Gå til innhold

Er det juks å... (trenger flere svar!)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...teste på forhånd når jeg egentlig har lovet gubben at vi skal teste sammen? Gruer meg litt til å teste sammen, selv om jeg er ganske sikker på at jeg er gravid. Har egentlig litt lyst til å være sikker før jeg øser opp han med en test. Hva synes dere?

Samme som på 1. tri

Fortsetter under...

Hmm.. Ikke lett.

Jeg skal være helt ærlig både med meg selv og deg, å si at jeg hadde testa meg på forhånd. Det vil ikke si det samme som at jeg syns det er riktig. men jeg hadde ikke klart å vente. Er altfor nyskjerrig av meg.

Men nå skal det sies at jeg har et innmari anstrengt forhold til menn om dagen. Da min tidligere kjæreste snudde på helen å løp da jeg fortalte han at jeg var gravid.

Ja, det er juks.. La nå mannen din (du som jo har et godt forhold til ham) bli med å føle den samme spenningen som du føler på når dere venter på svaret..

Jeg kunne ikke ha med min mann når vi testet, fordi vi hadde huset fullt av folk på den tiden (svigermor ++), og angrer for at han ikke var med å delte den gleden! - Det var stort å vise den fram på kvelden når alle hadde lagt seg. Og vi hadde en koselig avslutning på den kvelden.

Annonse

jeg og typen avtalte at vi skulle ta den sammen, men jeg var borte på den tiden, og veldig nysgjerrig, så det endte med at jeg ant maste sånn at han gav meg lov til å ta testen... hehe... men tok den andre testen i pakningen med en gang når jeg kom hjem, og det føltes mye bedre ut enn å gjøre det alene, så jeg råder deg til å vente på din kjære.. ;)

Annonse

Hehe, siden dette gikk helt fint, kan jeg droppe anonymknappen nå.

Jeg holder til inne på bli gravid og jepp jeg skal *virkelig* synge ut hvis det er noen inni der. Jeje, suter sikkert på bim hvis ikke også, så...

Gleder meg til å være med i gjengen på "onkli" når min tur kommer!

Kos dere videre med bebis i magen hele gjengen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...