Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd dette? er i dag på rd17. ingen mens å se. noen tester slår så vidt ut, andre ikke. tok blodprøve på fredag, da testet jeg forresten 1 negativ og 1 positiv. Blodprøven viste hcg nivå på 5. er hcg under 5 er man ikke gravid er den over 5 så er man gravid. dvs. sykehuset kunne ikke svare meg om jeg var gravid eller ikke. nå har det vært en laaaaaaaaaaaaaaang helg, har tatt ny blodprøve i dag men venter enda på svar. Er ikke dette litt rart??? har noen opplevd noe lignende? det må da være slik at hcg varierer, vi er jo forskjellige?!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7246921-hjelp-hcg-p%C3%A5-5-blank/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei mogvi.

Har ikke opplevd det samme som deg. Men hvet at det kan være kjemisk gravididtet.Det vil si at egget har streifet borti livmorveggen for så å løsne igjen.Kroppen har da begynt å produsere hcg. Eller du kan ha en slow starter.Egget har festet seg sent og derfor ikke produsert så mye hcg ennå. Håper jo at det er det siste.Ønsker deg lykke til.

Hei.

og takk for svar. jeg går i porsgrunn og der tar de vandligvis ikke blodprøver. jeg ringte tidligere i dag for å høre om de brukte forskjellige skalaer, men det gjorde de ikke. jeg lurer på om de mener 50 fordi testene skal vist slå ut på det. Nå tror jeg desverre at det begynner å gå galt, har begynt å spotte litt i dag. får svar på test kl to så jeg får smøre meg med tålmodighet til da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...