Gå til innhold

Da var jeg i min 5 pp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok test i går og den var negativ...Og merker at TR er på vei...

Ååååeeee....

Ekstra hardt å få svigerbror og damen på besøk nå når magen hennes er kjempe stor (7 mnd på vei), og vi prøver og ikke får det til.... :o(

De ble gravid etter å ha vært sammen i 7 mnd, og det var ikke planlagt i det hele tatt. Hun bare klager over graviditeten, og alt de har kjøpt er en vippestol....

Eg og vil ha baby.

Ja ja, får se sånn på det, at kanskje vi slipper å utsette bryllupet i august.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Skjøner godt om blir litt fortvila!! Vi er også på vei inn i 5 pp. Alle venninene mine er gravide, men det klaffer ikke for oss. Jeg er så frustrert!! Lyst å gi opp hele greia jeg! Kjøpe meg en babyborndukke og late som om....neida, men det er ikke lett dette. Vi får holdesammen og smøre oss med tolmodighet! Jeg føler tanta kommer hvert øyeblikk, men nei. Testene er og blir negative så jeg vet sannelig ikke. Hadde nå tr komt, så vi fikk begynnt på en ny pp da...

Skrevet

Jeg var såååå sikker på at jeg var gravid denne gangen, hadde ømme pupper, og vondt i tennene og ingen spotting før TR.

Klarte ikke vente lengre i går, så tok testen og ble SÅ skuffa. Kjente tårene presset på. Jeg blir så skuffet.

Ja sånn er det her og, føler ALLE venninene mine er gravid eller har nettopp fått. Må vel snart vært vår tur. Merker at jeg og har lyst å gi opp innimellom :o(

Ble invitert på babyshower til Svigerinnen min på lørdag, men jeg kan ikke gå, er nesten glad for det... Jeg takler dette såååå dårlig!

Vi får trøste hverandre så godt vi kan her inne på BiM.

Skrevet

Hvis det er noen trøst er du ikke den eneste som titter ned på negative tester. To uker siden el i morgen (ble inseminert) og jeg fikk neg test i dag. Skal ta en til på onsdag også, men er rimelig sikker på at jeg får tr i dag eller i morgen.

Sender masse trøst og gode tanker!

Skrevet

Jo dette er et bra oppholds sted, men må innrømme at jeg tror jeg blir litt stressa av det hele. Dagene dreier seg stort sett om ikm , el og testing og bim selvfølgelig. Ååååhhhhhhhhhhhhh

Skrevet

Takker, det er godt å få litt trøst. Og ønsker dere også lykke til.

Ja det er sant, jeg tenker bare på ikm, el o.l. jeg og. Føler jeg bare går og regner hele tiden på når jeg har el...og så er jeg redd for at jeg har regnet feil...tror jeg blir gaaaaal :P Er jo bare regning og venting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...