Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når våkner de på morningen og når må de da sove igjen?

Jenten vår er 4 mnd og virker trøtt etter bare 30 min... Men sover jo 12 timer på natten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er også sånn! Tror liksom hun må få den lille ekstra luren for å bli skikkelig våken. Våkner gjerne mellom 7 og 8. Tar morgenstell (ca en halvtime) og får mat, sovner som regel rundt ni igjen. I det siste har hun ikke sovnet før i tre tiden igjen, men da har hun vært stup trøtt. Min sover også stort sett hele natten nå! Jippi!!!!

Skrevet

Gutten min våkner mellom 06 og 07 for mat, bæsjer, skifter og sover videre til 08.30 - 09. da står vi opp. Han er som regel oppe 1,5 time før han må sove igjen. 4,5 mnd. Legger seg 18.30-19

Skrevet

veldig vanlig!

Min våkner mellom 6-8, vi står alltid opp 8, tar morgenstell, han er våken mens jeg spiser, så får han tran og pupp, og så skal første morgenluren tas.

virker som mange babyer vil ha en blund etter de har stått opp! Det tar nok på dette morgenstellet!!!

Skrevet

Emma blir 4 mnd den 30nov. Hun våkner ca 08.00 for å stå opp. Og hun er våken maks 3 timer om gangen på dagen, kanskje litt mer på kveld. Noen trenger mer søvn enn andre:)

Skrevet

legger seg for kvelden 7-8. Våkner hver tredje time for pupp. Våkner for dage i 7-8 tida på mårran. Våken 1-3 timer mellom hver søvn på dagen som varer like lenge. Fornøyd, men ser fram til netter med 6 timer i strekk igjen : )

Skrevet

Min lille gutt født 1408 våkner rundt 06 og får pupp i senga da. står opp rundt 07. Da er han som regel stuptrøtt igjen rundt 09 og tar seg et par timer ute i vogna. Så tar han seg en ny lur utpå formiddagen i vogna igjen på et par timer. legger seg mellom 19 og 20. pupp to ganger om natten, 23 og 03.30. håper han holder på denne døgrytmen, men man vet jo aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...