Gå til innhold

Skravletråden......... (ny 27.11) ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lagde en ny jeg, siden jeg tok nr 200 ;o)

Hvor er dere da jenter? Ingen her i dag? Er både Hebbie og vinterbarn på føden kanskje? Og idefix er jo uten mann i dag... Men jeg sitter da her ;o) Får skravle med meg sjøl jeg da...

Her er linken til forrige tråd: http://www.barnimagen.com/forum/thread/7076079

Nå mista snuppa hele boksen med perler i kjøkkengulvet.... hurra................ :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ikke denne nye tråden før jeg hadde svart på den andre jeg... som jeg fant på side 2!!! Mamma mø.. du må gjøre noe med nicket ditt.. ser det ikke... hehe...

Men har ihverfall kopiert det jeg skrev inn her jeg da.. orka ikke å skrive alt en gang til ;O)

Neida mamma mø... jeg har ikke noen planer ang fødsel ennå.. men er bare det at når kynnerne kommer mens jeg sitter her å strikker.. så har jeg så lett for å se på klokka... og siden de er såpass sterke nå merker jeg de godt!! Blir helt klam i henna ;O) hehe..

Må få tatt bilder til julekort jeg også... men i år har jeg ingen ide om hva slags motiv vi skal ha jentene i... er jo ikke akkurat julestemning ute heller... kanskje vi kan komme å låne stallen deres mamma mø eller idefix????

Velkommen hjem i dag kjære titsi og babytitsi... skal bli kos å få dere på nett igjen.. "så baby-titsi.. du får være snill og gi mammaen din noen få minutter innimellom" ;O)

Idag skal jeg på toys r us.. handle julegaver... men veit ikke helt når jeg kommer meg avgårde. Hadde en sinnsyk morgen, forsov oss.. og skulle forte meg å kjøre største på skolen.. da jeg fant ut at nøklen lå inni bilen, vi hadde låst med mannen sin igår.. da måtte vi bare løpe til skolen.. hun kom forsent.. og da vi hadde kommet oss ned i barneh. fikk jeg skikkelig svimmel anfall.. så nå har jeg ligget og hvilt det av meg.. kjenner det klarner litt i hjernen nå... skikkelig vemmelige greier.. Må være blodtrykket som spiller meg et puss ved stress eller noe... ;O(

vinterbarn ;O)

Skrevet

Hehe.. ser at idefix ikke har sett den her tråden heller.. så dytter den opp jeg i håp om at noen ser jeg....

Synd å høre om jenta til titsi, håper alt er bra ;O) Bilyd på hjertet er skummelt å få høre... får håpe det lukker seg selv.. eller at det allikevel er bra!!!!

Mamma mø; du som har lagt meg på msn??

Skrevet

dere ser vel etter nicket mitt ;op

Men jeg måtte ta bort julepynten for å få plass til det nye nicket mitt !!

Chatta med Mamma mø i dag og så du var pålogget Vinterbarn, så jeg ga msn adressen din til henne hehehehe.......

Har fått time på poliklinikken imorgen - sliter så mye med bekkenet og ryggen og føler jeg må ta smertestillende for å overleve dagen. Og det blir jo feil - kan ikke knaske på Pinex forte frem til ungen finner på å komme ut. Paracet funka ikke på meg - og gjorde meg bare kvalm.

Så jeg skulle komme til samtale med JM og deretter lege for å finne ut av hva som kunne gjøres. Noe må gjøres fordi det blir bare verre og verre.

Skrevet

Hehehe...smart jeg ;o)

Har vært så vond i bekkenet og kvalm etter paraceten. Har hatt mest lyst å legge meg til å sove fordi jeg er så trøtt etter en dårlig natt.

Men så var jeg og sambo sulten og jeg orka ikke tanken på å stå og lage mat.

Så jeg fikk han til å lage middag enda han var sliten selv - har jobbet masse både på jobb og kastet søppel på dynga og kjørt masse rundt.

