Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Vi skal til syden i månedsskiftet januar/februar, og det har jeg tenkt å bruke som motivasjonsfaktor til å trene denne MAGEN! Jeg tar mest øvelser for de skrå musklene og en hvor jeg bruker hele magen. Øver og øver på å trene denne transversus, tror jeg blir bedre og bedre. Men vanskelig er det! Opplegget er vel egentlig at jeg gjør øvelser hjemme på kveldstid eller på jobb (har trimrom på jobben). Forsøker å få det til minst 3 ganger i uka. Hvor lang tid skulle det ta før jeg ser resultater?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Bra at du trener mest de skrå magemusklene. mange tror de skal få flat mage av rette mageovelser men da kan de bli overasket over å heller få en muskuløs og utstående mave. Ett tips fra meg er å ta armhevinger dor da bruker du også magemusklene inndirekte og det hjelper mye.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Takk! Trenger å ta armhevinger, ja.. Så det skal jeg gjøre, takk for tipset!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Hvordan trener man de skrå magemusklene?
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Oi, jeg vil også trene de musklene (om jeg har noen, hehehe) Men hvordan gjør man det?? )
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Du ligger på rygg med bøyde knær som når du terner sit-up,men nå skal du vri overkroppen slik at venstre albu nærmer seg høyre kne og så omvendt. (skrå magemuskler)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå