Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og den var positiv. Tok en til. Like positiv.

Nå er jeg lei meg. Blør en vanlig mens, nå, fikk den på rugedag 9.

Ciconia krevde at jeg tok en urintest bare for å konstatere at jeg ikke var gravid, så blir jeg lurt på denne måten.

Så nå må jeg ta blodprøve og vente på et negativt resultat der.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7247011-jeg-tok-en-digitaltest-i-dag-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Er ikke kommet så langt i prosesen ennå, men leser her inne har en menslignende blødning mens de ruger. *Tror det er normalt å gjøre det, så lenge du fortsatt tester positivt etterpå.

Men vet for lite om dette, men ikke mist hele motet ennå..Det kan fortsatt på bra vet du...

Lykke til, er spent på å høre hvordan det går!!

klem

Jeg er på Rd 11.. Begynte så smått på rd 9, men blør en vanlig mens nå. Huff... Jeg tok dette forsøket i Danmark, men ringte den game klinikken min her i Norge, og de sa at jeg mest sannsynligvis ikke var gravid, eller at det var tvilsomt at det kunne gå bra.

Jeg er så lei meg!!!

Annonse

Skal jeg være ærlig, så tror jeg du er kjemisk gravid. Jeg var det ved 1. AIH-forsøk. Fikk mens noen dager før tida og hadde bldøninger og smerter som normalt. Måtet ta rutine-blodprøve på Riksen som viste hcg på 26. Testet pos. hjemme to dager på rad etter dette, men hcg steg bare til 34 - for så å falle til 5, så jeg var ikke gravid (hadde evnt. en tidlig SA, men Riksen valgte å kalle det kjemisk gravid).

Håper du får sikkert svar med blodprøve - husker selv hvor vondt det var å gå å ikke vite, et rent mareritt!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...