Han stekt snitzel og laget potetstappe - regnet med han kom til å røyklegge hele etasjen.

Men nei - maten er ikke svidd engang...perfekt stekt og servert på tallerken til meg :o)

Er så stolt av seg selv......han kan hvis han vil !! Synd det er så sjeldent han tilstår at han kan lage mat. Han kosa seg der inne på kjøkkenet - sto og dansa og sang, mens han lagde mat.

Skrevet

Jada, vinterbarn, det er meg :o) Hebbie ga meg adr di...

He he, mannfolk er rare ja... sååå stolt når han gjør noe 1 gang i året som jeg gjør hver dag.... Ja ja, de får vel ha den gleden da....

Har som sagt blitt skikkelig sår og det er VONDT når jeg ammer.. ser nå at Ruth antagelig har sopp i munnen... Har dere noen tips for å bli kvitt det? Går det bort av seg sjøl? Får ringe helsesøster i mårra trur jeg...

Håper virkelig det går bra med titsi sin lille snuppe da... Velkommen hjem titsi, har skjønt det er i dag dere kommer hjem...

Kanskje de vil sette deg i gang snart da, hebbie, så du slipper alle plagene? Har du pakket bagen og er klar da??

Hengt julepynten fra nicket ditt på treet du kanskje?? He he...

Skrevet

fikk du shoppa no fint til jentene i dag da, vinterbarn? Bare ta deg en tur hit og lån låven du, kortere hit enn til idefix... ;o) Nissen skal dit lille julaften, så vi skal gi han grøt ;o)

Litt av en pangstart du hadde i dag da.... Ikke gøy å forsove seg... "En ulykke kommer sjelden alene..."

Skrevet

Dra puppen ut av munnen til Ruth - NÅ !!!!

Du må ikke amme mer - snakk med legen eller helsesøster. Du får noe for det - begge to. Husker ikke, kanskje antibiotika. Men begge to må gå på kuren for å bli kvitt soppen.

Forsove seg ? må lese innlegget igjen jeg...

Har ikke pakket bagen og mangler ting enda så jeg er egentlig ikke klar. Bombe !!!! Nå må jeg jo ta det litt med ro uansett så jeg må vente til jeg blir bedre før jeg tar en handletur. Tenkte å vente til jeg fikk penger - får vel det utbetalt idag eller imorgen....

Skrevet

Jada mamma mø... deilig med toys butikk i nærheten... 20 min.. og vips ferdig med alle barna!!! Klarer man ikke å finne noe der så veit ikke jeg... hehe...

Så i år blir det gameboy på jentene... men super mario spill og jordbær mathilde... lite jeg skal spille når de er i seng. Vi kjøpte en til de hver.. så da har mannen og jeg en hver etter sengetid... lite jeg skal ha super mario da.. gleeeeeeeeeeeder meg allerede ;O) hehe...

Sopp eller sånn trøske på pupp og barn.. har jeg hørt om. men ikke hatt det selv.. men jeg tror som hebbie at det er noe du får for det. Men det veit jo de på helsestasjonen, du skulle jo ringe dit idag?!

Ellers noen seriøse planer idag da?? jeg skal ut å kjøpe maling, vaske rommet er nå ferdig flislagt.. skal bare male litt, rørleggeren kommer til torsdag.. så da satser jeg på vaske maskin til helga... 3 uker uten holder!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei jenter..

Da er jeg hjemme igjen. Er bare en liten tur innom, så har ikke oppdatert meg.

Men har nå ikke glemt dere.

Fikk ikke beina innom døra i går før besøksrushet begynte. Så derfor litt lite tid til annet. Men skal se hva jeg får til.

Og vesla er bare såååå herlig.. selv om hun tror natt er dag og ettermiddag er natt :o)

Stooooor klem

Skrevet

Velkommen hjem vennen... ;O) Koselig å ha deg tilbake igjen.. men tenkt nå.. som ferdig!!! Ingen flere maserier på deg ;O)

Gleder meg til å høre mere fra deg.. forventer full oppdatering når du får litt tid!!! Tid er nok ikke luxus nå om dagen tenker jeg..men.. håper i det lengste ihverfall ;O)

Skrevet

Velkommen hjem Titsi!! Gratulerer igjen med veslejenta! Gleder meg til å få høre om fødselen din etterhvert når du finner tid til det ;o) Kos deg med prinsessa :o)

Supermario ja ;o) Det var tider det... he he, uvitende om hva denslags var så kalte jeg og lillesøstera mi de endene for dildoer ;op (Hun var 8-9 og jeg var 11-12) he he... Ønsker meg playstation jeg da... men syns liksom ikke jeg kan kjøpe til meg sjøl heller... har ønska meg det i maange år... Nå er koster de jo under 1000 kr, så da kan jeg sikkert investere i en, ikke sant? Snuppa er liksom litt lita til at jeg kan kjøpe til henne enda... Guttene til storesøstrene mine fikk sånn nitendo ds i sommer, da vi var på ferie sammen. Gjett hvem som kapra de etterat de hadde lagt seg om kveldene... ;o)

Gubben drar innom apoteket på vei hjem da, så jeg får sånn mycostatin som jeg skal smøre inni munnen til Ruth og på puppene mine trur jeg. Men har ikke fått beskjed om at jeg ikke skal amme... trur jeg kan sjøre det likevel, sjøl om det er vondt.... Ikke riktig så ille i dag som i går faktisk, og den ene er verre enn den andre... Går med sånne lekre brystskjold i dag, så puppene ser skikkelig deformerte ut utenpå genseren ;o) Godt ingen ser meg her jeg tusler hjemme alene da ;o)

Ikke fått begynt å male enda, vinterbarn? Må ta det med ro da, hjelper ikke om du besvimer på vaskeromsgulvet vettu... med hodet oppi malingsbøtta, he he.. hvilken farge har dere valgt da?

og dette ble innlegg nr 11 da, siden vinterbarn snappa nr 10 rett foran nesa på meg... (hun passa nok på for vi chatta på msn litt tidligere så hun visste jeg var opptatt på badet med Ruth... he he)

Skrevet

Du kan amme fordi du har trøske og må smøre puppene.Har hatt det de tre andre gangene.

jeg har ikke nok timer i døgnet nå,for Marius har snudd døgnet fullstendig.Sovna klokka 4.30 i natt så mamma passa snuppa så vi sov til klokka 13 15.

Sjangla ned trappa for å finne flaske i natt,så skreik han slik at jeg måtte opp å bære i tillegg.Etter å ha sovna i 4 tiden hver natt nå siden han er født,føler jeg at jeg går glipp av det meste.Må snike meg til å finne tid her inne.Har ikke glemt dere ,men tiden strekker ikke til.

god bedring hebbie .

Håper det går bra med dere alle.

Skrevet

Nede på side 2 nå... Lite aktivitet her i dag... Alle opptatt på hver sin kant... Har tv-kveld i kveld jeg, så nå venter jeg bare på Grey's anatomy :o) Sett på Jakten på kjærligheten da, Tviler på at det blir noen par av de... kanskje av Tore Jardar og Michelle, men tviler på de andre... Kjenner Torjus da :o) Han er et år yngre enn meg og er fra samme bygda ;o)

Marius: Nå må du lære deg til å sove på natta slik at mamma'n din og får sove litt!! Da blir mamma'n din i mye bedre humør og har mer energi til å kose med deg på dagen. Hilsen Ruth ;o) P.s det gjelder deg også, lille titsi-prinsesse.

Hebbie har svikta oss i dag... åssen går det med deg, vennen? Tar bekkenet ditt helt livet av deg? Eller er det hosten som gjør det?

Fikk du mala noe i dag da, vinterbarn? Så det er klart for rørleggeren?

Skrevet

Se her ja... dette må være ny rekord på dårlig aktivitet... jammen godt du er med mamma mø... du ser jo hvordan de nybakte svikter meg og hebbie ;O) hehe... Hebbie stakkars svikter jammen idag ho også.. men sikkert med veldig god grunn!!!

Jeg har ikke malt nei.. sliti med svimmelhet i hele dag.. holdt på å svime av hos fysioterap idag.. hun så jeg sleit veldig.. så har holdt meg på sofaen etter det.. med dåpskjolen jeg strikker... og nå har jeg sitti i 2 timer og tatt opp det jeg har strikka i hele kveld.. for hva f.. er en BISE"!!!! det skal jeg strikke og veit jo ikke hva det er... skjønner ikke oppskriften... Blir så siiiiiiiiiiiiiiiint!!!!!!!!!!!!!!!

Nå begynner dobbel episode av greys.. yahoooooo.... kan tro jeg svetta bra når tv 2 ble svart her.. men gud er med meg.. den kom tilbake.. hihi ;O)

Skrevet

Hadde en hektisk dag i går. Var på sykehuset kl.9 og sambo rakk faktisk å være med ;o) Enda han sto opp en halvtime senere enn beregnet så jeg gikk utifra at han ikke kom til å rekke å bli ferdig med den ene jobben og komme seg tilbake til drammen innen kl.9. Lang kjørevei til jobben frem og tilbake. Jammen kan han være effektiv når det er noe han vil....

Der fikk jeg beskjed fra JM at jeg måtte belage meg på å bli verre etter fødselen og måtte gå til behandling hos fysioterapeut. Men jeg hadde krav på gratis behandling for 6 måneder. Og når jeg er på sykehuset rett etter fødselen så måtte jeg passe på å få meg laserbehandling for ryggen min.

Fikk henvisning til fysioterapi nå da som et forsøk på smertestillende - hun ville ikke sjekke meg for modenhet for det var for tidlig. Og hvis det ble snakk om igangsetting så ble det ikke aktuelt før i uke 39 - da skal jeg inn for sjekk for modenhet og om jeg fortsatt har vondt så skulle legen vurdere om jeg ble satt igang....

Hun tok en vektestimering av babyen og trodde han var i overkant av 3 kg :o) Akkurat slik at han skulle være iforhold til kroppen og magen min sa hun...Stakkars lille dvergen min ;op

Så etter jeg var ferdig der så kjørte jeg liksågodt til fysioterapi senteret for å snakke med dem personlig og sette opp time - og der ville han som påtok seg jobben teste meg på forskjellige øvelser for å se statusen min. Tvang meg til å gjøre øvelser og stillinger som fremprovoserte smerten....Og dem har akupunktur der som jeg skulle ha behandling for, men fikk beskjed at det var 4 ukers ventetid, men han skulle snakke med dem innen jeg kom tilbake på fredag for ny samtale og status.

Etter det så kjørte jeg til gamlejobben min for å hilse på sjefen der - har jo ikke vært der siden jeg ble sykemeldt i juli..og det lå i nærheten.

Var der 25 min før jeg måtte rushe inn i sentrum ( var allerede i sentrum da, men litt i utkanten) for å møte BIM jentene til lunsj.

Storkoste meg der med å skravle og skoie og holde på babyer. Så ble jeg med ei av jentene en kjapp tur på H&M for å kjøpe en vinterdress som jeg ble tipset om. Genial !! Er en vinterdress som er formet som en pose i enden, men med glidelås slik at man kan åpne opp og da blir det akkurat som bein og man kan ha babyen i et bilsete - akkurat det jeg var på let etter !! Har en stooor Voksipose som kan bare brukes i liggebag. Men jeg vil ha babyen i bilsete i bilen og når vi skal ut på noe kjapt. Men bekkenet hadde fått så stor påkjenning tidligere på dagen så jeg klarte såvidt å karre meg inn på senteret og kjøpe dressen før jeg måtte gi meg og dra hjem. Parkeringen gikk ut etter en halvtime uansett og kjeften vår gikk i ett så det gikk jo bra.

