forsiktig sammen.

1 1/2 ss kakao

260 gr mykt meierismør

Som du da blander i plommene og laken :0)

Avkjøl.

Smelt kokesjokolade og dypp kakene i.Så fryser du de

Tror de skal stekes på midten. må få dobbelt sjekka det.

Dvs sende melding til ho jeg fikk oppskrifta med.

Skrevet

Midten ja ..

Sjekk denne linken da,men ikke skyld på meg om vekta går opp :0)

http://www.detsoteliv.no/

Har baka brød idag og fått rydda litt,hatt en fin dag idag.Hatt besøk også.

Nei,nå skal gubben ha maskina.Så vi snakkes.

Skrevet

*snufs* Har akkurat lest det du har skrevet til pappa'n din idefix. Tårene renner her nå... Så nydelig skrevet da!! Kan tenke meg at det var godt å få sette ord på noen av tankene og? Får meg til å tenke på min kjære bestemor, som gikk bort samme dag som jeg satt overlykkelig med min positive graviditetstest i hånda... Blir utrolig rart å feire jul uten henne...

Så bra at nålene gjør susen da hebbie ;o) Unner deg virkelig det, med alle plagene du har hatt!!

Du har nok flasker da skjønner jeg ;o) Kjøpte 4 sist jeg, men snuppa nekta å ta flaske, så de har stått ubrukte til nå ;o) Og så har jeg jo 3 søstre med barn, så jeg kan få lånt det jeg vil... Kjekt det ja!! Men da jeg fikk eldstejenta så fikk den ene søstera mi en gutt 4 uker før meg, så da fikk jeg jo ikke lånt så mye... Men var jo såå gøy at vi fikk samtidig da!! Skravla vel på tlf minst 1 gang pr dag... "nå har hun gjort ditt og hva skal jeg gjøre når... " Kjempekos!! Denne gangen får lillesøs baby 6 mnd etter meg da, men hun bor bare 800 m fra meg, så da blir det nok litt besøk ja!! Kjempeglad for at jeg har så mange søstre!! Gubben MÅ bare overtales til en baby til etterhvert!!

Ikke ha dårlig samvittighet, vinterbarn, ikke gjort noe i dag jeg heller... Etterat jeg kom inn med snuppa igjen så satt hun bare på fanget og kosa... hadde 39,5 i feber ved 14-tida... Så da blir det ikke barnehage på henne i mårra... (og jeg som virkelig nyyyter tirsdagene..... ) Har tatt ned gardinene på kjøkkenet da, i morgen er det ingen utvei, kan ikke utsette vaskinga lenger nå... bare å hoppe i det!! Går jo greit bare jeg får begynt... Så får jeg sette på disney.kanalen til feber-snuppa mi ;o)

Skrevet

Kunne bare ikke la muligheten for å få innlegg nr 80 gå fra meg ;o)

Nattinatta jenter!!

Skrevet

Tusen takk mamma mø :0) Ja,det var godt å få det gjort og vi gleder oss til jul med bi smak i år.Det blir forferdelig spesielt å ikke ha pappas kommentarer til barnebarna.Like engasjert som de i pakkene :0))

I dag har jeg fått gjort kjempe masse i forhold til de andre dagene.Vaska 4 maskiner tøy.Lagt sammen 2 baljer tøy.Bakt 8 brød,rydda,hatt besøk.Baby syk venninne så skal overtale sin mann til en baby til.Han såg ikke så uvillig ut der han satt å kosa leeeeeeenge med Marius ;0) Han er fetteren min,gift med venninna mi.

Gubben skal chippe x boxa deres slik at de får en haug med spill de også.

Så har jeg bakt kransekake stenger.Ikke fornøyd med deigen,kjøpte landlord sin,gidda ikke lage den selv.

Pakka inn masse julegaver.

Angrer på hele kiropraktor bestillinga burde avbestilt,men glemte det.Har vært en go gutt idag.Spent på natta.Har sovet lenge nå og det burde jeg også ha gjort.

Men eldstemann våkna isted,hadde vokse smerter.

Godt det hjelper med nålene hebbie,fikk melding fra banshee i kveld ,hun er i gang med fødselen :0)

God bedring til snuppa di mamma mø.

Lurer på om jeg får tid til nedvask jeg.

Hvor mange søsken har dere alle ???

Jeg har en lille søster og en halv søster jeg har litt kontakt med.Derfor ønska meg manga barn.

Skrevet

God morgen... først idag?? hva skjer a??

Idag føler jeg energien i kroppen igjen, skal få gjort masse idag håper jeg... kanskje det til og med blir julegardiner på kjøkkenet!!! hehe... Skikkelig træg i år jeg gett...

Så fint at marius har roet seg ned litt da... du har jo virkelig vært effektiv idag.. tilbake til ditt gamle jeg idefix!! Deilig når pjokken har blitt litt roligere...

Mamma mø... så snuppa ble syk, får ikke håpe hun får det samme som pappan da.. hvordan går det med han forresten??? Veeeeeeldig syk eller??? hihi....

Titsi har besøk skjønner jeg... hadde nok ikke lyst på smulteringer i natt heller.. siden hun ikke var innom her!!

Jeg har to eldre søsken, bror som er 9 år eldre og søster som er 11 år eldre.. så jeg er en ekte bortskjemt attpåklatt.. hihi.. Har nesten vokst opp som enebarn, men idag har vi veldig god kontakt!!!

Skrevet

Lovet akkurat vointerbarn å begynne på kjøkkenet mitt... men må jo bare skrive en hilsen til dere først ;o)

Eldstesnuppa med feber har enda ikke stått opp.... Var en tur inne hos oss i natt, men pappa'n fulgte henne inn på rommet igjen.

Som nevnt flere ganger tidligere har jeg 3 søstre, 6 år eldre, 4 år eldre og 3 år yngre. Vi er skikkelig sammensveisa og har kjempekontakt!! Spesielt etterat vi fikk barn alle sammen!! Vi har nå tilsammen 6 barn (det 7. på vei) De er: 7, 4, 2, 2, 1.5 og 2 mnd. Gjett om de har det gøy når de er samla... Bare jeg som har jenter da, så det er de mot gutta.... Min mann har ei søster som har en gutt på 2, så jentene mine har nok av lekekamerater ;o) De 2 eldste søstrene mine bor ca 45 min fra meg, mens lillesøs da bor 800 m unna ;o)

Så flink du var i går da, idefix!! Godt at Marius har fått roa seg litt da. Bra både for han og deg ;o)

Nei, nå SKAL jeg begynne på kjøkkenet!! Vi snakkes!!

Skrevet

ja, mamma mø... nå får du sette igang altså, jeg kommer snart og sjekker med den hvite hansken ;O)

Måtte bare inn og slenge inn et skryte innlegg.. for jeg har nemlig dusja bikkja nå... rimelig deilig å få gjort det.. tenkt så lenge på det, men nå måtte jeg bare... hun hadde gravd (jepp.. golden) et sinnsykt dypt hull i blomstebedet mitt... og var blitt en svart golden istedenfor hvit!!!!!!!!!!

Men eneste som er dritt er at det regner ute.. så hun må tørke inne. Det lukter IKKE godt at våt hund.. selv ikke med shampoo i pelsen.. ugh..... Nå skal jeg begynne på leiligheten jeg også, mannen min er i trondheim idag.. på møte, så jeg tenkte jeg skulle imponere litt når han kom hjem i kveld ;) Tenkt så teit a.. reise herfra 5 på morgnen, for å ta fly til trondheim kl 7, så i møte hele dagen og hjem igjen kl 16.00... litt av en dag!! hehe.. Jobb er jobb!!

Skrevet

Heisann,er ikke i form jeg idag.Kjempe kvalm og frostig,panikk for at jeg holder på å bli syk.Det har jeg ikke tid til.Gubben er mye på jobb så da faller alt på meg.Har bestemt meg for at så lenge julegavene er i orden så får resten være så det blir.Får se om jeg rekker å vaske ned til jul.Ellers tar jeg det før dåpen i februar.

Våt hund lukter ille,det er noe av den verste lukta jeg kunne få i nesa da jeg var gravid.Flash back på kvalmen idag...Fysj.

Dere er flinke som vasker og styrer orker ingenting jeg idag.

Sov dårlig i natt,han tok litt igjen til natta.La han på magen på magen min i natt og da prompa han i vei og sovna til slutt.la han på rygg i korga og la meg til for å sove,da begynner gubben å snorke slik at han vekker guttungen.f.da var jeg sinna....Heldigvis sovna han til igjen.

Vi snakkes må gjøre klar guttungen til kirpopraktoren.Skal ikke være med selv,er svimmel og kvalm.Veit at spysyken går.....

Lille søstra mi er 7 år yngre og halvsøstra mi er 6 år eldre,men fikk ikke kontakt med henne skikkelig før i fjor.

