Gå til innhold

Hmm... Blir syklusen endret når man slutter på p-piller???

Anbefalte innlegg

Syklusen blir vel kanskje litt endret på når man slutter på p-piller?? Første dag i siste periode var 24, da sluttet jeg også å ta piller. Hadde ventet TR tirsdag eller onsdag forrige uke, men ingen tegn ennå. Har ikke særlig med graviditets-symptomer heller, bare når jeg leter skikkelig godt ;) Men hvem har ikke det.. Hehe...

Noen som har erfaring/peiling på dette??

Fortsetter under...

Hei!

1 pp etter pilleslutt hadde jeg normal syklus, etter det har de blitt lengre og lengre. Tror det tar litt tid før kroppen er i normalt gjenge igjen, men dette varierer veldig fra person til person. Nå er jeg inne i pp 4 og regner med jeg har en syklus på rundt 40 dager.

Håper du er av dem som bruker kort tid:)

Lykke til med babylagingen!:)

Oi da!! Det var mange dager..

Så håpet er kanskje ikke helt ute ennå?? Siden TR ikke er kommet ennå... Bare litt rart at testene stadig er negative... :-/// Forvirrende dette her ja :) !!!!

Håpet er ALDRI ute før TR faktisk har kommet:) Krysser fingrene for deg:)

Ja, 40 dager er lenge, men jeg håper jo at jeg snart får tilbake min koselige 28 dagerssyklus. Om nå bare kroppen kan samarbeide litt istedenfor å trøble så blir dette bra:)

Ha en fin dag:)

Annonse

Det kan jeg ikke huske.. Hvis det er før jeg begynte på p-piller du mener. Jeg tror jeg var ganske så nærme 28 dager... Var iaffall supersynkronisert med de andre jentene da jeg gikk på folkehøyskole :)) Selv om det er mange år siden..

Bare en ting ang "Håpet er ALDRI ute før TR faktisk har kommet"

Noen kvinner blør jo så godt som normalt selv om de faktisk er gravide også. Vet om flere som har dytta på med tamponger for så kjenne enda flere graviditetssymptomer dagene etter tr, og så finne ut at de er gravide.

Her gir vi aldri opp, nemlig ;)

Jeg bør kanskje ikke være så negativ :P Men da blir jeg iaffall ikke skuffa om hu dukker opp :) Har et biiiittelite håp i meg fremdeles, men det hadde liksom vært for godt til å være sant at jeg skulle bli det i 1 pp. :) Jeg har aldri vært særlig heldig når det gjelder første-forssøk ;)

Ha en fin dag selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...