Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Heisann snuppa! Hvordan går det m dere?? Er sjelden på msn for tiden jeg, har pusset opp rommet til Vilde og sånn, så her er det nok å gjøre! ) Håper alt er bra m dere da!! Snart bursdagen til lillemor nå, det blir jo stas!!!! Kan tenke meg hun gleder seg, he he!!! Rekker dere no tur nedover før jul da?? *håpe håpe!!!* Stor klem fra oss )
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 27. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 27. november 2006 dytt!
*ulvemor* Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Hei snuppa Lenge siden sist nå Trives bra i leiligheten? Her er det travelt for tiden kan du tro, har eksamen i slutten av des, bursdagsfeiringer nå i neste uke, og så har jeg jo kjøpt meg leilighet som jeg tar over 15 des. så fin leilighet altså, 83 kvadrat, to soverom og stor fin veranda Men det blir steike dyrt da uff.... ellers er alt bra, ylva går rundt bordet og snakker masse. hei, hallo, hadet, nei mamma, nei, mamma, pappa, vovov osv bra med dere ja?????
*ulvemor* Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 takk Er her jeg vet du, men jaggu så travelt man får det før eksamen og flytting osv Blir så deilig med egen leilighet:) Bare min og snuppa sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå