Gå til innhold

Variasjon i aktivitet fra dag til dag - andre som har det sånn??

Anbefalte innlegg

Hei!

Er litt bekymra i dag. Nå har jeg kjent godt med liv de siste ukene - men så har det plutselig roet seg ned de siste to dagene. Jeg har kjent liv, men veldig lite sammenlignet med de andre dagene. Hadde en slik dag i forrige uke også. Jeg har lest at det varierer mye i løpet av dagen hvor mye liv man kjenner. Det er jo naturlig siden den lille sover. Jeg har derimot ikke lest noe om at spark kan variere fra dag til dag. Flere som har det sånn?? Eller bør jeg bare komme meg avgårde til legen?

Er nå i uke 24 (23+2).

Fortsetter under...

Heisan !

Tror ikke du skal bekymre deg. Jeg har også hatt dager innimellom hvor det har vært veldig lite liv og hadde en dag for et par uker siden hvor jeg var overbevist om at noe var galt, men morgonen etter var det masse aktivitet (er nå 23+6). Har også vært på ul i ettertid og alt er helt fint.

Men hvis du går og bekymrer deg så hadde jeg tatt en telefon og bedt om ul bare for å slippe å uroe meg.

du kan nok bare slappe av. :) jeg merker nå stor forskjell fra uke til uke. i det siste er det blitt mindre aktivitet, men bevegelsene er mye mer kraftige nå. jeg er fulle 25 uker i dag og med forrige mann var det akkurat på samme måte. jeg merker iallefall forandringer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...