Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Den har vært veldig aktiv men no de to siste dagene har jeg bare kjent små spark, sånne små dult liksom, ikke i nærheten av det det pleier å være nei. Jeg har spist sjokolade å prøvd å vekke den skikkelig men den gidder liksom ikke, no har jeg vært litt stresset i dag da for lille gutten på 15 mnd har hatt 40 i feber i hele går og natt, ikke noe feber enda i dag da men han har kastet opp og bæsjet ut over hele han og meg så jeg har fått svingt meg litt ja. Kan det være det som gjør at babyen er litt roligere?? Våknet i natt av noe som lignet på rier, drømte at jeg hadde skikkelig vondt og våknet av de smertene, må ikke komme ut enda er bare 32+6 fødte i uke 35 sist da så det overrasker meg ikke om den kommer no (må vente litt babyen!!!!!) Noen flere som opplever at babyen er veldig rolig noen dager?
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Det å spise noe søtt for å vekke baby er ikke alltid det mest effektive. Det tar litt tid før sukkeret går inn i blodet og inn til knøttet. Prøv heller å drikke et glass iskaldt vann - det fungerer mye kjappere. Du kan også prøve å dytte litt for å vekke knøttet. Lykke til
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Min er sånn, noen ganger er det fullt liv, mens dagen etterpå kan det føles ut som det er helt stille i magen.. Det høres jo ut som du har hatt en relativt heftig morgen da, så kanskje du bare ikke har lagt merke til at babyen din har sparket... Men prøv det ka-ping sier, og om det ikke fungerer og du fortsatt er bekymret, ring føden...... Så får du dratt dit på kontroll. Bedre å ringe en gang for mye en enn for lite...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Hei og takk for svar begge to Jeg vuderte å ringe føden men jeg har to timers kjøring der til og har ikke bil i dag før etter kl 16 så det blir noen timer med venting da så jeg får bare se det ann litt, jeg kjenner jo småspark helt nede i magen men ikke de store liksom, tror den bare ligger å koser seg med hendene. Fantaserte om at den var blitt lam i bena hehe den våkner nok til liv i løpet av dagen. Den var jo gangske rolig i går og da men de må jo få slappe av litt de og stakkars små Krysser fingrene her jeg så lenge. HI
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Kanskje knøttet bare har endret stilling? Jeg merket veldig endring i bevegelsesmønster da hun la seg med hodet ned i bekkenet. Har ikke festa hodet enda, men bevegelsene ble veldig anderledes. Sier som Iselin - hvis du fortsatt er bekymret så ring føden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå