Gå til innhold

Iselin79 gravid med mirakel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med deg og spira - og den vordende far? Blir jo så en bryr sg litt davettu, selv om jeg egentlig ikke kjenner deg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hola senorita...:)

Meg og spira går det så bra med...:) Kjenner jeg snart er veldig klar til å få henne ut, selv om det har vært mye bedre å ha hatt henne der inne under alle strabasene...:) Tenkt å måttet dra med barnevogn og bleieskift og alt dette her på sykehuset og sånn.. Det hadde nok blitt mer slitsomt, iallefall fysisk..:) Men pappan går det jo fremover, han er ute fra sykehuset og på rehabilitering. Kommer nok ikke hjem før i desember, kanskje rundt 20, da har han vært "borte" i to mnd...utrolig lenge altså... Men når han kommer hjem da, har han iallefall fått trent seg opp liltt, iallefall det han kan. Han har jo gips på begge håndledd, en ekstern fiksasjon på høyre albue (sånne pinner som stikker ut og holder benet på plass) Og han får ikke lov å belaste ankelen, så det er jo veldig begrenset det han KAN gjøre nå... Så da blir han hjemme i julen og over nyttår, så da er han forhåpentligvis hjemme da fødselen starter også...:) Hvis ikke måttet han jo komme fra der han er nå for å være med.... for det skal han uansett. :) Så skal han tilbake til rehabiliterings senteret etter han har fjernet gipser og alt sånnt, og grodd litt... Så må jo si det er fremgang, selv om han fortsatt har litt smerter, men det er jo normalt. Er jo tross alt bare to uker siden han hadde en 10 timers lang operasjon...

Men det er digg der han er nå, har eget rom og vi kan ha litt privatliv, noe det ble fint lite av på sykehuset..:)

Neida, så alt i alt går det bra. Har tenkt masse i det siste, at det ikke nytter å sitte å tenke på hva som KUNNE ha blitt, hvis det ikke hadde skjedd så..... sånne ting.... Han falt ned fra taket, ting ble som de ble, og vi må bare akseptere det og jobbe ut fra det vi har. Nytter ikke sitte å dvelle, da blir ikke ting noe bedre, vi får ikke gjort noe med fortiden. Nå har vi jo masse å se frem til, vi får snart tulla vår og vi skal bli foreldre, og det skal bli så flott. Og det er så godt å se min kjære glede seg så fælt også..:) Han snakker med magen og stryker på. Det er godt... Vi har kommet utrolig nær hverandre under det som har skjedd, og snart blir vi en liten familie, det blir fantastisk :)

Du begynner vel å bli ganske så fødeklar selv tenker jeg...:) Går det bra med dere der oppi nytt hus og greier da... Er vel kanskje ikke like "nytt" nå da men..:)

Skrevet

Så godt å høre at det er framgang - på alle områder! Muligheten til privatliv er viktig, og ikke minst må det være herlig for deg at han endelig har kommet såpass langt at han er kommet ut av sin egen boble og dere kan kommunisere igjen :)

Jeg føler meg veeeldig fødeklar ja... vil jo helst at lillejenta skal bli så stor som mulig før hun kommer ut, men jeg frykter at hvis jeg blir gående sånn som dette LENGER enn termin så har jeg null overskudd igjen til å ta meg av de to barna mine etter fødsel... jeg kommer liksom ikke opp på pluss-sida for tida. I tillegg til bekkenløsninga og kynnerne har jeg hatt ei slem hodepine hele helga - jeg sover nesten ikke om natta pga alt mulig - og jeg er så kvalm at jeg har problemer med å spise skikkelig, noe som gjør meg svimmel også.

MEN til tross for syting og sånt, så gleder vi oss jo veldig til å bli foreldre igjen :) Jeg er ganske spent på fødselen, og det virker som om det meste er kommet i orden nå til knøttet skal komme. Det eneste jeg plutslig kom til å tenke på idag da jeg sto opp, er at soverommet vårt er fullt av esker med kjøkkenutstyr og sånt... hehe... vi driver jo på og pusser opp kjøkken, så spisestua og gangen er fulle av div kjøkkenting, men jeg hadde liksom helt glemt soverommet! Der skal jo sprinkelsenga stå, den indiske babyvugga skal henge i taket... men golvet er fullt av kaseroller og flytteting enda... hehe... får vel ta meg en runde til helga og håpe knøttemor holder seg inne til vi får fiksa litt mer :) Jeg vil jo veldig gjerne ha kjøkkenet ferdig også, men vi får se. Kommer hun så kommer hun, sånn er det bare :)

Skrevet

Ja, det er det jeg sier også, hun kommer når hun kommer... Begynner å bli litt sliten av den derre knipe kommentaren til alle da... "Ja, du får knipe igjen til etter nyttår da"!!!AAARgh...jeg kan ikke knipe noen ting som helst jeg, om hun først bestemmer seg for å komme...

Har jo så vondt i hendene mine også, det er nesten blitt værre, klarer ikke knytte hendene om morgenen lenger, heller ikke skjære en skive brød, eller ta brunost på liksom... Har noen dager der jeg har bekkenløsning, eller...har det sikkert hver dag da, men noen dager er værre en andre... her om dagen kom jeg meg så vidt opp trappa fra garasjen liksom... det var så voooondt....

Privatliv ja...:) Det er fantastisk å ha fått litt av det tilbake, selv om han ikke er helt i form til å.....ja.... "hoppe så mye i høyet", Så er det å bare ligge å kose en kjempe fantastisk følelse.

Skrevet

ja hva ER det med den teite kommentaren der? Det er ungen som bestemmer når den skal ut - vi kan jo ikke verken framskynde eller forsinke noe som helst... og hvorfor er det så innmari viktig at jeg ikke skal føde før etter nyttår? grrr!!!

Ang. hendene dine så må du passe på at du drikker nok vann, helst ikke så mye kullsyre, hold deg unna salt i maten (gjelder både salting av middagsmat, potetgull og salt pålegg som salami og kaviar), og la være håndbevegelser som strikking, legge sammen klær, bordtennis osv.

Privatliv er like mye det å kunne ligge ved siden av hverandre som oppå hverandre ;)

Skrevet

Må bare hive meg inn på denne tråden, jeg tenker også på deg Iselin, det var godt å høre at det går bra med deg, spiren og din kjære:o)

Som ka-ping sier her, kjenner deg jo ikke, men en bryr seg likevel, hehe.. Var jo så trist å lese om ulykken til din kjære, men såååå bra å se at det går fremover, og at humøret hans har blitt bedre igjen..

Klem til dere alle tre, :o)

En til deg og da ka-ping, hihi....

Skrevet

hihi tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...