Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Hei! Har plutselig fått en litt kjedelig uro i kroppen, og har svært lyst til å ha en UL (vanlig eller 3D) Er nå i 28. uke- når er det vanlig å ta 3D UL- når som helst i svangerskapet?? Noen som vet hva det koster ca. ?
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Jeg tok 3D UL i uke 28 og det var en kjempe fin tid å ta det på. Fikk tydelig bilder av babyen våres.. Kjempemorro var det. Nå vet jeg jo ikke hvor du bor, men jeg var på Balder klinikken i OSlo, der koster UL timen 880 kroner, også må du betale for de bildene du vil ha selv. Hun er kjempe alright hun legen der, Anne Stensløkken... Eller, jeg syntes hun var kjempe alright iallefall...
DiddiDaddi Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Jeg tok 3D UL på Majorstuaklinikken da jeg var i uke 27, det var en flott opplevelse ) Var hos sonograf, veldig hyggelig og kunnskapsrik, tok seg god tid. Fikk 4 bilder på fotopapir, og en CD med masse bilder og 5 filmsnutter. Det koster 1000 kr for undersøkelse + bilder/film, synes det var verdt pengene. Bor du ikke i Oslo, finnes det sikkert vanlig UL eller 3D UL hos noen private gynekologer i nærheten av deg. 3D UL tror jeg er best fra uke 26-32 eller noe sånt.
Endelig ny spire i magen Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Måtte du betale ekstra for bildene og filemen? Evnt hvor mye da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå