konvall Skrevet 27. november 2006 #26 Skrevet 27. november 2006 Er vel egentlig ikke noen spesiell grunn, bare jeg som har klaget over at jeg ikke vil gå 14 dg over.. Har to barn til som kun har meg, og hvis jeg ikke får fulgt opp de med skoleavslutninger og alt som skjer til jul, så må de gå alene.. Har slitt veldig m kynnere siden uke 20 også, så beg å bli sliten... Det skjer jo ingenting hvis det ikke er klart for det alikevel...
DiddiDaddi Skrevet 27. november 2006 #27 Skrevet 27. november 2006 Skjønner godt du begynner å bli sliten da! Godt du har en jordmor som tar deg på alvor da, at du får modning og stripping. Får håpe noe skjer snart da, kan jo skje når som helst for deg nå - spennende )
Hanne og jentungen Skrevet 27. november 2006 #28 Skrevet 27. november 2006 Hei allesammen:) Har vært på modningsakupunktur, så nå skal jeg bare legge meg på sofaen og slappe av:)
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 #29 Skrevet 27. november 2006 og jeg har hentet lilletrollet i barnehagen, satt på en klesvask, henta og sortert post, rydda i kjøleskapet, hevet pinnekjøttet i frysern, og nå skal jeg rydde inn ting i det nye skapet på badet samen med lilletrollet. Herlig å endelig ha litt energi Det hjalp å ha en sofa-dag gitt!
DiddiDaddi Skrevet 27. november 2006 #30 Skrevet 27. november 2006 Så bra da ka-ping! Du får bare ta vare på deg selv framover nå ) Ikke for mye julestress! Hanne: kos deg på sofaen. Får håpe modningsakupunktur gjør susen snart )
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 #31 Skrevet 27. november 2006 Her blir ikke julestress nei, jeg skal spre forberedelsene på HELE desember istedet Begynner så smått denne uka, skal kjøpe et par julegaver med det samme jeg er i nærheten av butikker (skal på jm-kontroll) men jeg vet akkurat hva jeg skal ha så det ikke blir stress. Hadde håpt å bruke helga på å pakke inn gavene, og få sendt det i posten i løpet av neste uke. Dermed er DET unnagjort Hanne: nyt sofa-tiden Og jeg gleder meg sånn til å høre fra deg når akupunkturen har gjort susen og riene setter igang!!!
fikk prins 11.01.07 Skrevet 27. november 2006 #32 Skrevet 27. november 2006 hei igjen ja...har du hørt noe mer fra ID nå eller??? Håper alt står bra til med både henne og den lille gutten...jeg har termin 8 dager etter henne og syntes det var tidlig at han kommer nå, så da håper jeg det er bra med de begge to...jeg ønsker de all mulig lykke til...jeg håper ikke på at gutten min vil ut så veldig mye før...håper kanskje på en uke før ikke mer....utifra mine beregninger har jeg termin en uke før nemlig...men det gjenstår å se...jeg håper iallefall jeg får feiret jul først da...hihi..er evig barnslig jeg da... fint med oppdatering med engang det er noe nytt med ID iallefall... klemmer fra meg =0)
Hanne og jentungen Skrevet 27. november 2006 #33 Skrevet 27. november 2006 Har, som allerede sagt, vært på modningsakupunktur. Jeg har hatt litt kynnere, men JM som satte nålene sa at det prøvde de egentlig å unnga da modningen skal skje innenfra. Hun sa derimot at et positivt tegn va hvis jeg sovna på sofaen; da må jo mine 3-4 timer med sofasøvn være et godt tegn på at nålene gjør det de skal:)
Hanne og jentungen Skrevet 27. november 2006 #34 Skrevet 27. november 2006 Ingen twilightere? Vi må skjerpe oss altså...
