Litenspire *150711*høygravid Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Kjenner at jeg får hjertebank når jeg tenker på det. På den ene siden ønsker jeg meg en deilig liten augustbaby mer enn alt, på den andre siden er jeg redd for å være gravid igjen så kjapt, at det øker sjansen for en ny SA. Det er ikke gøy å være redd for noe som i bunn og grunn er helt fantastisk... 10 DPO i dag, kjenner at noe er på gang, det kan jo kanskje bare være kroppen som kommer seg etter siste måndes medfart...
~Vimsemor~ Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Krysser fingre, krysser fingre, krysser fingre!!
atpåklatt08? Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 så spennende, skjønner godt at du er nervøs, er med og krysser fingre
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 30. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2006 Takk for kryssinga... det hjelper. Ingen tegn til tante, men hun har fortsatt noen dager på seg da. 12 DPO idag, bomma med en dag sist innlegg. Vanligvis kommer IKM mellom 12 og 15 DPO, så her blir det ikke no testing enda. vanskelig å si sikkert etter SA også har jeg skjønt. Jeg har alltid ømme bryster fra EL til IKM, det hadde jeg ikke før etter 12-14 dager da jeg ble gravid i september, og det har jeg ikke nå helller. Det gjør meg naturligvis litt betenkt. Kan jo bare være en av to da...ü
*Troika* Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 håper det er noe i gjære:-) Skjønner også godt at du er litt nervøs etter hva du har opplevd, men det går jo i utgangspunktet alltid bra, ikke sant:-) (tror på positiv tenkning:-)) lykke lykke til:-)
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Å, så spennende!!!! Jeg krysser alt jeg har for deg og håper at du kan endre og beholde nytt nick NÅ! Stor klem fra
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2006 Spenningen er over. Våknet idag til 0,3 grader lavere temp. veit hva som er det neste da. Litt lei og noe lettet... Nå håper jeg på å gå inn i neste PP med stor entusiasme, og at dette betyr at syklusen er noenlunde i rute. Ikveld skal jeg kose meg skikkelig, rødvin, gode venner og kjærsten min er det jeg trenger nå...ü
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå