Gå til innhold

Godt at så mange er kø-snikere!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehehe- jeg tror jeg blir litt påvirket selv..... har egentlig ikke tenkt at jeg vil ha han ut enda, men tok meg i å tenke at noen av dem som føder nå faktisk har termin opp mot min- og *da kan det jo hende det ikke er så lenge for meg også* ;)

Æ vil også snik i køen.. har vært så dårli sia torsdag... æ veit ikke kor æ ska gjør a mæ længer... å den i magen vil ikke ut... enda æ førtellt den i går at nu va klean kommen i stellkomodn og kurven va oppredd så det e bærre å kom nu.... men æ bi vel gåanesn heilt ut på nyåret på dettan viset...

Ja...........det er vel måten å se det på!

Synes alle som føder har termin rundt min termin jeg oxo...eller senere (jeg har 8des)................det er rett og slett deprimerende..og føler samtidig at jo mer jeg tenker på det jo senere kommer jeg til å føde...arararg :OPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

nå spurter jeg bort til jm, jeg...i wish hehe ....vralter...

tja........ jeg er jo også kjempe misunnelig!! :-)

Men jeg har hele tiden innbildt meg at hun kommer mellom 6 - 8 desember (kanskje også 9) menstermin 8 des, UL 12 des så vi får se!

Men når folk "maser" og tror og føler diverse datoer så blir man jo bare ekstra utålmodig!! OG når man leser her inne selvfølgelig!!hehehehe

men jeg er glad på deres vegne altså!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...