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 #35 Skrevet 27. november 2006 jeg er innom en tur gubben maler 3.strøket på kjøkkenet, så jeg tar ei lita stund på pc'n. Gruer meg til å legge meg - fikk sovet bare 2-3 timer inatt og det er strengt tatt litt lite. håper det blir bedre inatt... sjansene er jo der, siden stormen har passert og det er litt roligere ute
Hanne og jentungen Skrevet 27. november 2006 #36 Skrevet 27. november 2006 Du nå prøve å få satt akupunktur for søvnen, det hjalp meg sinnsykt. HUn satte en sovenål i helgen og jeg sov som en sten:)
rahi Skrevet 27. november 2006 #37 Skrevet 27. november 2006 Nei, da tror jeg at jeg prøver meg på en natts søvn jeg også. Var oppe fra 3 -6 forrige natt. Rakk akkurat å sovne igjen da jeg ble vekket av en morgenfrisk og blid femåring som ville kose og prate - umulig å ikke bli i godt humør av selv om jeg var aldri så trøtt. Ha en enestrålende ( fra 5-åringen sitt vokabular) natt alle sammen
Hanne og jentungen Skrevet 27. november 2006 #38 Skrevet 27. november 2006 Ka-ping: sjekk om noen ute hos dere setter akupunktur. Seriøst. Etter å ha sovet over 3 timer i ettermiddag er jeg allerede stuptrøtt og klar for mer søvn. De siste månedene har problemet mitt vært at jeg ikke sovner godt etter at jeg har vært på do, men det er det også slutt på etter at damen satte søvnnål i øret mitt:)) Jeg er frelst:)
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 #39 Skrevet 27. november 2006 åååhhh... jeg og vil ha!!!
rahi Skrevet 27. november 2006 #40 Skrevet 27. november 2006 Så bra at det hjelper på søvnen! Har aldri prøvd akupunktur og merker at jeg er lurer litt på om alle er like flinke og har like god peiling som den du går til. Hadde følt meg tryggere om jeg hadde kjente som hadde prøvd og kunne anbefale meg en. Hvor mye pleier det å koste forresten?
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 #41 Skrevet 27. november 2006 Jeg lurer også på prisen... hva må jeg betale hvis jeg stikker innom og vil ha ei sovenål i øret liksom?
Hanne og jentungen Skrevet 27. november 2006 #42 Skrevet 27. november 2006 Hun jeg går til koster 300 kroner per gang. Første gangen satte hun rene styrkenåler. I dag sjekka hun først modning for å se hva jeg trengte, så satte hun endel modningsnåler og enda noen styrkningsnåler (søvnnålene, eventuelt mot halsbrann eller andre plager, setter hun i øret og har ingenting med de andre å gjøre, men hun tar altså ikke ekstra betalt for det). Skal igjen på fredag og da sjekker hun også modning og åpning, og setter nåler etter hva hun finner ut. Var forresten ikke helt moden, men på vei. Ingen åpning, men hun fikk inn en finger og klødde jentungen på hodet:) Det var det ei som ikke likte, hehe:)
Hanne og jentungen Skrevet 27. november 2006 #43 Skrevet 27. november 2006 Ka-ping: hva de tar for slikt aner jeg ikke. Det varierer sikkert litt fra plass til plass også, men vil tro at det koster mindre å få satt en nål i øret enn slik hun holder på med meg. Er jo inne i 45 minutter, hvorav jeg ligger 20 minutter med tre-fire nåler i hver fot, ei i øret og ei i den ene hånda.
rahi Skrevet 27. november 2006 #44 Skrevet 27. november 2006 Når det gjelder søvn bør jeg vel begynne med å gjøre alvor av å komme meg i seng.. Hjelpe meg så mye rart det står inne på noen av trådene skravlesiden - er godt egnet til å forkaste alle kulturelle forstillinger om litt sånn opphøyde og hellige vordende mødre
Hanne og jentungen Skrevet 27. november 2006 #45 Skrevet 27. november 2006 Hihi, tror mange mister hemningene sine inne på skravle. Virker iallefall slik. Du har dog rett i en ting, det er på tide å finne senga:) Natta jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå