Gå til innhold

Jippi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk svar på blodprøve fra sist æ va hos lægen... Jernlagran mine va gådd fra 6- 20 på 3 uka :D Så nu kan æ gå over tel vanlig jerntabletta i stedn :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supert! Er et styr med dette jernet!

Håper formen har steget i takt med jernlageret! Det er i alle fall godt å ha noe å gå på til etter fødselen :0)

Skrevet

Formen har dessverre ikke bidd nå bedre... har vært elendi sia torsdag... har tilbrakt mæstpartn a hælga i sænga.. kvalm og ondt over alt... så glæda mæ tel at sambo kommer hjem... men det e enda mange tima tel... e litt slitsomt med ei frøken på to år uanset kor snill ho e..

Skrevet

Jeg føler så med deg Snupidupi, har du ingen som kan avlaste deg? Det er jo ikke bra for hverken deg eller henne å ha det sånn - hadde det vært meg så måtte sambo holdt seg hjemme og passet jentungen!

Skrevet

Sambo va heime fredag og tok sæ av ho... svigermora mi som bor rett over veien har to andre barnebarn der som ho har passa i hælga... mora demmers sku kom heim i går, men så va det sånnt uvær at ho ikke kom sæ heim før i dag... så di e der enda... og ho hadd hauverk i dag og venta på at slaktebiln sku kom i tellegg så fikk mæ ikke tel å spørr ho... tenkt at æ sku vent litt også send melding tel sambo om han hadd mulighet tel å kom heim litt før...

Nu e frøkna heldivis vældi opptatt av å bygg med duploklossan sine...

Skrevet

Uff da. Sender mange god-bedrings ønsker til deg!!!! Rart med denne kvalmen som kommer igjen på slutten til mange av oss. Den kunne vi vært forruten.

Skrevet

Jepp også e æ sånn fra lunch tid og utover vææældi sultn... sjøl om æ e kvalm... men det værste e at æ e så slitn... når æ da æ får det minste "motstand" så sila tåran... og frøkna e nu så søt når ho skal tørk tåran tel mammaen... men syns nu ikke nå om at tåran sila fremførr ho... førr e nu redd at ho ska bi skremt eller nå... ja-ja e ikke så længe igjen nu da... 22 daga tel termin...

Skrevet

Så bra!!!

Ønsker deg bare god bedring med de andre vondtene også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...