Nå har jeg og lillesøstra mi god kontakt for hun har fått barn,snuppe som blir to på søndag.

Skrevet

Idefix.. nå har jeg tatt mot til meg å lest det du skrev til pappan din.. var kjempe flott skrevet.. sitter her med klump i halsen og våte øyne.. uff... er så trist når man dør så altfor tidlig.... ;O(

Stor klem til deg.. jeg veit du har mange vonde dager uten å klage over det!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

God morgen jenter...Skal si de nålene gjør underverker. La meg i ett tiden i natt og våkna kvart på 8 - ikke noe nattlig tissebesøk !! Gubben stakk halv 9 og jeg sovna igjen og våkna ikke før kvart på ett !! Jeg har sovet skikkelig tungt - måtte ta astmamedisin imorges da pga. halsen og brystet. Har ikke sovet så mye på leeeenge.

Så idag skal jeg lage kjøttkaker til middag...hehehe...

Så bra at Marius fikk prompa ut all fisen og sove :o) Alltid godt med en god fis altså.

Men hva er det jeg ikke har fått med meg ? Hvor har du skrevet dette her til faren din ? Vet ikke om jeg klarer å lese det - synes det hele er så trist. Blir alltid lei meg når jeg tenker på det og lese dine ord og tanker kommer til å bli veldig sterkt. Håper du ikke blir lei deg om jeg ikke leser det - med det første ihvertfall. Er så hormonell for tida at jeg sipper for ingenting. Blir så utrolig lei meg når folk mister sine nærmeste - spesielt når jeg kjenner dem. Er nesten på gråten når jeg blir fortalt om noe slikt - fra avis eller en venninne av en venninne...altså laaaangt borte, men det er så trist for det.

Sender deg ihvertfall en goooood klem vennen....

Så flinke dere jenter er å vaske og bake - jeg har mista helt piffen. Fikk da endelig hengt opp stjerne på søndag - siden vi brukte helga på å reise rundt omkring. Alltid tregt ute... Men nå står det 5 esker med julepynt i gangen - klar til å settes opp. Når tid skal man ta opp all julepynten ? Tror at jeg må gjøre det mens jeg kan i mitt tilfelle. Men må bli ferdig med å sende julegavene først - dem er ihvertfall klare til å sendes. Skulle ha sendt dem i november - men alt drøyer på.

Skrevet

Ammepause nå ;o)

Du er den siste som skal ha dårlig samvittighet da, idefix. Er tross alt bare 1 mnd siden du gjennomgikk en tøff fødsel og barseltid... Og svangerskapet ditt var ikke akkurat noen drøm heller etter det jeg har forstått... Og når Marius holder deg våken om natta og du har 3 unger til som vil ha en bit av mamma'n sin så er det da vel ingen som forventer at du skal drive på som vanlig før jul?? Er kjempeimponert over det du gjør om dagen jeg!! Håper du ikke har fått spysjuken da...

Størstejenta er feberfri enda da ;o) Sto opp kl 11 hun... så hun er vertfall uthvilt... Ingen vits å legge henne på dagen i dag....

Nei, får vel krype tilbake til vaskebøtta... Vinterbarn står vel på døra snart... :o)

Skrevet

oohhh fuuuuuck - hundene bjeffa så mye fordi dem hørte noe på utsiden, men det var bare naboen. Men jeg åpnet døra for at dem skal se det og roe seg ned. Plutselig skyter Fant av gårde og jeg ser et par komme med en hund !! Wwææææææ.....han blir helt rabiat når han ser en annen hund. Han ville ikke høre på meg. Sprang inn og tok på sko. Heldigvis sto Zita ved trappen og kom inn da jeg ropte. Den andre hunden var heldigvis en liten cocker spaniel og gammel - Fant har hilst på dem før og jeg så han sto faktisk i ro borte hos dem og logret og hilste på dem. Pffeeewww - lite jeg ble letta da !! Dem bor rett oppi her. Hadde det vært en av de større hundene så hadde det blitt slåsskamp og jeg hadde fått skylden :o( Aldri meeeeeer.....

Godt ikke Vinterbarn skal komme her på inspeksjon !!! Her er det så møkkete og skittent - vi sparer på dritten ;o)

Trenger dere materiale for å lage pelskåpe ?? Har maaaasse pels her.

Ååååå - ikke mer bjeffing. Blir gal. Den lille er typisk bjeffehund for hver minste lyd og da skal jo selvfølgelig Fant også bjeffe.

Lykke til med all vaskinga jenter !!! Gubben har sagt til meg (nå i helga) at jeg ikke måtte tenke og bekymre meg for vask og styr og stell med huset. Fordi hvis det ble til at jeg måtte plutselig på sykehuset for å føde så skulle det være spottfritt når jeg kom hjem. Han skulle handle inn madrassen, legge sammen alt av klær og gjør siste finishen på barnerommet og støvsuge og vaske gulvene...Han kan være temmelig effektiv og nøye når det først gjelder (synd det er som å være et skuddårsbarn)

Han sa det i håp om jeg skulle slappe mer av og kanskje føde ;o) Han mente at det ble kanskje ikke noe på gang fordi jeg alltid snakker om alt som må gjøres og da er han redd for at jeg stresser kroppen for mye at den ikke vil føde pga. alt som ikke har blitt gjort.

Krysser fingrene for at Idefix ikke skal bli syk nå !! Har du ikke vært nok syk ?? Sa ikke jeg at alle vonde ting for deg skulle forsvinne etter fødselen ?? Må ta en telefon til han der oppe og høre om han ikke fikk post it lappen min.....

Skrevet

Hebbie... "jippi" har stjålet julepynten din.....

Kommet ganske langt på kjøkkenet. Har igjen å vaske bak kjøleskapet og komfyren.... Det verste som gjenstår med andre ord.... Får se om jeg tar det etterat jeg har laga middag... begynner å bli sulten nemlig... skal også ha kjøttkaker i dag ;o) Med masse grønnsaker og makaroni! Bare MÅ ha makaroni, blir ikke det samme uten... Kunne nesten bare spist poteter og makaroni i brun sus.. NAM!

He he, tenker du fikk hetta da Fant stakk ja, hebbie.. du setter vel ikka akkurat ny pers på 60-meter'n i den tilstanden du er i nå? He he..

Gubben min kunne kanskje strukket seg så langt at han støvsuga gulvet, men trur ikke han klarer å vri opp en vaskefille....

Sendte du bare post-it-lapp til han der oppe?? Vet du ikke at han er på nett nå?? Må nok få deg msn-adr hans trur jeg, har den jeg, men har ikke lov å videreforedle den... ;o)

Skrevet

Jeg vet !! Har sett henne inne på Skravlesiden for en stund siden og fikk helt sjokk. Og nicket ligna på mitt når du ser kjapt på det.....

Hun må jo ha sett min kombinasjon fordi den er det ingen har brukt før, jeg satte sammen dem to selv i begynnelsen av svangerskapet.

Hahaha...var ikke mye spurting på meg heller brøling. Men fy søren det verket litt i skambeinet da jeg endelig kom inn i huset. Gleder meg litt til vi leverer henne tilbake i kveld - hun bjeffer søren meg hvert kvarter !!

Men det ble fart på meg da jeg så den andre hunden....

Nå er jeg ferdig med min kjøttkakemiddag :o) Tipper gubben blir glad nå med hjemmelagede kjøttkaker.... Han ringte nettopp og var blitt så dårlig så han avbrøt treningsøkten sin.

Har funnet ut at gutter generelt sett liker å støvsuge, men å vaske gulv kan du glemme. Men jeg liker best å vaske gulv så det passer veldig fint her hjemme.

Hmmm....jeg var innom kontoret der oppe forleden dag og hengte lappen på pc'en hans. Må falt ned. Du har ikke mobilnr hans så jeg kan nå han direkte ? Har bare til sekretæren, men hun tar nesten aldri telefonen.

Fy søren jeg kan brøle !! Nå begynte hun igjen - og jeg brølte NEEEEI. Hehehe....ble stille nå ;op

Skrevet

Hei jenter. Tror dere ikke jeg skrev det lange innlegget før åtte i dag tidlig, men en hånd på senga (det tar tid det!) så gikk dataen tom for strøm i det jeg skulle poste. Grrrr! Ble så sint at jeg har ikke vært på dataen etter det. Og innlegget var borte, bruker å lagre seg.

Idefix. Skal lese minneordene dine når jeg er helt for meg selv, så kan jeg tute så mye jeg vil. Håper ikke du blir syk nå. Er litt bekymret for deg. Men godt å se at du hadde en fin dag i går.

Og Mamma Mø. Så utrolig heldig du er som har en så stor og fin familie rundt deg. Misunnelig. Har selv bare en bror som bor på østlandet. Han er alle tiders men avstanden spolerer jo mye da..

Så du Vinterbarn er en liten bortskjemting he he..Og så endelig en jente etter guttene. Tenker du har hatt mams og paps rundt lillefingeren ja ;o)

Husmortråden går sin gang ja. Dere er flinke!! Her bakes det og vaskes både hus og bikkjer.

Nettopp bakt selv. Ungene skulle i selskap og de skulle ta med kake. Var så seint ute at den måtte fraktes med grytevott :o) Og i går bakte jeg borwniemuffens :o) :o) Det var faktisk veldig gode!!!!

Hadde besøk av helsesøster i går da. Litt sur dame uten barnetekke. Vært så fornøyd med de andre jeg har hatt. Men men.. skal jo ikke treffe henne så ofte.

Vesla hadde lagt på seg 400 g på en uke. Tror 150g-200g er vanlig på det stadie. Utrolig med tanke på hvor mye hun sover.

Sover bra på natta og nå. Og til dere som lurer på hvorfor jeg sitter å spiser smultringer med en sovende baby kl. 4 så er det fordi hun (som i magen) lager falsk alarm. Tror hun er våken, så når puppen er fremme så er hun i koma igjen.

Når begynte småtrolla deres å smile?

Spennende tider på tråden fremover nå.. En ny fødsel snart i vente. Gleder meg. Og denne gangen er det ikke meg, heldigvis! Bra nålene har hjulpet Hebbie. Og utrolig digg åå få sovet litt, tross bjeffing he he..

Snakkes jenter..

Skrevet

Kanskje du løp på deg fødsel hebbie ?

Det er så spennende at det nærmer seg slik for deg ,helt enig med titsi :0))

Jeg har sovet i 3 timer midt på dagen,så nå føler jeg meg frisk igjen.Tror kroppen var rett og slett utslitt.

Marius hadde en låsning i bekkenet,helt tpisk for setebarn,han snudde seg jo veldig sent i svangerskapet.

Nå ligger han fornøyd i vugga og promper i vei :0)

Skal på kontroll neste tirsdag og se om hun trenger gi han en behandling til.

Håper bare han kommer til å sove litt mer fremover.

Nekta helsesøstra og komme på hjemme besøk jeg.LIker ikke den dama.Alltid ett eller annet hun skal presisere.Kjeftea på meg for å ha nekta blodoverføring og sa klart fra at fire unger burde holde.Er enig i det siste ,men det er ikke hun som bestemmer !

Tusen takk for gode tanker har jo blitt frisk av de idag ;0))

Tusen takk gode å ha dere alle.

Hebbie forstår veldig godt om du ikke orker å lese minne orda om pappa,samme med deg Titsi .Det gjør ingenting om dere ikke leser det.

Men tusen takk for fine tilbake melding vinterbarn.TEnk det blir ett halvt år siden han døde den 8 des.Det gjør nesten vondere nå enn før.Savnet er større nå enn før.

Nei,nå må jeg gi fra meg maskina,mellomste skal på jul i svingen sine sider og åpne kalenderen der :0)

Jeg skal pynte siste pepperkakene.Sorry alle feila,får ikke tid å lese gjennom...

Skrevet

Fornøyd i vugga og prumper he he.. Den er fin! Høres ut som du har en teit helsesøster du og. Hun her er sånn paragrafrytter. Du ser hun har problemer med å holde maska når du sier du vil gi d-vitamindråper i stede for tran. Hallo?? Big deal..?

Skal lese minnorda jeg.. Men vil ikke ha stua full. Så leser de nok i natt tenker jeg. Du må savne pappaen din fælt. Og høytider så kjenner man mye mer på slike ting.

Rister litt på hode over skravla inni mellom.. Ei som er gravid med eksen, men elsker kjæresten og ei som lurer på hvordan folk "holder ut" i hus under 300 kvadrat, for hun fikk klaus når hun bodde på 80 kvadrat. Jauv..

Kan dere anbefale en god herreduft???? Er lei av parfymene til mannen min. Tenkte å kjøpe en ny til han.

Sliter bare såååå med navn altså..

Amalie, Emilia, Helena, Hannah... HJELP!!!!!

Skrevet

Skal spørre svogeren min om duft,han fikk en knall god en av søstra mi.krokodille på flaska...den røde.

HANNAH,det stemmer jeg for det hadde tassen i vuggen sikkert enda med om det hadde blitt ei jente ;0)

Ja hun helsesøstra her er også paragrafrytter,jeg gir biovit,nekter å gi tran etter att eldstemann spydde en hel dag av den ene skjea.urk...Aldri mer.

Gidder ikke gå inn på skravla mer,der er bare h..gulli.

Liker foressten alle namna jeg :0))

Skrevet

Blææææhhh .....er så kvalm !! Nå er det jeg får kvalmen - litt i det seneste laget ;o) Men det var vanlig pga. magen ble forskjøvet.

Har vært flink i dag da....laget hjemmelagede kjøttkakemiddag, gikk tur med hundene (en om gangen) fordi gubben var så dårlig og trøtt så jeg lurte meg ut med dem, mens han hvilte. Og har malt ferdig englene til søstera mi og pakket dem inn - og har pakket alle presangene i esker og er nå klare i en bærepose til utsendelse :o) Tok si tid !!

Hmmm....atter en gang har jeg glemt hva dere har skrevet.

Tror jeg kommer til å være heldig med helsesøster ihvertfall - har møtt henne på kurset vi var på og hun var ganske ok.

Tenk Idefix - er jo ikke så lenge siden vi begynte å skravle og ble venner, og så fulgte hverandre til IKM !!!

Og jeg tilbydde livmora mi til deg :o)

Jeg håper jenter - at vi en dag kan møtes ALLE sammen...hadde vært kjempegøy !!!

Skrevet

Siste hilsen fra mg idag.. for nå er greys ferdig og senga roper på meg hører jeg ;O)

Titsi: jeg behøver vel ikke si min mening ang de navnene, du veit jo mitt favoritt.. selvom aller er fine da!!

Sliter rimelig bra selv vi.. for minste jenta her sa at hvis vi kaller henne Thelma kommer hun til å kalle henne for et annet navn, for det var stygt!! Heldig med den... Så nå heller jeg vel egentlig litt til Aurora plutselig... får se når hun kommer ut tenker jeg.. vi har vel noen mnd før vi det blir sonja ;O)

Så bra du føler deg bedre idefix.. og virker jo som hebbie har det litt bedre også faktisk... tross kvalmen da.. skal jo alltid være noe.. ikke sant?!

Jeg har vært så super flink her idag.. skinner på kjøkkenet.. deilig å få tatt det ordentlig. Så jeg var for utslitt til å lage middag.. så da ble det mc donald idag.. jentene var jo stor fornøyde med det ;O)

Så fikk jentene hver sin julekjole.. og vi kjøpte en søt rosa liten dress til lille.. Første plagget jeg har kjøpt... Bra?? 5 uker før termin.. hehe..

God natt alle sammen.. inatt sover vi skikkelig godt alle sammen jenter...??!! Syns det høres ut som en bra deal jeg ;O)

Skrevet

Har nå et nyvasket kjøkken ;o) (har igjen noen skap+inni stekeovnen da, men det blir en annen dag...)

Kjipt med innlegg som forsvinner....

Begge mine var 6 uker før vi fikk vårt første smil, så de var vel litt trege trur jeg...

Er kjempeglad jeg har masse familie i nærheten ja!! Er alltid noen der om jeg trenger det ;o)

he he, Ruth la også på seg 400g første uke... Hadde bare hjemmebesøk med nr 1 jeg, ikke vanlig med det etter nr 2 og 3 her... Har ei grei helsesøster, ei ny som hadde begynt her, maste ikke om tran som hun andre gjorde... Prøvde tran her om dagen, Ruth smilte ikke akkurat... Men det er sånn barnetran da, eldstejenta kommer med flaska sjøl... Ellers gir jeg sanasol jeg da... Men ikke når Ruth er så lita...

Ble pepperkakene rosa og, idefix?? hehe.. Lurer på når snuppa mi kommer i "rosa-alderen..." Vet du, idefix, jentene våre er nesten like gamle og har samme første-navn ;o) Vinterbarn, du som har større jenter, har de vært/er fiksert på rosa og??

Jeg stemmer også for Hannah! Kjempefint navn!!

Hadde vært kjempekos å møttes da!! Synd vi bor så spredt.... Vinterbarn og hebbie som bor nærmest hverandre da, men de bor bare 2-3 timer unna meg da ;o) Men så er det dere 2 i vest da....

Ruth skeit i buksa mens jeg så på Grey's i stad... typisk... Kunne jo venta til det var ferdig da... Ble ikke mye kos på stellebordet da... he he, tv-slave? Hæ? jeg?

Skrevet

Og siden vinterbarn posta mens jeg skrev så.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...