Gå til innhold

Mandagstwilight...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny uke, nye muligheter.... 3 dager igjen, så går jeg ut i permisjon...Hurra. Er så ufattelig lei nå- mest av jobb, selv om jeg og syns sv.skapet har vært veldig langt i tillegg. Formen er jo bra, men merker at jeg har litt "gåse-tendenser" når jeg går etterhvert!

Synd med kjøkkenet ditt, da, Ka-Ping, du hadde vel nesten forberedt deg på at alt skulle være klart til jul?

Spent på oppdatering fra 1D...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen :)

Joda jeg er litt småfrustrert ang. kjøkken, men gubben skal gå gjennom hele bestillinga og alle detaljene med kjøkkenfyren på jobb idag, så jeg antar det blir fart i sakene likevel. Resten går jo på skinner - maling, legging av belegg osv. Så jeg har enda ikke gitt opp kjøkken til jul!

Ellers så har jeg tenkt å gjøre ZIP NIX NADA idag - bortsett fra å ta en deeeilig varm dusj i dusjen som endelig er montert korrekt, gå på loftet og hente ei bok (rydda ut av fem flytte-esker i helga og fant et par bøker), legge meg på sofaen, og kaaaanskje få litt søvn... sov bare 2-3 timer inatt og er ganske utslit.

Imorra skal jeg til jordmorkontroll. Uke 35... det går jo fort også da, selv om en er lei :)

Skrevet

ps: når jeg hører nytt fra 1D legger jeg inn oppdatering på hennes egen tråd :)

Skrevet

Hørtes deilig ut... Lønn idag jeg, så jeg skal innom bokhandelen og kjøpe flere Gert Nygårdshaug...Takk for tipset!;-)

Skrevet

bra du likte bøkene! selv MÅ jeg få kommet meg på bibliotek snart så jeg kan få tak i resten av fredric drum-bøkene...

ang. dagens sofa-planer så er det egentlig ikke av bekvemmelighetshensyn, men ren nødvendighet. Hvis jeg ikke kommer på null igjen energimessig så kollapser jeg tror jeg... har vært på minus litt for lenge nå.

Skrevet

Ja, du får passe på deg selv!

Prøvde meg på biblioteket ang. Fredric Drum, men der var hyllene tomme, gitt...Har vel litt å gjøre med at den siste boka kom nå... Koster 99,- i pocket på Ark Bruns, så det er greit å kjøpe noen iallefall.

Skrevet

jeg kjøpte jegerdukken for et par uker tilbake :) Hvis du ikke har lest den enda så kan jeg sende den til deg? Skal innom posten imorra formiddag.

Skrevet

Hvis du har gidda det, så....

Hva var hotmailen din, da? smilekua el no sånt?

Skrevet

Godmorgen jenter :o)

Grusomt vær i nord, perfekt til å være inne i! Hadde faktisk på meg fullt regnsett og støvler da jeg hentet avisen...brrr...kaldt, vått og masse vind. Formen har vært laber de siste dagene, så her blir det også rolig. Må vel endelig få begynt på de julekortene jeg har tenkt på en stund.

Liten2: deilig å gå ut i permisjon om bare noen dager da, nyt tiden som kommer :o)

Ka-ping: håper det ordner seg med kjøkkenet, for et styr det ble! Men det er jo enda en stund til jul. Venter spent på oppdatering ang 1 D, artig nå når flere og flere twilightjenter får sine små. Snart er det vår tur!

Var på kafe med Sponge på lørdag, utrolig hyggelig :o) Veldig koselig å få et "ansikt" på en av dere som jeg prater så ofte med. Fikk "straffen" for å gå ut på kafe i går da, så mange vonde kynnere!! Nå gjør de vondt i korsryggen og oppover flankene, nedover hoftene og fram i magen - varer opp mot 1 min...puh, humøret og formen var skikkelig nedadgående etter en hel søndag sånn. Krysser fingrene for at det blir litt bedre i dag. Kommer vel ellers til å være helt utslitt når det endelig blir fødsel en gang...

Hvordan går det med modningsriene/kynnerne dine da ka-ping? Like intense enda de også? Har så utrolig lyst på januarbarn, men nå er det nesten så jeg håper snuppa kommer litt før...synes dette er litt slitsomt. Så, det var dagens syting - ellers er formen topp :o)

Skrevet

Kynnerne er ikke så ille hvis jeg bare tar det med ro. Men en runde på butikken er nok til at jeg nesten griner... og så blir jeg liksom litt lei av å være så sytete hele tida... huf... får håpe det enten blir bedring eller fødsel snart, hvis ikke så gidder vel ingen å prate med meg mer, hehehe :) Jeg ønsker meg ikke verken det ene eller det andre av fødselsmåneder, bare at knøttemor er frisk og fin når hun kommer, at vi rekker oss til sykehuset, og at det ikke blir overtid. For da tror jeg ikke jeg har noe igjen å gi verken den nye babyen, datteren min elle resten av familien...

Skrevet

Det er lov å syte litt da, er ikke bare bare å bli så plaget! Snart er det over, og da kommer vi vel til å savne sparkene og den fine gravidmagen litt :o) Deilig å endelig få "lov" til å ha skikkelig mage. Senest i går fikk jeg høre hvor liten mage jeg har...og nå er jeg jo faktisk innenfor grensen "høygravid", hehe, ingen tror vel jeg skal ha baby snart. Er litt misunnelig på deg :o)

Er selvfølgelig også det samme for meg når jenta kommer, viktigste er jo at hun er frisk, men vil gjerne hun skal være der inne til rundt termindatoen. Kjenner det litt som deg, redd for å være så sliten på forhånd, men jeg har jo ikke flere små å ta meg av - så har jo ingenting å klage på!

Skrevet

Så trivelig at flere henger seg på, da!:-) Driver og prater litt med Ka.Ping på msn nå. Verden er liten har vi funnet ut...

Skrevet

Venter forresten så utålmodig på stellekommoden vi har bestilt....håper håper den kommer i løpet av denne uken. Har jo enda god tid, men har så lyst til å få vasket klærne og få alt i orden... Synes det høres så koselig ut :o) Har dere alt på plass og alt klart nå?

Skrevet

neeeeh... ikke helt... burde kanskje være litt mer frampå sånn sett... men jeg har montert stellekommoden til babyrommet, mangler bare å få den festa til veggen. Og jeg har vaska/sortert alle babyklærne i str 50+56. Tenkte å ta 62 denne uka. Men stellebordet til badet er ikke montert enda... heller ikke sprinkelsenga eller den indiske babyvuggen...

begynner vi å få det travelt kanskje?

Skrevet

Nei...travelt har vi det vel ikke...?! :o) Er jo enda ca 1 måned igjen...men det er jo forsåvidt ikke så lenge...kanskje greit å få alt klart snart, så det blir tid til julekos også :o) Mangler seng og stellekommode, også en del småting da selvfølgelig. Er jo greit å få det unnagjort før sentrum og butikkene blir stappet av julestressede folk!

Skrevet

Begynner å ha det meste klart, jeg. Skal skru sammen stellebordet fra sist- har kjøpt ny stellematte... Så må jeg få levert skinnposen til rens. Da er det bare klærne som skal vaskes, og det tenkte jeg å begynne med på fredag!:-)

Skrevet

stellebordet er det samme vi brukte da vi bodde i tyskland - den enkleste ikea-utgaven av stellebord :) Men det funker jo helt fint! Mangler bare noe å ha under det - dvs bokser og esker til å ha bleier og sånt i.

Skrevet

hei hei...lenge siden jeg var innom nå...håper alle har det bra og at de koser seg litt, iallefall med litt juleforberedelser kanskje.........?

Jeg syntes iallefall at det er helt rart å tenke på at det er kun 6 uker til termin......og at man er i uke 35 allerede er nifst...eller hva...dette har gått veldig fort...er vel først nå jeg kan si at jeg gleder meg litt til å få det overstått...føler meg tung og uformelig ikke minst litt sliten om dagen...bekkenløsningen tar knekken på meg snart,,, behandlingen jeg får hjelper heldigvis litt....

ellers noe nytt her da???

Skrevet

1D får kanskje sønnen sin idag :)

Skrevet

ååå...så spennende da...lykke til 1D.......håper alt er bra med deg da...

klemmer fra meg og magen...

=0)

Skrevet

skal dytte opp tråden hennes, så får du lese historien selv :) Jeg har litt kontakt med henne på sms også.

Skrevet

Heisann hoppsann alle damer.... Tenkte jeg fikk henge meg på dere i dag så en ikke detter helt ut her... Er inne og leser hver eneste dag, men har liksom ikke hatt ånden over meg til å skrive noe... Har vel vært inne i "surveperioden" min en stund og tenkt at det ikke er noen som bryr seg om at en skriver eller ikke alikevel.... Synes litt synd på seg selv innimellom... Ja damer, nå begynner det å nærme seg for mange her.. Har selv 10 dager til termin. Spennende å følge med dere alle her... Følger spent med på 1D... Skal til jordmor på onsdag og få akkupunktur og bli strippet... Gleder og gruer meg.... Jeg nekter å gå 14 dg over... Har ikke tid til det i julestria med unger fra før.... Bare synd en ikke bestemmer det selv... Vi snakkes alle sammen, og håper formen er bra....

Skrevet

Hvorfor skal du strippes ei hel uke før termin?

Skrevet

- og det var IKKE ment som kritikk altså!!! bare nysgjerrig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...