Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Den ene brysvorta mi går innover, ser litt ut som en innskrumpa rosin. Kommer denne til å poppe ut når jeg skal amme???? Hehe... Legger til at jeg allerede har begynt å lekke, trodde kanskje den skulle komme ut når brystene ble fylt med melk. Er litt redd for å ikke få til å amme pga dette.
Mrs. Bouquet Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Kanskje du har innovevendte brystvorter. Hos noen popper de ikke ut, men det finner du ut, om den gjør det når du stimulerer den. Noen med innovervendte brystvorter trenger ammeskjold for å amme, da skal det ikke være noe problem.
Labbetøs Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Hei. Jeg har en veninne som hadde akkurat samme problem som deg. Et alternativ er brystskjold. Men det fins en mer varig løsning som fungerer for noen i hvertfall. Hun venninna mi kjøpte seg brystpumpe, og brykte den til å "dra" ut brystknoppen. Hun startet før barnet ble født, og gjenntok det to ganger daglig. Med en elektrisk pumpe kan du sette den i gang, og stoppe den igjenn med en gang slik at den ikke pumper brystet dit, men blir stående med trykk. Kan være verdt et forsøk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå