Gå til innhold

Hvor tette kynnere har dere?

Anbefalte innlegg

Jeg husker ikke fra forrige gang jeg gikk gravid hvor tette kynnere man har de siste ukene. Men jeg synes mine er veldig tette nå for tiden, særlig på kvelden, hvor de kommer med 5-10 min mellomrom. De er ikke veldig vonde, men litt slitsomme. Skal det virkelig være sånn i 3 uker til? (Termin 20.12)

Hva med dere andre? Er det like tett hos dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7246769-hvor-tette-kynnere-har-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter mitt tredje barn og har egentlig aldri hatt noe særlig med kynnere. Merker jo det av og til, men ikke at de er vondt eller plagsom. Når fødslene har startet har jeg med en gang kjent at nå skjer det noe. Riene har vært helt annerledes enn kynnerene jeg har hatt.

Dette med kynnere er tydeligvis veldig individulet. Når jeg får kynnere blir hele magen stein hard, og jeg klarer nesten ikke bevege meg før livmoren slapper av igjen etter ca 30 sek. Hvis du har spørsmål om kynnere, finnes det informasjon om dette bl.a. her på BarniMagen. (Søk oppe til venstre)

Annonse

Får gjerne kynnere om kvelden jeg og. Gjerne i det jeg reiser meg, eller setter meg ned. Strammer seg som en ball, hardest på toppen av magen liksom. Så slipper den taket graaadvis etter en liten stund. Klarer ikke svare på hvor lenge de varer. Slipper ofte også taket hvis jeg endrer litt på stillingen el.l.

hei

jeg går med kynnere heledagen ,tett,bare jeg reiser meg eller er på do er nokk,noen smertefrie og noen litt vonde.har termin 30.12.ja det er veldig slitsomt.hvis di kommer når jeg går ,må jeg stoppe eller gå veldig sakte.da føler jeg meg gammel,hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...