Gå til innhold

Melka flyter ikke like lett lengre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

, er det tengn på at jeg begynner å få lite melk? eller er det noe annet som kan føre til dette! Merker at lillejenten min må suge og streve mye mer nå for å få i seg melken....

tar en kapsel lecitin for å prøve å få melka til å flyte lettere igjen...

Noen som aner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker på nå på hvis du pumper?

Skrevet

Hvor gammelt er barnet, det er ikke økedøgn da? Og, er du stressa? Ta det rolig i noen dager, kos dere sammen, så går det sikkert fint!

Skrevet

Snuppa mi er 8mnd,og jeg opplevde det samme som deg.Hun ville ikke ha pupp for det var så strevsomt å få ut melka.Fikk resept på syntocinon nesespray,og siden det har ammingen gått mye bedre,og jeg har til og med fått litt mer melk...

Skrevet

Hun er snart 7 mnd ! Har den nesesprayen, men synes ikke den fungerer så godt lengre(de siste 2-3 dagene)....til og med om natten synes jeg hun må streve dor å få ut melken.....er ikke så tolmodig av seg , så ofte gidder hun ikke og gir opp :(

Skrevet

Jeg hadde samme problem en periode og siden jeg fortsatt ville amme sa prövde jeg alt for a öke produksjonen min. Jeg drakk öl uten alkohol, drakk Weleda amme te og ammet hver 2. time ca. Som nevnt over er det veldig viktig a slappe av!

Det finnes ogsa homeopatiske produkter som hjelper.

Alt dette tilsammen hjalp meg med en gang! Men det er viktig a ikke la det ga alt for lang til för du ar tak i det! Start med en gang!

Lykke til!

Skrevet

ja,vil jo gjerne øke, men hun vil bare ha hver 4 time....ikke alltid det engang...

Skrevet

men føler at jeg har nok...kan godt pumpe 40-50 ml etter at hun har diet...og hun vil ofte ikke ha mer enn ett bryst av gangen.

HI

Skrevet

Jeg har brukt Helios amme-te helt siden jeg kom hjem fra sykehuset. Jeg merker forskjell om jeg ikke drikker en dag. Verdt å prøve..

Skrevet

Heisan!

Jeg har slitt med det samme og brukt ammete helt fra hun ble født. Men nå må jeg drikke en flaske vørterøl hver dag og da skal jeg si melka kom!! Kanskje den også ble kraftigere og hun blir mett lenger? Vet jo at på barsel i "gamle dager" så fikk alle barselkvinner vørterøl gratis på barselavdelingen, så det er nok ikke så dumt et kjerringråd.... Er jo verdt er forsøk ialle fall? Kan jo nevne at jeg også bruker nesesprayen som er nevnt over her, så jeg sliter jo litt med ammingen. Men jeg gir meg ikke, og nå som jeg merker at vørterøl virker, så sørger jeg for å ha en flaske i kjøleskapet hver dag.....

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...