Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Jr er 10 mnd! Han har de siste månedene sovet helt greit på natten. Fått pupp en gang tidlig på morgenen og så sovet til mellom 7.30 og 9! Men i det siste har han våknet mye oftere. Ofte hver time hele natten. Ikke for mat! Stort sett har det holdt å putte i smokken, men ikke alltid. Vi flytta han på eget rom for 1,5 uke siden for å se om det hjalp.... Det har ikke hjulpet mye ennå.... De siste to nettene har han hylskriki mitt på natta og nekta og sovne igjen!! Hva skal jeg gjøre med dette?? Han reiser seg også opp i senga og blir stående og hyle. Noen skrikemetode blir derfor vanskelig siden han ikke setter seg ned igjen.....hadde jeg latt ham stå lenge nok hadde han vel falt om av utmattelse, men det lar jeg ham jo ikke gjøre selvfølgelig!! Noen som har råd å komme med??
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 DYTTER! Pliiis, noen som har noen trøsten ord.... (
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Min dotter har sovit dåligt på nätterna också. Mnn nu efter att hon har slutat sova 2 ggr per dag, sover bara en gång, sover hon MYCKET bättre på natten.Sover 12 -14 och så nu är hon vaken från ca 14 till hon lägger sig 19, och då är hon jätte trött och sover till 5. då får hon pupp och så sover hon vidare till runt 8. Det hjälpte på henne iaf. Hon är 1 år, och vi började med detta då hon var 11 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå