Candy girrrl Skrevet 2. desember 2006 #51 Skrevet 2. desember 2006 Sette i gang fødsel ja.. huff! Lykke til Hebbie! Faktisk så var det faktisk akupunktur som virkelig fikk riene mine til å dabbe av på føden. Men hun satte sikkert for mange avslappende nåler. For jeg hadde skikkelige ristetokter. Håper alt går greit med deg under fødselen. Alltid litt ekstra nervøs for førstegangsfødende, siden de ikke vet hva de gr til. Med Vinterbarn tror jeg det kommer til å gå veldig greit. Har jo født som kjetta to ganger ;o) Så fornuftig mann du har da Mamma Mø. Kjøre til julebord å greier ) Men det er kanskje litt dyrt med taxi hjem og. Veier gjerne litt opp. Så sant du ikke skrapte deg 500 000 rikere i går da ) Hvordan har natten din vært da Idefix? Vesla mi var litt flinkere enn forrige natt. La meg samtidig med henne kl. halv tolv og hun sov til halv seks. Men da var hun våken noen timer. Og nå har jeg et fæla strev med å vekke henne.. Har sovet siden kvart over syv, og nå er den ellve. Det er ikke sååå bra. Har ikke så store planer i dag. Skal være aleine hjemme noen timer med vesla. Det blir deilig. Kanskje jeg får klinket i hop fødselshistorien min? Mamma Mø.. Vet både Idefix og Vinterbarn har msn adr. mi. Så bare be de gi den. Jeg har ikke Hebbie sin heller jeg. Bare mobilen hennes. Ha en fin dag!!
vinterbarn ;O) Skrevet 2. desember 2006 #52 Skrevet 2. desember 2006 God morgen jenter ;O) mamma mø.. nå er jeg spent, ble du rik igår?? hihi.. hadde vært digg å vinni noen hundre tusen sånn rett før jul.. eller noen titusen hadde faktisk holdt det også ;O) Så flink jenta di har vært i natt da titis.. deilig med en god natts søvn!! Men når jeg fikk jentene sa de at det ikke var pga de sov hele dagen at de ikke sov på natta. Hvor mere de sov på dagen, dess bedre sov de på natta. At det ikke var noe poeng å drive å vekke de.. annet enn om det hadde gått lenge mellom måltidene... Det funka hos meg ihverfall.. eldstejenta som bokstavelitalt bort 1 året sitt.. nr 2 sov også mye. Og hun sov hele natta fra hun var 6 uker... Så jeg har bestillt en sånn baby nå også jeg da... går jo for det greieste.. hehe... Idag er det håndball cup for 7 åringen min.. herregud jeg gleder meg.. det blir nok show!! De er jo så søte da, kaster med begge hender og veit vel egentlig ikke hva de skal gjøre.. Ho spurte istad... "hvordan mål er det igjen mamma??" hehe... Håndball skolen er 1 time hver lørdag.. har ikke vart så lenge enda.. Så detta må filmes.. hehe.. Så bra bekkenet ditt er litt bedre hebbie.. mitt er nesten bra det nå. Så lenge jeg sitter rolig i sofaen hele tiden.. er nesten verdt det!! Så kunne jo hende det hadde hjelpet deg også.. å ta det litt mere med ro!! Bekkenløsningen er ikke noe å spøke med..er faktisk flere som har endt i rullestol etterpå... da er det litt sent og tenke på at man ikke tok hensyn til det!! Og du har jo virkelig plager da... får så vondt av deg!!!!!!!
Candy girrrl Skrevet 2. desember 2006 #53 Skrevet 2. desember 2006 Håper du er heldig og får en til sånn babye Vinterbarn! Selvfølgelig sover vesla mi masse på dagen og. Men fikk hun velge, så hadde noen av lurene vart i 6 timer. Så jeg prøver å ikke la henne sove mer enn 3 timer mellom måltidene. Men er bare oppe en drøy time før ny lur. Prøvde å styre det litt i går. Så i natt hadde hun en av sine lange lurer på natten. Hatt de korte på natten hun, på 1,5 og 2 timer. Eldstejenta mi var og et sovedyr. Rekorden hennes er fra 18.30 til 10.30. Da var hun frisk og 1,5 år ) Ruth virker jo og som en usedvanlig "snill" baby. Bekken ja.. Bra dere er litt bedre. Jeg har faktisk blitt verre etter fødselen jeg. Forstår ingenting. Alltid blitt helt bra etter, men nå er jeg faktisk verre enn når jeg var gravid. Vondt å snu seg i sengen. Rart.. Kos deg på håndball da. Blir nok stas ) Idefix. Så et kjerringråd her på melkeproduksjon. Ei som slet og måtte gi tillegg. Men litt malteekstrakt fikk visst fart i sakene. Hadde funket p tre venninner av henne og. Verd et forsøk.
Møøø Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #54 Skrevet 2. desember 2006 Da er jeg hjemme igjen. Vært og sunget på julekonsert, gikk bra ;o) Sang til og med en av sangene i en trio, en på hver stemme... er ingen solist, så jeg var litt nervøs ja... Og så var det en tone som var veldig høy, men jeg traff den ;o) Fornøyd da ja!! Lille Ruth var hos bestemor da, borte fra mamma'n sin mer enn 2 timer for første gang... Gikk veldig bra da ;o) Bortsett fra at jeg sto og sang med melkespreng... Livredd for at det skulle lekke.... Hun er utrolig snill, lille Ruth ja! Størstejenta var og snill, hadde en liten skrikeperiode på ettermiddagen/kvelden, men ellers snill. De sier jo at man ikke får to like barn, så vi turte ikke håpe på en så rolig unge nå... Så vi fikk ei som var enda roligere ;o) Klager ikke akkurat over det da... Men er spent på hvordan nr 3 evt blir.... ;o) Så lenge hun får pupp og ren bleie i ny og ne er hun fornøyd ;o) Føler meg heldig ja!! Gøy med håndball da ;o) Om 3-4 år er hun nok glad for at dere filma.... he he.. Var på teaterforestilling før konserten i dag. Min eldste nevø på 7 år var med. De spilte Lussi og lussireia ;o) Var så flinke atte ;o) Dyrt med drosje hjem ja... 5-600 trur jeg... Han er ikke noe party-animal, så da kjører han like gjerne ;o) Vet jo ikke om jeg har vunnet enda da... er sånn julekalender hvor man skraper 1 "luke" om dagen. Juks å ta alle på en gang.... (Men om det ser ut til at jeg kan vinne mye når det er 3-4 luker igjen så....) Mamma vant i går da. over 50 000 på hest!! I ett og samme løp! Så hun var litt happy i dag ja!! Får vel varme litt melk til Ruth jeg. Tok opp litt mye fra fryseren... Må jo bruke det opp da, så da får jeg pumpe meg... Glad jeg slipper det til vanlig.... Eller kanskje jeg skal spare det og dra på kino i mårra med gubben? Nei, forresten, svigermor jobber hun... æsj, får ta det en annen dag da ;o)
Chiquita Bananas Skrevet 2. desember 2006 #55 Skrevet 2. desember 2006 Ja ja ja.....jenter har vært nok en tur hos legevakten og denne gangen tok vi turen til føden med en gang. Dro inn til legevakten i 20 tiden - for da merka jeg at det tetta seg skikkelig i halsen og brystet. Har hatt pusteproblemer i hele dag - spesielt i morges da klikka det for meg. Men så etter en tur ut på møbelbutikker med masse hosting - og en halvtimes tur med bikkjene (prøver å få igang fødselen) så satte jeg meg i lenestolen for å slappe av - og da kjente jeg den samme følelsen jeg hadde forrige helg. Ringte broren min og fikk beskjed at jeg måtte bare komme meg til legevakten. Han hadde visst snakket med mora mi imens som hadde ringt alt som var av telefoner hos oss, men vi var litt opptatt. Hun hadde ringt 9 ganger på mobilen min - som lå hjemme. Han var litt bekymret for alt jeg gikk gjennom nå og at det var litt dumt at mora mi ikke kom før om 2 uker. Så hun sa at hun kunne godt komme tidligere, men det trengs ikke - får så bra hjelp på sykehuset. Har fått resept på astmamedisin som jeg kan ta - og denne legen mente også at jeg hadde en begynnende astma fordi jeg hadde ujevn lyd i lungene og ikke tegn til infeksjon. Har fått meg ny veske - er sååå fornøyd ) Hadde sett en fin veske til 159 kr på Nille for noen uker siden, men hadde ikke peng akkurat da og ville ikke få gubben til å betale. Så da jeg var der på fredag så var den borte !! Ble sååå skuffa fordi jeg hadde tenkt masse på den og stakk innom bare for å kjøpe den. Var en fin etterligning av de dyre duffel veskene som er så poppis. Gidder ikke bruke masse penger på vesker for da er det lettere å bytte dem ut ;o) Men da vi var innom en Nille som jeg tilfeldigvis la merke til ikveld på turen vår - så gikk vi innom. Denne var mye større og jeg håpet på at dem hadde mer utvalg. Dem hadde en hel vegg fullt av vesker og jammen fant jeg ikke en igjen av den veska som jeg hadde sikla på. Er såååå glad...
