Darth Vader Skrevet 27. november 2006 #1 Del Skrevet 27. november 2006 Da er Håvard syk igjen. Han har jo vært frisk i ei uke nå - så det var vel på tide at han ble syk da. Storebroren er også syk - og jeg kjenner at jeg brygger på det samme. Og sambo er i utlandet med jobben. Jippi. I dag visste jeg ikke min arme råd da vi sto opp klokka halv åtte og småen hadde 39,5 i feber. Hadde jo ei jente som skal på skolen også, og det var mørkt og pøsregn ute og jeg hadde ikke lyst il å sende henne alene - hun er bare akkurat fyllt 6 år. Gav småen paracet og ventet til han ble litt bedre og fikk spist litt. Så var det å kle på han og følge vesla til skolen - en time etter skolestart. På vei hjem sovnet han - og jeg klarte heldigvis å få kledd av han og lagt han i senga uten at han våknet. Så har jeg spillt Play Station med eldstemann - og så er det vel en halv times pause før det er påan igjen med lillemann. Hvordan jeg skal få hentet vesla på skolen vet jeg ikke enda. Det kjentes ut som om feberen var stigende da jeg lå lillemann så hvordan formen hans er når han våkner vet jeg ikke. Får vel sende eldstemann opp til skolen for å hente veslesøstra selv om han også er syk. Hele natt har jeg sprunget skyttel mellom de to syke gutta mine - og det passer sinnsykt dårlig å være hjemme med syke barn nå igjen. De må jo snart tro at jeg er arbeidssky på jobben. Tre dager til så er det slutt på sykebarndagene mine - og vi har utvidede sykedager til og med. Og alt er brukt fra august til nå. Blæh - jeg har bare lyst til å legge meg ned og være syk jeg også - men det får jeg tidligst anledning til til helga - da kan sambo overta - men da er jeg sikkert blitt frisk igjen også :-/. Syte, syte, syte :-(. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka har 4barn♡ Skrevet 1. desember 2006 #2 Del Skrevet 1. desember 2006 Hehehe. Jeg ler egentlig ikke, men jeg føler SÅNN med deg. Jeg føler det akkurat likt selv. Så ikke så langt ned på siden så jeg så ikke innlegget ditt før nå. Akkurat det der med arbeidsky kan jeg skrive under på. Jeg synes det er flaut å være så mye borte fra jobben. Og det sier jeg. Det er utrolig godt å klage og syte litt iblant. Jeg føler det nesten som du skrev ned tankene mine der Darth Vader. Jeg er helt tom for tiden, og ikke særlig kjærlig om dagen. Imorgen skal mannen på julebord og jeg være hjemme for Thea er ikke bra. Jeg har endelig fått ny kjole og får ikke brukt den. Det er jo helt teit, men det er så sjelden jeg kjøper klær at jeg faktisk hadde gledet meg. Skal istedet kose meg med de store ungene og håpe på sovende småbarn. :-) God bedring til dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå