Gå til innhold

hosting og hostesaft ... hun er 5 mnd (litt langt...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg var på barneklinikken med Oda på torsdag pga vond hoste. Hun fikk hostesaft som hun skulle ta 3 ganger pr dag i 7 dager. Problemet er at jeg syns hun er blitt verre nå, trodde liksom at hun ville blitt en del bedre på 3-4 dager...

Er det noen som har noen gode råd til hvordan få opp slim??? fikk opp en del slim andre ganger jeg gav henne hostesaft, men siden har det ikke gått så lett. Hun blir vel ikke bedre når slimet ikke får kommet opp og ut...???

sitter nærmest på tlf for å komme igjennom til fastlegen vår, men det er nærmest umulig. Jeg gav henne en stikkpille i natt for hun våknet og gren mye pga hostingen. Jeg blir nok å ta henne med til legen vår imorgen... men håper noen har noen gode råd til oss som kan hjelpe til da..

Hun hoster ikke nå for stikkpillen hjalp, men hun sovnet ikke skikkelig før kl 7 imorges...jeg var smokken hennes i natt.

takker for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så vanlig at spedbarn under 6mnd har så mye hoste, så det er rart at du/dere ikke er blitt fulgt opp bedre. Min gutt er eldre, men han blir alltid verre før han blir bedre. Men jeg hadde allikevel ringt fastlege og fått ny vurdering.

Jeg har god erfaring med Bisolvon ang slim (genialt!). Dette er reseptfritt, men skal ikke gi til små barn (under 2år) uten en egen "oppskrift" fra lege.

Min gutt skulle ta 12 dråper (i melken) istedenfor 24. For så å ta 9 dråper dagene etter. Han var da 9mnd og hadde bronkitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...