Møøø Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #56 Skrevet 3. desember 2006 God søndagsmorgen! Så vondt å bli så tett da, hebbie... Hjelper astmamedisinen da? Håper lille Fredrik kommer ut snart da, så du kanskje blir bedre. Blir vertfall ikke så tungt... Så bra du fant den veska da. Er typisk at det er utsolgt når du endelig har penger... Jeg er sånn at jeg alltid finner masse fint når jeg ikke har penger, men om jeg har penger så finner jeg ingenting... Ruth sov hos meg i natt ;o) Surva litt etterat jeg hadde lagt henne i går, så da la jeg henne oppi til meg. Da ble det stille med en gang ;o) Litt kos og da!! Og da sov hun 6 timer!! Ny rekord! hun har ikke stått opp enda da... Fikk mat ved 8-tida, før jeg og størstejenta sto opp. Så hun og pappa'n sover enda...
vinterbarn ;O) Skrevet 3. desember 2006 #57 Skrevet 3. desember 2006 I dag er jeg HØYGRAVID ;O) hehe.... Når hebbie ble det tenkte jeg at det var så lenge til jeg selv ble det.. men vipps... dagene flyr nå!!! Litt godt det da ;O) Håndballen i går var morsom, herregud dommeren måtte vise de hva de skulle gjøre.. de stod bare nede ved sitt eget mål og kastet til hverandre.. bare så søte da. De tapt 3 kamper og vant 1, og er jo sååååååååå fornøyd med den ene de vant!! Hehe... Vi snakka om at vi ble imponert om noen klarte å skåre vi da.. men ble masse mål!! Keeprene er jo ikke stor vokste akkurat.. ;O) Har alt på film, blir gøy å ha når hun blir eldre. Men jeg ble totalt utslitt i bekkenet igår da.. 3,5 time på en trebenk var drepen på meg.. så jeg la meg likt som jentene i går jeg da.. det var godt med en laaaaang natts søvn!!! Nå skal jeg vaske vinduer..og sette opp staker og gardiner.. Bare venter på at pappan og jentene kjører ut en tur. Gjør det når jeg er alene idag.. det litt deilig det ;O) Så synd du er så dårlig hebbie.. får håpe den medisinen hjelper... sier de noe om at du må fortsette på det etterpå eller veit de ikke noe ennå??
Møøø Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #58 Skrevet 3. desember 2006 he he, var ikke innom her før jeg prata med deg på msn, vinterbarn... Fått opp stjerna nå da? Gratulerer som høygravid da!! Går fort nå.
