Gå til innhold

Noen andre som har fått hard mage etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns jeg så ofte sliter med magen jeg. Etter 6 mnd kan jeg fortsatt få forstoppelse-liknende perioder og må trykke ut til jeg blir sår i tarmen. Skikkelig kjipt... spiser masse fiber men skal kjøre på med daglige svisker tror jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hedde det sånn jeg og.. kjøpte noe greier på apoteket... ga seg rundt 5-6 mnd tror jeg

Skrevet

Tror det er ganske vanlig, kan bli litt forandringer etter graviditeten

Skrevet

Biola, fiber, frukt og grønt kan være trikset. Ellers har apoteket ymse midler. Det kan også hjelpe med varm drikke, f.eks kaffe for å få magen igang. Jeg har gått på sterke jerntabletter, og har funnet noen ting som hjelper.

Skrevet

YES! Det nærmer seg 8 måneder siden jeg fødte og har fortsatt problemer til tider. Går ikke på do (nr 2) hver dag, og av og til samler det seg opp mye som er veldig hardt og jeg begynner å blø og får rifter i åpningen.....(ekkelt!) RENE FØDSELEN :)

Tror årsaken kan være at jeg drikker for lite. Ammer jo 3 ganger daglig ennå, drikker nok ikke tilstrekkelig

Skrevet

Prøv ett glass biola hver morgen eller gå på apoteket og kjøp lactulose-olje. Men alt forutsetter at du drikker nok i løpet av dagen da..

Skrevet

JA!

Veldig plagsomt! Fikk det ikke etter 1 fødsel. Kan jo ikke spise så mye fiber heller, for da får jo babyen vondt i magen. Tror nok ikke at jeg drikker nok.

Skrevet

Jeg var sånn etter første fødsel, og det er forferdelig vondt. Denne gangen har jeg vært mye flinkere til å drikke rikelig, og det hjelper.

Det er like viktig som å ta fibertilskudd/spise mye fiber, å huske å drikke masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...