Kom hjem og snakket med Theaokt som var på treffet en god halvtime. Var så sliten og vond i bekkenet så jeg gikk og la meg i senga for å hvile skikkelig og sovna.

Sov tungt i 2 timer...sambo hadde vært innom og pakket dyna rundt meg sa han og da snorka jeg og hadde ikke reagert på det han gjorde. Vanligvis våkner jeg av den minste lyd.

Så da var jeg for utslitt å skrive et innlegg....sorry.

Begynte på den andre tråden og lete etter denne og ble så sliten i hodet.

Blir en liten shoppetur i dag og, men da drar jeg alene og gjør det i mitt tempo og det jeg vil kjøpe.

Får se om det blir litt mer aktivitet her inne i dag - kommer jo inn senere på dagen...

Forresten - velkommen hjem Titsi, hvis hun har det da. Håper det ordnet seg med bilyden hos jenta di........

Skrevet

God morgen jenter!!

Var dårlig gjort av tv2 å bare sende første del av Grey's i går... Må vertfall få med meg neste tirsdag nå...

Aner ikke hva en bise er... Men vet det er superkjipt å rekke opp..... Drev og strikket en kjempesøt kanin-dress til Ruth, den var i halvpatent, men jeg gjorde sikkert noe feil, for den ble altfor smal... Så da rakk jeg opp hele greia jeg og begynte på noe annet i stedet.... Ble skikkelig sur... Og det var liksom ingen vits å begynne på nytt, for det er nå, før hun er 6 mnd den er finest... Så nå blir det jakke og bukse i stedet... Gå innom en garnforretning og spør hva en bise er. De må da vite? Var inne og så på mønsteret ditt nå. Tror kanskje jeg skjønte den bise-forklaringen som stod der. Kan prøve å forklare slik jeg forsto det: Etter 4 p glstrikk strikker du liksom omgangen før den vrange omgangen en gang til... Fra vrangen tar du opp masken fra omgangen før den vrange (dvs 5 omg lenger ned) og strikker en vrang og så løfter den maska du tok opp over den vrange. og så fortsetter du rundt hele... Da blir det sikkert en "fold" av de 5 omg. Skjønner? ;o) Høres ut som en omgang som tar laang tid å strikke da... i og med at du har nesten 400 masker og....

Dropp malinga du, formen din er ikke egnet til annet enn å sitte i sofa'n eller godstolen med strikkinga ;o)

Håper dere andre stikker innom og holder oss med selskap snart da... Og at det går bra med dere alle!

Sårheten min har blitt bedre og, men begynte med mycostatin i går likevel da, for sikkerhets-skyld. Den er med sukker, så puppen min blir helt seig.... nytter ikke med papir-innlegg innerst da nei.... ;o)

Skrevet

Huff, hebbie, dette høres ikke godt ut... Ta det med ro du vennen!! Ikke stresse på lunsjtreff og sånn... ;o) Verre etter fødselen?? Trodde ikke at du kunne bli stort verre jeg.... :o( Ikke akkurat gode nyheter da....

Har sett de posene fra hm, geniale de ja!

Skrevet

Hei jenter

Da har jeg pløyd igjennom denne tråden, så nå har jeg bare resten av den andre igjen :o)

Bra puppen er bedre Mamma Mø.

Forferdelig at du skal ha det så vondt på slutten Hebbie. Ikke kjekt. Så blir man så tappet for krefter, noe som er lurt ha før fødsel og våkennetter. Håper du blir fin igjen etterpå. At du ikke må drasse på plagene i lang tid etterpå.

3 uker uten vaskemaskin Vinterbarn?! Steike!! Det hadde ikke gått her he he.. Kjøper du sokker på Rema nå eller? :o)

Og så lurt å kjøpe gaver til heeeele familien da. Blir leggetidene fremflyttet nå? :o)

Stakkrs Idefix som ikke får sove. Håper ikke vesla mi prøver seg på det der! Går man lenge sånn kan man bli helt koko.

Mini-titsi (likste det navnet) er ennå inni nyfødtdvalen sin. Så litt tidlig å si hvordan nettene blir. Men har sin lengste våkenperiode etter jeg er lagt. Juhu!

Men er såååå deilig. Nyfødte er bare så herlige! Så rart at en sånn liten byly kan ligge der å kommandere en voksen.

Er litt sliten om dagen da.. Hadde det vært opp til meg så hadde det vært ok om man fikk en uke aleine hjemme først. Fordi vi har to små barn fra før.

Fødselshistorien min kommer. Må legge snuppa som sover i fanget mitt.

Klems

Skrevet

Så koselig at det går så bra med dere titsi.... mini-titsi var jo bare så søt da ;O) Har hun fått noe navn eller?? blir kanskje bare mini-titsi.. hehe..

Nå har jeg vært på kontroll hos jordmor... jeg har IKKE svangeskapsforgift... yahooooooooo.... var fryktelig redd for det med alle de sympt jeg har hatt siste uka. Trøsten er at jeg bare ER sånn.. og er jeg heldig går det over snart! Men hun sa også at jeg måtte forbrede meg (noe jeg ikke vil) på at det var mulig de ville legge meg inn til fredagen.. om det har skjedd noe med livmor tappen min..

Jenta er stor og fin nå, rundt 2500gr nå, så det var godt å vite, men hun syns hun skulle vente i 2 uker med å komme ut.. Det hørtes lurt ut, for da kanskje jeg blir ferdig med julegaver også!! hehe..

Men idag har jeg hatt en veldig bra dag, vært på lunch med en venninne med termin likt som meg... herregud jeg er ikke stor... så jo ikke ut som jeg er gravid nesten jo i forhold til henne... hehe... ;O)

Så nå skal jeg brå rydde litt her... har hatt noen dagers pause nå.. og det syns virkelig!!!! Får ta i et tak når formen er bra. Hørt det er fornuftig!!

Skrevet

Bra at alt er fint med deg vinterbarn ;0)

Halloen Titsi velkommen tilbake,har vel glemt å si det midt i ammetåken min :0(

Gleder meg til å høre hvilket namn mini-titsi får ;0)

Hebbie ikke noe greit å høre at du sliter slik,mine problem blir jo blåbær i forhold til deg.Ta det med ro ikke lek helt nå da,hvil så mye du kan og ikke vær redd for å ta smertestillende babyen har det bedre av en mor som kan slappe av enn en mor som har mye vondt og er stressa pga.det.Det var iallefall beskjeden jeg fikk fra legene mine.

Men du får nok vite at det bør gå minst 2-3 sommere før du blir gravid igjen,for desverre blir bekkenet verre for hver graviditet.Så ikke bli gravid kjapt igjen for kroppen din sin del.

Mamma mø,god bedring med puppene dine.Mine er nå ikke såre lengre så nå ammer jeg uten å stor gråte.

Har ikke svikta dere,men rekker ingenting.Har ikke hatt tid å spise ennå,og nå hyyyyyyler han igjen.Så vi snakkes.SUKK.

Skrevet

Bare inne og dytter litt jeg... syns vi hadde falt litt langt ned på siden her nå... det kan man ikke bare sitte og se på ;O)

Var det nå du ønsket at lillebror fortsatt var hes idefix ;O) hihi...

Skrevet

Krysser nå fingrene for at Marius ikke blir en kolikkbaby. Håper han bare har litt sunt næringsvett. Du har jo kolikk friskt i minne. Kan ikke tenke meg noe som kan ødelegge småbarnsidyllen mer..

Håper ikke du blir innlagt da Vinterbarn. Voldsomt så travelt den tulla har det. Må si en hel dag på sykehus var mer enn nok for meg. Så skrekken må være å ligge der i dagesvis. Huff. Men godt at hun allerede er "stor nok".

I dag har vi vært på vår første utflukt. Vært på besøk i tre timer. Vesla sovna når vi tok på kjøredress og våknet når vi var vel hjemme og tok av yttertøy. Så da blir det vel full fres når mamma skal legge seg he he..

Fikk masse fint da. Jeg og!! Fikk spa-gavekort på tusen kroner av svigerinnene mine. Så snille! De synst en trebarnsmor fortjente det. Gleder meg!

Nå er miniene lagt og frøken navnløs ligger på pappas bryst å ser nyhetene.

Navn ja.. sliter der. Kom gjerne med forslag!!!

Orker ikke rette, tilgi mine feil ;o)

Skrevet

Nei nei nei Idefix - kan ikke vente 2-3 år på å bli gravid. Er du gal !! Jeg er jo den som er tregest ut her....Vi får se - dem har ikke sagt noe til nå ihvertfall.

Hmmm....der glemte jeg alt jeg hadde lest av innleggene.

Fy søren jeg er så varm på beina - har vært det for det meste i svangerskapet. Men de siste månedene så har jeg svetta masse på beina og under armene....nå skulle det vært snø her med innebygget varme !!

Vinterbarn - du får ikke føde før meg !!!

Jeg vil ha baby !!! Gleder meg så masse til jeg skal ha min bylt på magen og se på han sove eller kikke på meg...

Titsi - så koselig å noe som du kan nyte :o) Du trenger det nå....

Dere andre - bra at puppen er bedre Mamma mø. Alltid greit med en pupp som fungerer ;op

Idefix - håper det ordner seg for Marius så han for en bedre soverutine.

MINI - TITSI !!!!!! Hva mer trenger du ????

Min skal hete vimselingh ;o)

Skrevet

he he, blir spennende hvem av dere to siste som føder først da... Flytter vi tråden inn på dib da, eller fortsetter vi her til en av oss tilhører her igjen?? He he...Blir vel hebbie det da, hun har jo litt å ta igjen... ;o)

I morgen skal jeg prøve å bli ferdig med julegavene for i år :o) Har ikke mange igjen da, kjøpt mange på nettet og spleisa med andre. I grunn veldig kjekt å bare betale og la andre ordne:o) Men syns det er kos å kjøpe og da. Og pakke inn og skrive pakkelapper ;o) Skal vaske litt her og finne adventstakene mine i mårra og, da bli det så koselig her atte ;o)

Var på tupper-møte hos lillesøs nå, Ruth var med. Og som kjent så bæsjer hun jo bare 1 gang i uka, men jeg var jo ikke forberedt på at hun skulle drite i hele møtet da... Stellebagen sto trygt plassert i gangen hjemme.... Raska med meg ei bleie da jeg gikk, men ikke ekstra skift... Godt min kjære skulle ut å kjøre da, så han kom oppom med rene klær...

Navn er ikke lett nei... Er jo noe barnet skal leve med resten av livet da... Eller vertfall til de er 18, de kan jo bytte da.... Kjenner en som er født 7.mai 1945 som skifta navn til Fred Normann.....

Håper ikke du blir innlagt da, vinterbarn. Må være kjedelig å ligge på sykehus nå i den fine adventstida... Og uten baby og... Men du må ta det med ro hjemme da, ikke lov å male og løpe med ungene til skolen og slikt... Slappe mest mulig av du!! Dermed basta!!

Åssen tar storesøsknene det da titsi? Går det bra at mamma har kommet hjem med baby? Husker jeg sa til snuppa her den morgenen vi dro at "nå skal mamma og pappa dra og hente babyen", hadde i grunn vært greit om det var så enkelt.... ;o)

Sååå misunnelig på spa-gavekortet ditt da!!!! *sukk*

Rart det der, noen er stooore og andre er små, men magestr har ikke noe å si for størrelsen på babyen... Ei som er førstegangs i koret mitt fikk synlig mage da hun var 10-12 uker på vei, jeg skjønner ikke at det i følge UL bare er 1 der.... Hun er helt normal i utgangspunktet...

Nei, nå får vi ha på pysj og finne senga trur jeg... God natt da jenter. Håper bebiser og bekkenplager er rolige i natt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...