Candy girrrl Skrevet 3. desember 2006 #60 Skrevet 3. desember 2006 Grattis Vinterbarn!!! Stakkar Hebbie!!! Bare Hei Idefix?? Nå skal jeg bake de berømte brownie muffensa. Mamma kommer i kveld. Gleder meg veldig! Måtte le litt av håndballen ja.. he he
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #61 Skrevet 3. desember 2006 Måtte bare sjekke om jeg fortsatt var innlogga. Har ikke vært her på to dager nå,har ike hatt sjangs. Håper det går bra med deg Hebbie,begynner å bekymre meg ille over deg nå.Glad dere begge er snart er ferdige og har babyene deres i armene :0) Håper dere får barn som sover. Det har ikke jeg fått,i går krangla jeg og gubben for første gang på 9 mnd.Han ba meg dra meg til sengs så jeg la meg og LIllegutt klokka 20.30.Lå bare å snufsa.Var så sliten. Hadde bake pepperkaker til søstra mi,mamma og oss selv så jeg var sliten og når i tillegg gubben klikka på ungene da sa jeg i fra. Vi er utslitte begge to. Kjenner at alt er tungt å trist nå.Savner pappa,pluss er utslitt av minimalt med søvn. Ikke meningen å ikke kommentere alt dere skriver,men ammetåka og trøttheten ligger som ett laken over øynene.så jeg husker så lita av det jeg leser.Tenker OJ,det må jeg huske å si noe om ,så er det borte rett etter på. Håper dere har det bra alle sammen.Vær forsiktig med bekkenet ditt Hebbie,ei jeg kjenner havna i rullestol og har fått beskjed om å vente 5 år om hun skal ha flere barn.Håper du føder snart.Du må ha massevis av lykke til iallefall vennen.Går og kikker på mobilen når den piper og håper at NÅ er hebbie født. Takk fort tipset Titsi,men skal en drikke det??? Har malt i mme til Marius.Men det hjelper jo ikke på melkeproduksjonen akkurat :0)
Chiquita Bananas Skrevet 3. desember 2006 #62 Skrevet 3. desember 2006 Ok jenter !! Nå har jeg prøvd kaneltrikset - og fy faen....det skal ikke jeg gjøre igjen. Jeg hater kanel fra før av - så dette var ikke behagelig. Det brenner i magen og på siden av munnen der det kom i kontakt. Må jeg vente lenge før noe skjer ?? Og er dette sikkert ?? Merker Junior har våkna i til magen - og ting skjer i magen også......Sitter og raper kanel og må vel drite kanel etterpå.... Skal lage en sterk kyllingmiddag i dag - så da bør jeg være sikra.... Jeg er slik på ting at enten så ser jeg noe med en gang og må ha det ellers tar det lang tid før jeg finner noe som faller i smak. Sjeldent jeg ser ting på salg - liker bare det som ikke er på salg da. Fatter ikke hvordan du klarte å sitte så lenge på en trebenk Vinterbarn....Jeg hadde vært ødelagt etter en halvtime. Håper og satser på at medisinen funker - er det samme som jeg fikk hos legevakten så da vet jeg det funker. Men jeg skal bare bruke det hvis det trengs - fordi det kunne visst være fødselshemmede og det vil jeg ikke. Så da vil jeg bare bruke det kun hvis jeg kjenner at det tetter seg. Fy søren jeg er kvalm av kanelen.... Men jeg tror faktisk det kommer til å gå bra med meg etter fødselen - bare en time med akupunktur har gjort meg bedre så jeg tar det med ro jeg.
Candy girrrl Skrevet 3. desember 2006 #63 Skrevet 3. desember 2006 Stakkar Idefix og!! Er litt bekymret for at du går på veggen hvis Maruis fortsetter sånn. Merker jeg blir sliten av at vesla mi har de lengste våkenperiodene på natta. Men hun er tross alt bare våken, skriker ingenting. Tror den skrikingen kan gjøre en gal. Hebbie! Håper ikke du tar helt fyr i halsen i natt da. Har et annet igangsettingstips og. Venninna mi fikk det i vår av jordmora si. Altså, en seriøs kilde og ikke fra desperate bimmere he he.. Det er slik; Lag rømmegrøt, med masse Sæter, merk! sæter-rømme, ikke lettrømme. Og drikk masse bitter lemon attåt. Venninna mi gjorde det og to 48 timer senere var poden ute. En uke før termin ;o) Forrige gang gikk hun en uke over. Nå er typen av gårde og henter mamsen. Kan ikke annet enn å riste på hodet over menn. Urasjonelle vesen. I stede for å hjelpe meg å ta huset før besøk, setter han i gang med et gigantisk skru-prosjekt på garderoben i gangen. Så enden på visa er at jeg må ta huset aleine, han er dritsur på ungene for de vil jo sef. hjelpe + at gangen ser bombet ut. Visste jo han ikke ble ferdig..han har ti tusen tommeltotter. Men prøver å ikke hakke. Det er vel menns måte å bygge rede på hehe.. I egne øyne har han nok gjort en kjempeinnsats. Hadde ikke vaniljesukker da, så ingen browniwmuffens. Snufs! Kan ikke noen levere msn adr mi sånn at jeg har alle sin? Ikke at jeg er der så mye for tiden men.. Og Idefix.. Hvis det er en plage med for lite melk så kan jeg love deg det er det med for mye og. Får ikke sove fordi jeg er så melkesprengt. På 1,5 time med litt amming av og på så fyller jeg opp en 150 ml tåteflaske kun ved å tømme oppsamlingskoppene, uten pumping. Kan bare glemme å ligge å amme i starten. Bare søl.
