Gå til innhold

Nå må jeg få skryte litt!! (langt og kjedelig innlegg for noen - en drøm for meg!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt urolig baby fra dag 1. Kolikk og kumelk intolleranse. Nettene har vært ganske slitsomme, men jeg har heldigvis vendt meg til det. Det startet med amming annenhver time de første mnd, men så begynte det å bli opp i tre timer mellom hver. For ca en mnd siden begynte frøkna å bli trøtt tidligere og vi fikk voksen kveld fra 8 tiden. Hyggelig det, men hun våknet oftere om natten igjen. Så en dag bestemte jeg meg for å amme hele dagen, så hun skulle sove om natten og det klarte å snu trenden litt igjen. Etter to uker med helt greie netter (stort sett 2 amminger) var jeg i grunnen helt fornøyd jeg inntil natt til lørdag. Frøet fikk mat kl halv åtte og kl 22:30 og neste måltid var ikke før 8:30. Måtte riktignok opp og putte inn smokken et par ganger, men det gjør ingenting så lenge jeg slipper å amme 13 ganger i løpet av natten! Natt til i går fikk hun mat 19:30, 00:30 og 6:30 før vi sto opp 9. greit det og. I natt regnet jeg med at det bare kom til å bli tull (barnedåp i går - litt mye inntrykk for henne), men når hun tilslutt sovnet for natten kl 22 våknet hun ikke før 4 til mat, sov til 7:30. Sovnet igjen kl 8:45 og sover fortsatt. Har blitt litt mindre soving på dagtid den siste tiden, men det er det verdt så lenge hun sover om natten. Merker at hun spiser mye bedre på dagtid også! JUHU!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så deilig da =) hurra for deg =)

Skrevet

fint å høre hvordan det går med deg prinsesse mari.

her i gården blir det dåp førstkommende søndag!

Skrevet

Så bra for dere :) Nå blir sikkert hverdagen lettere oxo tenker jeg :)

Skrevet

Forstår godt at du vil dele gleden din over dette med flere :o)

Har hatt en tøff start her også og vet hvor harde de første månedene kan være.

For å gjøre deg enda gladere kan jeg si at dette nok bare er starten på en enklere og bedre tilværelse :o)

Humlegutt er 8 mnd og jeg har nesten fortrengt hvor slitsomme de første ukene var. Alt ble gradvis bedre fra 3-4 mnd alder og de siste måneden har det BARE vært kos! Skulle nesten ønske at tiden ville stå stille og at vi bare kunne ha det slik i mange år :o)

Lykke til videre da og kos deg med lille Emma :o)

Skrevet

Så utrolig deilig!!! :-) :-)

Jeg vet akkurat hvordan du har det! Vi har slitt MYE med søvnen til gutten vår hele tiden. Verst var perioden fra han var 4 måneder til han rundet 7 måneder. Da våknet han omtrent hver time natten gjennom og måtte bli bysset i søvn!!

Det er virkelig en DRØM når de begynner å sove bedre! :-)

I natt sov gutten min i 11 timer, måtte bare putte inn smokken en gang kl 22. Man får jo et helt nytt liv!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...