Møøø Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #64 Skrevet 3. desember 2006 Jeg lakk som ei sil i starten jeg å... Først nå at jeg nesten ikke lekker ved amming... Går an å sove uten bh nå vertfall... ) Håper fødselen starter da hebbie, så ikke all kanelen er helt bortkasta... Har fått msn-adr di, titsi ;o) Skravler litt med vinterbarn da, bare hun og jeg som har tid til å være på nett om dagen... Fant frem 4 lilla lys og adventstaken i stad og tente som seg hør og bør 1 lys. Gubben lar det brenne i 10 min før han blåser det ut... kunne ikke la det brenne ned sa han... halloooo... er da vel lov å la det brenne mer enn 1/2 cm da.... Apropo lys... fikk et nydelig rosa pyramidelys av en kollega med påskrevet Ruth og 30.9 2006, trur du ikke eldstejenta har plukka av alle bokstavene.... rampejinte..... Kos med mammabesøk da, titsi ;o) Glad mamma bare bor 900 m fra meg ;o) Stekkars deg , idefix, høres slitsomt ut med kolikk-barn... Håper kiropraktoren får orden på lille Marius da... Skjønner du ikke har tid og ork til å være her inne, du er tilgitt!! Ta det igjen når han blir 3 mnd da... he he.. Ha en fin 1.søndag i advent- kveld da jenter! snakkes!! )
Chiquita Bananas Skrevet 3. desember 2006 #65 Skrevet 3. desember 2006 Tror jeg skal la dette fødegreiene ligge litt. Har nå kjørt i meg kanel, sterk mat og sex og er såååå dårlig i magen. Virket som det skjedde noe etter alt dette - ble litt dårlig i magen og det strammet seg nederst i magen. Men det roet seg ned etterhvert. Nå er jeg kvalm og vond i magen. Men jeg liker rømmegrøt da ;o) Men fy søren så mye fett - stapper i meg nok fett så jeg må nok vente med det trikset. Jeg orker ikke være på msn for da må jeg sitte på den vonde stolen og verker allerede som f........ i ryggen i dag. Gubben måtte massere meg ellers svima jeg av. Stakkars Idefix....ei venninne av meg trodde at babyen hennes var kolikkbarn og jeg sendte henne en link på noen tips som hun testa ut og det funka. Tror faktisk at babyen ikke hadde kolikk allikevel. Hun svøpte babyen stramt i et teppe og la henne på sida mellom to puter og satte på radioen hvor det bare kom susing. Ungen sovna med en gang.... Barn blir beroliget av susing og during - slik som susing fra radio eller f.eks during av tørketrommel, vaskemaskin etc. Er jo verdt et forsøk i hvertfall.
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #66 Skrevet 3. desember 2006 Heisann han har nok ikke kolikk,skriker ikke i timesvis i strekk..hyler som besatt skal han ligge alene,men sukkervann er tingen.Han sover toppen 2 timer i strekk det er det som tar knekken på meg om natta da.Men skal ikke klage..han e tross alt liten og har vondt i magen.... skriver med en hånd her,lillegutt har sluknet i armene mine. hebbie får kolikk av å høre om dine desperate tiltak for å starte fødselen.som meg du..desperat..knis. kos deg med mamma besøk titsi. natta.prøver å komme sterkt tilbake i morgen,da med store bokstaver her og der.
Chiquita Bananas Skrevet 3. desember 2006 #67 Skrevet 3. desember 2006 Er faktisk litt bekymret - kan man skade barnet i magen ved store doser kanel ? Jeg føler meg ikke god. Er vond og kvalm i magen og hodet - det jeg er mest bekymret for er om jeg kan ha forgiftet eller skadet babyen. Er det mulig ? Tror jeg skal roe ned dette greiene - er begrenset for hva jeg skal utsette min kropp for. Idefix - har du prøvd Minifom før du mater Marius ? Det skal lette betraktelig på luft i magen visst nok.
Candy girrrl Skrevet 4. desember 2006 #68 Skrevet 4. desember 2006 Tror nok at det bare er mamsen som føler ubehag.. Er jo en røys med damer her inne som heller i seg kanel. Hadde det vært farlig så ville jeg tro det hadde seilet opp en advarsel. Det har jeg lest om klyx flere ganger. Men uansett.. like greit å ikke stresse. Satse på nålene gjør jobben sin. Sitter her med en gedigen boks smultringer og ei sovedukke som ikke vil våkne. Uheldig kombinasjon .
Møøø Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #69 Skrevet 4. desember 2006 God morgen! Først i dag igjen... For dere natteranglere regner jeg ikke med ;o) Eldstejenta kom litt før 7 i dag... altfor tidlig for meg... Så våkna Ruth og, så da var det i grunn bare å stå opp.... Planer om å vaske rundt kjøkkenet mitt i dag da, så sånn sett er det jo greit å stå opp tidlig... Åssen går det med kanel-dama da? Ble det noe fødsel av kanelen, eller ble det bare kvalme og halsbrann?? Ta det med ro du, Fredrik kommer når han er klar han ;o) Nytter ikke å prøve å skremme han ut ved å gi deg sjøl masse ubehag.... Nå har jeg ei som ligger i fanget mitt her og leker liten baby... Og babyen driver og våkner bortpå gulvet her, så jeg tror jeg avslutter her nå...
vinterbarn ;O) Skrevet 4. desember 2006 #70 Skrevet 4. desember 2006 Hei alle sammen ;O) Unnskyld meg titsi..men hva gjør du oppe kl 4 på natta og spiser smulteringer for når babyen din ligger å sover??? Nå må du huske på at du er ikke gravid lenger ;O) hihi... Hebbie; tror du skal satse på at det starter selv jeg.. jeg har ikke noe tro på at man kan starte en fødsel uten å være moden.. og det veit du vel ikke om du er engang.. har jordmor sjekket? Er jo noen dager til termin og du er førstegangs... den akupunkt gjør nok tingen skal du se... Jammen ble det lys i vinduene her i går også!! Tente lys i staken, så linus i svingen, spiste kanelboller og kakao.. var så koselig atte!!! Måtte prøve å imponere barna mine med noe.. siden jeg er så fraværende om dagen!!! Samvittigheten tynger!!!!!!!!!!!!! HEHE... nå lurer lille på om ikke vi kan få hest... kan jo bare "knute" den fast i porten...!!! (jepp.. vi bor i et boligfelt med masse rekkehus..) Tror det hadde blitt veldig populært blandt barna ihvefall da.. hihi..
vinterbarn ;O) Skrevet 4. desember 2006 #71 Skrevet 4. desember 2006 Lenge siden jeg har fått meg noe rundt innlegg nå... ;O)
Chiquita Bananas Skrevet 4. desember 2006 #72 Skrevet 4. desember 2006 Da var det på tide Vinterbarn ) Kanelen er ihvertfall på vei ut ;o) Har vært treg i magen, men nå kom nr. 2 og jeg syntes det var så rart. Den var litt tørr og pudrete - så gikk det opp for meg at det var kanelen ;o) hahahaha...... Er enda vond etter det. Men det ble litt aktivitet i magen da jeg la meg med litt vondt i magen på en rar måte og at den ble hard nederst, men det roet seg. Satser på at nålene gjør jobben sin - alt annet funker på dem. Har ikke peil på om jeg er moden fordi sykehuset vil ikke tukle meg nedentil før uke 39 og JM har ikke nevnt det. Men akupunktøren jeg går til er veldig flink og har spesielisert seg på svangerskap og bekkenplager. Nå skal jeg legge meg litt og hvile før jeg må atter en gang inn til drammen for å gå på fysioterapi for massasje. Surt med disse ekstra turene - veeeeldig økonomisk ja... Men var innom en liten Panduro avdeling i drammen siden jeg var i nærheten og der hadde dem faktisk tilbud på noen engler jeg lovet søstera mi å lage etter hun så dem jeg hadde laget da hun var på besøk og da fant jeg en kjempeflott aviskurv til 150 kr. Slike koster flere hundre kroner - så det var jo en vellykka tur. Er så lei av de blad/reklame bunkene gubben lager på do. Titsi - frista jo ikke med smultringer etter du nevnte det !! Jeg elsker det. Nam nam........
Møøø Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #73 Skrevet 4. desember 2006 he he, må bare fortelle hva eldstejenta gjorde i stad... Jeg spurte om hun ville være med ut da jeg gikk for å ha ut hestene, men hun ville ikke. Hun satt da foran tv'n. Jeg gikk ut og så henta jeg ved og begynte å pynte møkk i fjøset. Hadde vel vært ute ca 30 min, men var da innom med veden etter ca 15 min. Da kommer hun ned i fjøset til meg, har på seg lue, en cherrox (på feil ben) og en pensko... Fant ikke den andre cherrox'n... Ytterdøra sto selvfølgelig på vidt gap... he he, måtte le litt av henne da... ville være med mamma likevel...
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #74 Skrevet 4. desember 2006 He he he så søt hun er jenta di :0) Hebbie ro ned med kanelen,det gjør bare halsbrannen enda verre. Titsi er du våken og venter på bebyen skal våkne? Hm sånn er det ikke her. Men i natt klarte jeg ikke sove,gubben sov sammen med snuppa for han er så tett i nesa og da vekker han meg med snorkinga og siden han skulle opp klokka 5 måtte han få sove.Men det enda med at jeg savna han fælt.buhu.... Stod opp klokka 7.15 gjorde ungene klar og sendte de av gårde med mamma klokka 8.15. La meg igjen og stod opp klokka 13.30 he he nå er jeg uthvilt :0) Fikk dusja uten hyling,laget to brød deiger og vaska og kokt flasker.I dag har Marius vært flink. Håper det bare varer ut over dagen slik at jeg får bakt ut brøda også.Har planer om å lage kransekakestenger også,av kjøpt deig. Vinterbarn synst jeg ser hesten stå i porten med 100 små jenter rundt ;0) Jeg og snuppa pynta pepperkaker i går,hun er så søt,pappaen måtte bare kommentere pyntinga.Femenin innslag på kakemennene nesten bare rosa nonstopper,hun brukte de opp først :0) Nå har jeg fått skrevet ett helt innlegg uten å ha brøling i bak grunnen. Spiser malt og drikker ammete.Håper det snart hjelper,men har mistanke om at det ender med at jeg gir opp etterhvert. Må opp og gi tillegg to ganger på natten til tider. Skreiv ferdig minne ordet om pappa i år,gud som jeg sleit.Men nå er det gjort.http://www.hjorundfjord.no/?side=artikkel&artikkel=506&kategori=0&PHPSESSID=71f14d7fc82f3549834f316fc9ede72e Om dere vil lese.Fritt frem :0) Men er stolt av å ha klart det da,tilslutt...
Chiquita Bananas Skrevet 4. desember 2006 #75 Skrevet 4. desember 2006 blir som regel det ;o) Er slik selv enda - sier alltid nei, men så fort gubben har stikki så kommer jeg springende etter. Ganske morsomt å se hva barn kler på seg når dem skal gjøre det selv. Trenger ikke å gå til fysio lengre siden jeg hadde blitt bedre etter akupunktur - jeg fikk bedre behandling der enn det han kunne gi meg før fødselen. Er jo nesten som et nytt menneske etter akupunkturen. Nå har jeg henta to pakker på posten - ble sur da jeg så at den ene var fra Cacas. Glemte selvfølgelig å avbestille månedspakken og den kosta 500 kr..Får sende den tilbake etter jeg har åpnet og sett hva det er. Men den andre pakka var fra svigerinna i USA - får vel en pakke en gang i måneden nå ;o) Er brystpumpa og masse annet utstyr - tror hun elsker å sende pakker hehehehe..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå